XXL Nutrition

Dokter/smoesjes/waarden

• Topic Starter Topic Starter
Ik verlang geen kind het lijkt me onverstandig al zullen we ons er prima mee redden hoor.
Betreft zwangere vrouwen; mijn 2 zussen waren ook regelmatig zwanger en zijn ook monstertjes uit ontstaan & heb paar keer raw test gesnoven zonder ester, zonder ai, met gevolg dat ik anderhalf uur gejankt heb om een romantische comedy wat er toen in mn hoofd speelde is echt absurd
Nice mennn, welke stack zit je momenteel op?

Dacht dat ik soms al een apart geval was, maar jij bent knetter gek.

Nice mennn, welke stack zit je momenteel op?

Dacht dat ik soms al een apart geval was, maar jij bent knetter gek.
* Van januari tot vorige week 150 test
- Zit nu 11 week in cut vgm ben van 86 maar 73kg
- 1100/1800kcal elke dag ca 100 meer of minder dan de ander, door afbouwen en opbouwen blijft energie en humeur beter dan dat ik strict 1500 zou aanhouden
- voorheen alleen met tesofensine, nu sema sinds niet meer teso kan nemen zonder bijwerkingen
* Afgelopen week +- 190 test, 190 mast, 75 primo
* Nu 250t, 240m & 100p tot 18-05

21 t/m 27
12.5mcg t3, 25mcg t4, 20mcg clen, 10mg super

28 t/m 4
25mcg, 50mcg, 40mcg, 15mg

5 t/m 18
25mcg, 50mcg 60mcg, 15mg

Kan je t niet over een andere boeg gooien bij de huisarts?

Dat jullie zwanger willen worden en je wil weten of je nog vruchtbaar bent/kan worden?

Of het omgekeerde.... dat jullie niet zwanger willen worden en daarom de check eilken doen of er kans bestaat dat t per ongeluk gebeurt?

Je kan erbij gebruiken dat je vriendin niet tegen hormonen kan oid...

Probeer gewoon wat mee te denken... 🤔

Dat jullie zwanger willen worden en je wil weten of je nog vruchtbaar bent/kan worden?

Of het omgekeerde.... dat jullie niet zwanger willen worden en daarom de check eilken doen of er kans bestaat dat t per ongeluk gebeurt?

Vruchtbaarheid van een man wordt gecontroleerd aan de hand van een sperma-onderzoek, niet aan de hand van een bloedonderzoek.

Omgekeerde al geprobeerd zegt dokter ook van heeft geen zin want elke test is een momentopname en je bent klinisch onvruchtbaar als je minder dan zoveel miljoen actieve cellen in een lading hebt maar ook dan is er kans, enige dat garantie geeft is vasectomie nadat je de wachttijd uitgezeten hebt na operatie dan. Doc zegt ook gewoon van dat se spiraaltje moet nemen dan ben je 12 jaar safe maarja als dat haar te gek word dan wagen we het er wel op hoor...

Heb trouwens 1x test in kliniek gedaan & 5 thuis testen met ruim tijd er tussen, klinische was amper een zaadje te vinden en ze zagen er niet best uit, thuis test moet een wit strookje blauw worden en blijven bij mij werden de direct weer helemaal wit wat duid op onvruchtbaar

Vruchtbaarheid van een man wordt gecontroleerd aan de hand van een sperma-onderzoek, niet aan de hand van een bloedonderzoek.
Snap ik. Ik keek meer naar algehele gezondheid....
Stel je wil wel zwanger worden... kan je misschien bloedonderzoek aanvragen om zeker te weten dat je gezond genoeg bent om je kind op te voeden/op te zien groeien...
Maar als ik dan verder denk zou een arts t ook gewoon bij de basis testen houden lijkt me. :o
Ik heb dus niets gezegd... 🤐🙃

Terug
Naar boven