MuscleMeat

bMW 730d, 728 of 745i

745i, prijs kwaliteit verhouding, ag jah helaas zal de I versie wel dik afgeragd zijn :D

ik vind 5 en 6 series mooier...

Een diesel in wel een goede keuze 730D is mooi zuinig en loopt prachtig. Over een paar maanden ga ik zelf voor een 740D uit 2003/2004 kijken.. Heb nu een 530D die er dan uitgaat die wordt me te krap :D .

Bezine versie 745 zuipt je helemaal leeg...

Een diesel in wel een goede keuze 730D is mooi zuinig en loopt prachtig. Over een paar maanden ga ik zelf voor een 740D uit 2003/2004 kijken.. Heb nu een 530D die er dan uitgaat die wordt me te krap :D .

Damn, wat voor werk heb jij :D

Waarom moet het nou weer een 7 reeks zijn op je 21 ste lol. Ik ben 27 en heb een 3 reeks van 2004, bevalt me prima en verbruikt geen drol.
Ben jij nog maar 27!

Heb zelf een 325ci, die trap je ook HELEMAAL leeg :D Rij meestal 1 op 7. Maar das niks vergeleken met me vorige bak, die ree 1 op 5,5 als ik hem op z'n fl**ker gaf (wat ik altijd deed) :D

Hij is pooier.... (ja echt)

zou een diesel nemen

Met 90km per dag zou ik voor de 730d gaan, scheelt je toch weer een paar centjes.

Maar doe mij maar een MB.
Rij zelf ook in een Mercedes E270d. Zuinig en rijdt zeer comfortabel.
Mochten we genoeg centjes hebben zou mijn volgende de M-klasse worden.

730D of je moet leeg willen lopen qua benzine

Ik heb een S-klasse gehad maar ben echt klaar met die mega bakken. De variabele kosten rijzen echt de pan uit met zo'n ding. En de afschrijving is verschrikkelijk. Als ie nu 35 mille kost is dat volgend jaar 10 mille minder, en het jaar erop weer. Na 8 jaar is zo'n ding al bijna niks meer waard.

Ik zit nu te denken over een Porsche (geen Boxter natuurlijk) maar dan moet ik nog ff sparen. :D

• Topic Starter Topic Starter
weer een die in die leningreclames is getrapt :rolleyes:

haha, je weet helemaal niets over mij als persoon behalve mijn leeftijd, trek niet te snel conclusies;)

weer even on topic, denk dat het toch de 730d wordt, ben opzoek naar een zwarte, wilde eerst het 2004 model maar vindt het 2001/2002 model mooier (gelet op de achterlichten)

verzekering is 91 per maand

wegenbelastin 140 per maand voor de diesel

brandstof gok ik op de 250 a 300 voor de 730d

zou zeer zeker voor de diesel gaan!

de 730 maar dan nog :), geluk met de wegentax enzo :D. Je schrikt je vast de t*ring als je je eerste rekening krijgt :). maar ik weet je financiele situatie niet dusja :).

haha, je weet helemaal niets over mij als persoon behalve mijn leeftijd, trek niet te snel conclusies;)

weer even on topic, denk dat het toch de 730d wordt, ben opzoek naar een zwarte, wilde eerst het 2004 model maar vindt het 2001/2002 model mooier (gelet op de achterlichten)

verzekering is 91 per maand

wegenbelastin 140 per maand voor de diesel

brandstof gok ik op de 250 a 300 voor de 730d

Je gaat straks een auto kopen voor +/- 20k en die ga je WA verzekeren voor 91 euro. Kijk ieder ze ding, persoonlijk ben ik van mening, grote auto's, grote kosten, groot onderhoud, otw die moet je rijden als je ze kan betalen. Hoewel ik niet in jouw portommonee kan kijken zie ik de logica niet om een auto van 20k WA te verzekeren :cool:

Laatst bewerkt:
Je gaat straks een auto kopen voor +/- 20k en die ga je WA verzekeren voor 91 euro. Kijk ieder ze ding, persoonlijk ben ik van mening, grote auto's, grote kosten, groot onderhoud, otw die moet je rijden als je ze kan betalen. Hoewel ik niet in jouw portommonee kan kijken zie ik de logica niet om een auto van 20k WA te verzekeren :cool:

WA plus is dan beter idd, maar all risk zou ik sowieso niet doen... bij een auto van 4 jaar of ouders is et gewoon onzin om em all risk te verzekeren.

WA plus is dan beter idd, maar all risk zou ik sowieso niet doen... bij een auto van 4 jaar of ouders is et gewoon onzin om em all risk te verzekeren.

Why, als je zo'n auto wilt rijden moet je hem toch gewoon goed verzekeren. Imo ga je geen dikke 7 serie rijden als je een normaal inkomen hebt. Het aanschaffen is 1, dan komen de echte kosten nog.

Why, als je zo'n auto wilt rijden moet je hem toch gewoon goed verzekeren. Imo ga je geen dikke 7 serie rijden als je een normaal inkomen hebt. Het aanschaffen is 1, dan komen de echte kosten nog.

Daar gaat het helemaal niet om, verzekering keert "maar" de dagwaarde uit bij total-loss... Maargoed, bij een auto die over 4 jaar vrijwel niets meer in verhouding waard is zou ik het niet doen.

WA plus is et fijnst imo, verzekering probeert je toch op alle vlakken te naaien dus veel keren ze toch niet uit als et nodig is.

Ben het wel met je eens dat je een ruim inkomen moet hebben om zo'n auto te rijden, of je moet echt autogek zijn op andere vlakken bezuinigen.

Koop dan een Audi........:D

Terug
Naar boven