AndroidHealthClinic

Bluf of echt represailles

Bezoekers in dit topic

Ach als ze een aanslag plegen trommelen we toch gewoon de DBB-knokploeg op, drijven we ze allemaal terug :cool:
Mja met die wacko's weet je nooit natuurlijk :eyes:
 
Gewoon onze troepen terug trekken, laat die Amerikanen het zelf uitvechten!!!!!!!!!!!!!!!!
Bush jr. is begonnen waar sr. geeindigd was....
Laat anders die Irakezen het zelf uitzoeken en bemoei je er gewoon niet mee, het is een tering end weg en wij (Nederland) hadden er toch geen last van!!!!!!
 
gewoon een atoombom op al die achterlijke landen,, hoppa opgelost!
 
JimmyH zei:
gewoon een atoombom op al die achterlijke landen,, hoppa opgelost!


:rolleyes:

Wat is dat nou weer voor een idiote opmerking.. Ik heb evenveel respect voor die landen dan Westerse!
Bush moest maar niet zo idioot zijn. Door zijn schuld krijgen wij heel dat gezeik op onze nek. Van goede diplomatie heeft Bush kennelijk geen kaas gegeten.
 
Geef nou toe :

Als je s'avond naar het nieuws kijkt dat je gewoon ongemakkelijk word ... het ene verschikkelijke nieuwsbericht na het andere. Altijd oorlog, doden, miserie ...
De wereld is zo een verdoete plaats ...

Ik leef gewoon in men wereldje, want als je je al die problematiek aantrekt word je gewoon depressief.

En een bom op Irak , zouden idd veel extremistische wakko's naar de hel worden geholpen ... maar ook veel ontschuldige mensen , kinderen ...

Ze zouden beter Bush en al die andere "wereldheersende tirannen" eens goed anaal moeten palen tot ze er van doodbloeden ...
 
Laatst bewerkt:
In sommige plaatsen zullen ze echt geen aanslag plegen lijkt mij.
Rotterdam bijvoorbeeld, dan kunnen ze net zo goed meteen een moskee opblazen.........

Laten we hopen dat het hier niet uit de hand loopt.
 
Ik denk zolang hier de straffen zo enorm laag zijn al die godsdienst fanaten zich steeds meer hier gaan vestigen met hun netwerken wat leidt tot het feit dat Nederland dalijk het terreurgevoeligste land is.
 
had iemand laatst dat verhaal gehoord,, van die turkse vader die zn dochter onhandelbaar vond.. toen heeft ie haar maar kapot geschoten met zn jachtgeweer :rolleyes:
 
maniac zei:
In sommige plaatsen zullen ze echt geen aanslag plegen lijkt mij.
Rotterdam bijvoorbeeld, dan kunnen ze net zo goed meteen een moskee opblazen.........

Laten we hopen dat het hier niet uit de hand loopt.
En jij denkt dat Den Haag niet een doelwit zal zijn? :D

Even een greep uit de collectie:

*Amerikaanse ambassade
*Internationaal gerechtshof
*Vredespaleis
*Yugoslavietribunaal
*britse ambassade
*Amerikaanse Residentie
*Binnenhof
*2de kamer
*Ministerie van Buitenlandse zaken
*Paleis Noordeinde
*Paleis het Loo

En nog een hele zooi die ik even vergeten ben..nee, als er wat gaat gebeuren geef ik den haag toch 80% kans op een aanslag.
 
en balkenende :thumbs: :yes: :banana: :dance: :clap:

als ze tilburg in ieder geval maar lekker met rust laten!!!
 
JimmyH zei:
en balkenende :thumbs: :yes: :banana: :dance: :clap:

als ze tilburg in ieder geval maar lekker met rust laten!!!

Als ze die Balkenende zouden pakken zou ik daar geen moeite mee hebben, als het land nou ten onder gaat door die geitenneukers of door Balkenende :D
 
Mars zei:
Als ze die Balkenende zouden pakken zou ik daar geen moeite mee hebben, als het land nou ten onder gaat door die geitenneukers of door Balkenende :D
Ik heb er wel moeite mee, aangezien ik er 2 kilometer vandaan woon, en ongeveer 3 keer per dag naast hem sta. :(
 
Als ze Kneets Gym maar niet per ongeluk platgooien..
 
f*cking ecto zei:
Als ze Kneets Gym maar niet per ongeluk platgooien..
Dat is heiligdom, daar komen ze niet in de buurt. :D
 
Centaur zei:
Ik heb er wel moeite mee, aangezien ik er 2 kilometer vandaan woon, en ongeveer 3 keer per dag naast hem sta. :(

Naast hem sta? in de tram? :D
 
Mars zei:
Naast hem sta? in de tram? :D
Nah, ik ben VIP chauffeur voor onder andere het Ministerie van Algemene Zaken (Balkenende`s werkplek).

Als je daar zo vaak komt dan zal je Balkenende snel een keer of 3 per dag tegenkomen.
 
Centaur zei:
Nah, ik ben VIP chauffeur voor onder andere het Ministerie van Algemene Zaken (Balkenende`s werkplek).

Als je daar zo vaak komt dan zal je Balkenende snel een keer of 3 per dag tegenkomen.
wil je geld verdienen? dan heb ik nog wel een klusje voor je....
 
Centaur zei:
Nah, ik ben VIP chauffeur voor onder andere het Ministerie van Algemene Zaken (Balkenende`s werkplek).

Als je daar zo vaak komt dan zal je Balkenende snel een keer of 3 per dag tegenkomen.

Wow, you're cool :hedbang: :eek!:
 
f*cking ecto zei:
Als ze Kneets Gym maar niet per ongeluk platgooien..



enig idee hoeveel van die theedoeken daar rondlopen? :D das de enige plek waar je wel veilig bent geloof ik. en in een moskee natuurlijk............
 
Back
Naar boven