AndroidHealthClinic

Bloedonderzoek

juria

Novice
Waardering
0
Beste aardbewoners,

Ten eerste ben ik van plan om een winstrol kuur te doen, preventief heb ik heb een bloedonderzoek aangevraagd.

De dokter heeft een paar dingen aangekruist, ik heb het formulier aangevuld met waarvan ik weet wat erbij moet. Mijn vraag is of het compleet is of dat er iets bij/af moet. Graag ook waarom, dit bevorderd mijn kennis. (zie bijlage)

Alvast bedankt.

Gegroet

IMG_0008.jpg

IMG_0009.jpg

Laatst bewerkt:
Amper te lezen

Kan zijn dat ik wat over het hoofd zie, maar kan geen Test en Test vrij vinden. Deze wil je lijkt mij wel ook weten voordat je met AAS begint, zodat je voor in de toekomst altijd kan zien wat je normaal waarden waren.

• Topic Starter Topic Starter
Kan zijn dat ik wat over het hoofd zie, maar kan geen Test en Test vrij vinden. Deze wil je lijkt mij wel ook weten voordat je met AAS begint, zodat je voor in de toekomst altijd kan zien wat je normaal waarden waren.

Inderdaad ik zat al te kijken, kan het zo zijn dat het onder een andere benaming staat op het formulier? ik kan hem namelijk ook niet vinden

Inderdaad ik zat al te kijken, kan het zo zijn dat het onder een andere benaming staat op het formulier? ik kan hem namelijk ook niet vinden
Staat niet op dit formulier, rechts onderin bij "Overige onderzoeken" een vinkje zetten en daar "Testosteron & vrije testosteron" opschrijven. Dan testen ze er ook SHBG bij, aangezien dat nodig is voor de bepaling van vrije testosteron.

Staat niet op dit formulier, rechts onderin bij "Overige onderzoeken" een vinkje zetten en daar "Testosteron & vrije testosteron" opschrijven. Dan testen ze er ook SHBG bij, aangezien dat nodig is voor de bepaling van vrije testosteron.

Thanks man! Gedaan geen idee of het toegestaan is om zelf dingen aan te kruizen en in te vullen maar we proberen het gewoon. Is het voor de rest compleet?

Hierbij de resultaten van mijn onderzoek. Wat vinden jullie en wat raden jullie mij op basis hiervan wel/niet aan kwa kuur.

image1.jpg

Juria, vergelijk even jouw resultaten met die van mij en lees wat er in het plaatje staat. Ik heb geen volledige test gedaan maar veel dingen zullen wel overeen komen.

15rcufr.jpg

Hoe gaat dat in zn werk? je hebt je huisarts verteld dat je gaat kuren en je waardes wilt weten? Of hebje gezegd dat je ziek was ? Wil dit namelijk ook gaan doen omdat ik zowieso mn eige risico moet betalen.

bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Hoe gaat dat in zn werk? je hebt je huisarts verteld dat je gaat kuren en je waardes wilt weten? Of hebje gezegd dat je ziek was ? Wil dit namelijk ook gaan doen omdat ik zowieso mn eige risico moet betalen.

En dan de vraag. Wat kost het dan uit je eigen risico. Als dit goedkoper is dan online. Weet ik dan waar ik mijn bloedonderzoek laat doen!
Maar ik denk het niet. Gezien een hele simpele onderzoek al gauw 90 euro is!:(

Juria, vergelijk even jouw resultaten met die van mij en lees wat er in het plaatje staat. Ik heb geen volledige test gedaan maar veel dingen zullen wel overeen komen.

15rcufr.jpg

Ja zo ongeveer inderdaad hetzelfde, heb jij al gekuurd? zo ja wat heb je gedaan en wat waren je waardes ervoor?

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Ik heb een afspraak gemaakt met mijn huisarts en gezegd dat ik ivm met afstuderen veel stress heb, slecht slaap, opgejaagd gevoel heb etc. Daarnaast vertelde ik dat ik zogenaamd destijds een supplement uit het buitenland heb besteld, en dat er nu over gezegd wordt dat er wellicht doping in zit. Om die twee redenen wou ik een bloedonderzoek om zekerheid te verschaffen dat alles in orde is. De huisarts heeft toen een aantal dingen aangekruist en mij het formulier meegegeven. Ik heb toen aan de hand van dit forum gekeken hoe volledig het was ingevuld en het vervolgens verder ingevuld met wat nog miste, zie begin van dit topic.

Bloedonderzoek gedaan en dit zijn de uitslagen.

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

En dan de vraag. Wat kost het dan uit je eigen risico. Als dit goedkoper is dan online. Weet ik dan waar ik mijn bloedonderzoek laat doen!

Het gaat inderdaad van je eigen risico af, het exacte bedrag weet ik nog niet maar wat betreft mijn gezondheid heb ik het er sowieso voor over. Eerst een 0 meting voor ik aan de aas ga.

Juria, ik ben nu aan het herstellen van mijn vorige kuur. De resultaten die ik je liet zien waren voor mijn kuur. Zodra ik het gevoel heb dat ik volledig ben herstelt ga ik weer een bloedonderzoek doen. Ik moet wel zeggen dat ik netjes een nakuur heb gedaan en mijn voeding is nu ook optimaal. Dus hoe mijn waardes ervoor staan is nu nog een raadsel.

Dit was mijn kuur:
Test E (500mg) 10 wks + kickstart dianabol (40mg) eerste 4 wks
nakuur nolvadex (30mg) 4 wks

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Dit was trouwens mijn eerste kuur

Ik heb het mijn huisarts gewoon verteld.
Mooi verhaal erbij. Dat je het veilig wil doen en je bloedwaarden wil volgen zodat je weet wat je doet, kan ingrijpen bij problemen en weet waarnaar je moet herstellen.

De eerste arts vond het niet nodig. De vervanger begreep me volledig

3 bloedonderzoeken op leverwaarden, 1 echo en 3 afspraken met de internist kosten 750 euro;p zo ver ben ik wel haha. Kreeg rekening van afgelopen zomer net maandje geleden binnen.

Beste aardbewoners,

Ten eerste ben ik van plan om een winstrol kuur te doen, preventief heb ik heb een bloedonderzoek aangevraagd.

De dokter heeft een paar dingen aangekruist, ik heb het formulier aangevuld met waarvan ik weet wat erbij moet. Mijn vraag is of het compleet is of dat er iets bij/af moet. Graag ook waarom, dit bevorderd mijn kennis. (zie bijlage)

Alvast bedankt.

Gegroet
Doe gelijk ook spermaonderzoek verrekte mong**l

it's on!

Terug
Naar boven