MuscleMeat

Dokter/smoesjes/waarden

Er zijn 2 mensen schuldig aan seks ik weet dat het niet onmogelijk is & zij ook veel verstand heeft ze niet van hoe het allemaal werkt maar heb haar heel duidelijk gemaakt at het wel degelijk een aanwezige kans is, zij wil geen spiraal, hormonen durft ze niet meer, en ik krijg liever perongeluk een kind als ze besluit te houden dan wippen met een regenjas aan

Dat is een bewuste keuze dan. Of het een verstandige keuze is, dat laat ik in het midden.

Maar dan zou ik eerder voor een vasectomie gaan als er geen kinderwens is (mijne wordt zelf ook gepland)
Zij heeft een spiraal meende weet niet meer zeker wat voor voorbehoedsmiddel. Dacht dat. Maar kan dus niet zwanger worden. En anders spuit ik mijn vruchtbaarheid wel aan puin met test.(grapje)

• Topic Starter Topic Starter
@Gast 166060 amelands. Ben het nu gewend maar het klinkt heel maf maar duid er meer op dat ze wat dat betreft simpel is; 1 hormonale pil reageert ze vreselijk op dus een andere wil ze niet proberen, ze heeft die test resultaten gelezen dat onvruchtbaar was op het moment van testen maar ze kan/wil niet aannemen dat ik vandaag misschien wel stel goeie zwemmers heb en 1 ervan genoeg kan zijn. Klinkt dom maar is ze echt niet wel enorm koppig en eigenzinnig.

Ze komt er wel achter door zwanger worden vermoed dat ze dan toch laat verwijderen en zal me niet verbazen als dat haar zo ver krijgt toch koperspiraal te nemen.

Kan men spreken van een bewuste keuze als hij het doet overkomen alsof die dame niet weet van de bloemetjes en de bijtjes?
Weet ze wel maar zij legt het bij mij neer dat ik het moet voorkomen terwijl ze alle opties die zij kan gebruiken weigert.

@Gast 166060 amelands. Ben het nu gewend maar het klinkt heel maf maar duid er meer op dat ze wat dat betreft simpel is; 1 hormonale pil reageert ze vreselijk op dus een andere wil ze niet proberen, ze heeft die test resultaten gelezen dat onvruchtbaar was op het moment van testen maar ze kan/wil niet aannemen dat ik vandaag misschien wel stel goeie zwemmers heb en 1 ervan genoeg kan zijn. Klinkt dom maar is ze echt niet wel enorm koppig en eigenzinnig.

Ze komt er wel achter door zwanger worden vermoed dat ze dan toch laat verwijderen en zal me niet verbazen als dat haar zo ver krijgt toch koperspiraal te nemen.

Kind verwijderen is niet niets, just saying.. Zeker niet om dit dan pas de reden te laten worden om voorzorgsmaatregelen te nemen.

Weet ze wel maar zij legt het bij mij neer dat ik het moet voorkomen terwijl ze alle opties die zij kan gebruiken weigert.
Dit alles doet het overkomen alsof het een super idee is dat jullie samen verder gaan. Het beste gewenst!

Jij doet net hetzelfde.
Er zijn 2 mensen schuldig aan seks ik weet dat het niet onmogelijk is & zij ook veel verstand heeft ze niet van hoe het allemaal werkt maar heb haar heel duidelijk gemaakt at het wel degelijk een aanwezige kans is, zij wil geen spiraal, hormonen durft ze niet meer, en ik krijg liever perongeluk een kind als ze besluit te houden dan wippen met een regenjas aan
Jullie zijn allebei even dom bezig.

Kind verwijderen is niet niets, just saying.. Zeker niet om dit dan pas de reden te laten worden om voorzorgsmaatregelen te nemen.
Heb ik haar ook duidelijk gemaakt, zij stond niet achter de vasectomie voor het geval datookal is het mijn keus uiteindelijk

@Kathlinoo ik heb ruim een halfjaar condooms gedragen, eind feb'24 was onze eerste x eind dec'24 eerste keer zonder heb haar dit voorgesteld dat voorgesteld zo voorgesteld ik wil er een knoop in maar is ze bang dat we spijt krijgen en is acceptabel ze wil geen kinderen maar weet een meid van 23 dat zeker? Ik verlang geen kinderen maar zal geen probleem hebben met mijn verantwoording accepteren.
We hebben dit merk dat merk zus en zo allemaal geprobeerd maar het voelt voor mij knellend, mn orgasmes zijn saai en slap, heb constante stimulatie nodig want word slap in seconde en word niet hard met dat ding om dus moet er nieuwe om. Het is gewoon constant een en al frustratie en ben daar gewoon klaar mee; zij wil liever zonder dan zelf iets proberen, ik vind het dom en heb ik gezegd, ik hoop dat ze gewoon niet zwanger word want begrijp echt wel dat het een impactvolle procedure is en gun haar meer dan het beste maar ze is volwassen en het is haar lichaam, ze is verder juist ontzettend verstandig en voorzichtig en dat zijn dingen waar ik voor viel bij haar maar ze is meer bang voor de pil of spuit (valt flauw als ze aan naalden denkt) en ze is bang dat spiraal pijn doet. Zoals ik zei het is een overweging die ze zelf moet maken net als dat ik de overweging gemaakt heb; weet je hoe enorm kut het is als je stapel gek op iemand bent zoals ik op haar, ik kan niet aan haar lichaam denken zonder opgewonden te raken, maar de seks is gevoelloos en teleurgesteld. Weet je hoe enorm veel moeilijker word als je na steeds gevoelloze teleurstellende seks elkaar voor het eerst echt voelt zoals het hoort? Ik kan niet terug waterpark voelt te goed met is gewoon de moeite niet waard.

Alleen jij blijkbaar niet, want een zwangere vrouw kan voor een man heel problematisch zijn.
Ik verlang geen kind het lijkt me onverstandig al zullen we ons er prima mee redden hoor.
Betreft zwangere vrouwen; mijn 2 zussen waren ook regelmatig zwanger en zijn ook monstertjes uit ontstaan & heb paar keer raw test gesnoven zonder ester, zonder ai, met gevolg dat ik anderhalf uur gejankt heb om een romantische comedy wat er toen in mn hoofd speelde is echt absurd

Ik verlang geen kind het lijkt me onverstandig al zullen we ons er prima mee redden hoor.
Betreft zwangere vrouwen; mijn 2 zussen waren ook regelmatig zwanger en zijn ook monstertjes uit ontstaan & heb paar keer raw test gesnoven zonder ester, zonder ai, met gevolg dat ik anderhalf uur gejankt heb om een romantische comedy wat er toen in mn hoofd speelde is echt absurd

What the f**k lees ik eigenlijk?

Terug
Naar boven