AndroidHealthClinic

Dokter/smoesjes/waarden

Weet ik maar dat krijg je alleen als je extreem geil bent en dan is de kans heel klein dus die risico kan je prima nemen.
Mag hopen dat je van seks met je eigen vriendin 'extreem geil'wordt

en 'de kans is heel klein dus dat risico kan je prima nemen' is precies wat iedereen die per ongeluk zwanger raakt ook dacht

Seks met je eigen partner en dan met condoom?

Pret is er dan mee vanaf

• Topic Starter Topic Starter
Dus jullie doen 't niet eens veilig terwijl je blijkbaar elke euro drie keer moet omdraaien? Dat is snugger.
Na een jaar condooms nee, ze kan niet tegen hormonen en heeft moeite met idee als koper spiraaltje nou prima mocht er een wonder gebeuren mag ze kiezen wat ze doet ik sta achter haar beslissing. Ik vind het fijn als mn lul nat word tijdens seks

Mag hopen dat je van seks met je eigen vriendin 'extreem geil'wordt

en 'de kans is heel klein dus dat risico kan je prima nemen' is precies wat iedereen die per ongeluk zwanger raakt ook dacht
Na 2/3x is de spanning wel eraf en ook de extreme geilheid word minder, dan is het meestal tijd voor een blok.

Na een jaar condooms nee, ze kan niet tegen hormonen en heeft moeite met idee als koper spiraaltje nou prima mocht er een wonder gebeuren mag ze kiezen wat ze doet ik sta achter haar beslissing. Ik vind het fijn als mn lul nat word tijdens seks
Je kan nu niet eens rondkomen, hoe denk je dat dat gaat lukken met een kind erbij? Hoe onverantwoordelijk kan je zijn :emo:

Loopt hier nog zo'n pipo rond waarvan de vriendin meermaals naar de abortuskliniek mocht gaan omdat hij dacht dat ie onvruchtbaar was.

Indekken is anders dan van ergste uit gaan, ik heb geen autoverzekering omdat het moet maar voor de zekerheid & zoals ik al zei ik wil haar ook ingedekt hebben voor geval dat, ik laat hier heel mn leven achter om naar haar te trekken familie vrienden werk dit is mijn thuis bijna net zo goed als zij mijn thuis is, we fuseren onze levens om samen beter te zijn dan elk alleen en we gaan er vanuit dat dat goed komt maar het onmogelijke is mogelijk. We zijn gelijk in een relatie mocht dat stuk gaan gaan we als gelijken uit de relatie. Als ik de jackpot win op een staatslot is de helft van haar zo simpel is het
Mijn God. 😂

Even een oprechte vraag ; betreft het hier jouw eerste relatie?

Die van mij is alergisch voor latex. Lekker makkelijk hoef je zelf niet meer te jokken.

Ik weet niet hoe het zit met zo'n allergie, maar dat lijkt me niet handig.
Maar dan zou ik eerder voor een vasectomie gaan als er geen kinderwens is (mijne wordt zelf ook gepland)

Een paar minuten contact kan dan nog prima.

Als je met je vaste partner maar een paar minuten nodig hebt, dan moet je aan je uithoudingsvermogen werken of meer seksen 😂

• Topic Starter Topic Starter
Je kan nu niet eens rondkomen, hoe denk je dat dat gaat lukken met een kind erbij? Hoe onverantwoordelijk kan je zijn :emo:

Loopt hier nog zo'n pipo rond waarvan de vriendin meermaals naar de abortuskliniek mocht gaan omdat hij dacht dat ie onvruchtbaar was.
Er zijn 2 mensen schuldig aan seks ik weet dat het niet onmogelijk is & zij ook veel verstand heeft ze niet van hoe het allemaal werkt maar heb haar heel duidelijk gemaakt at het wel degelijk een aanwezige kans is, zij wil geen spiraal, hormonen durft ze niet meer, en ik krijg liever perongeluk een kind als ze besluit te houden dan wippen met een regenjas aan

Terug
Naar boven