Fitness Seller

Bloemendaal

Floyd

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Gaan er hier weleens mensen naar Bloemendaal, en dan niet alleen beachbop maar ook gewoon op normale dagen.

Ben afgelopen zondag weer geweest, en de woodstock blijft toch wel een vette tent samen met Bloomingdale. Gezellige bende daar, alleen 2330uur alles dicht, das wel een beetje minder.

23.30 alles al dicht ??? dan zal ik er niet zo snel komen dan begint de avond pas. :(

idd, da's wel heeeel vroeg

k woon er 3,5 km vandaan, dus ben er zo. Ik lig elke dag bij Woodstock, omdat de sfeer er gewoon zwaar relaxed is. Het maakt niet uit wie of wat je bent en daar hou ik van.

23:30... das wel aardig vroeg ja, bloemendaal is aardig ver weg voor me, ik ga meestal naar scheveningen of hoek van holland etc. Dat is ook nog een stukje rijden aangezien ik van R'dam vandaan kom

half 12 is trouwens bullshit, want ze gaan door tot 24:00 (hier hebben ze een vergunning voor, dus doen ze dat ook). Woodstock loopt altijd wel uit tot 24:15 a 24:30 (al helemaal in het weekend). 5 jaar terug was het nog 24/7 doorbeuken, maar doordat er strandhuisjes naast staan werd er teveel geklaagd over geluid. Dus vandaar die vergunningen tot 12 uur.

KaLe zei:
half 12 is trouwens bullshit, want ze gaan door tot 24:00 (hier hebben ze een vergunning voor, dus doen ze dat ook). Woodstock loopt altijd wel uit tot 24:15 a 24:30 (al helemaal in het weekend). 5 jaar terug was het nog 24/7 doorbeuken, maar doordat er strandhuisjes naast staan werd er teveel geklaagd over geluid. Dus vandaar die vergunningen tot 12 uur.

Dat vind ik als nog te vroeg :p

Ik ben er ook weleens... Maar lig toch vaker op scheveningen...

stuppit me
:headbang:

Laatst bewerkt:
dit ging over strand

Terug
Naar boven