JayB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
Ik dacht ik ga maar eens een bloedonderzoek doen en hier zijn mijn resultaten. Ik ben 20 jaar en vind mijn waarden erg laag.
20 jaar
VP van ongeveer 13-14pr max
Albumine 42,9
Oestradiol 0,09
Lh 3,4
Fsh 1,9
Testosteron 11,2
Shgb 35
Vrij androgenen index 31,9
Ik ben de laatste weken en maanden erg down en moe en heb al langere tijd nergens echt zin in. Libido is redelijk verschillend en wil vaak op mezelf zijn.mBen naar de huisarts geweest hiervoor maar deze wilde niet prikken voor endo onderzoek maar wel voor het gebruikelijke waar ze naar kijken. Ze vroeg dus of ik spierversterkende middelen gebruik. Hierop antwoorde ik nee maar heb ik het verleden wel eens wat orals gepopt en netjes negakuurd , is ook al weer een half jaar geleden.
Wat nu ?
Zou ik evt trt kunnen overwegen oid?
Hulp is zeer welkom
20 jaar
VP van ongeveer 13-14pr max
Albumine 42,9
Oestradiol 0,09
Lh 3,4
Fsh 1,9
Testosteron 11,2
Shgb 35
Vrij androgenen index 31,9
Ik ben de laatste weken en maanden erg down en moe en heb al langere tijd nergens echt zin in. Libido is redelijk verschillend en wil vaak op mezelf zijn.mBen naar de huisarts geweest hiervoor maar deze wilde niet prikken voor endo onderzoek maar wel voor het gebruikelijke waar ze naar kijken. Ze vroeg dus of ik spierversterkende middelen gebruik. Hierop antwoorde ik nee maar heb ik het verleden wel eens wat orals gepopt en netjes negakuurd , is ook al weer een half jaar geleden.
Wat nu ?
Zou ik evt trt kunnen overwegen oid?
Hulp is zeer welkom

.
.