- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een diesel in wel een goede keuze 730D is mooi zuinig en loopt prachtig. Over een paar maanden ga ik zelf voor een 740D uit 2003/2004 kijken.. Heb nu een 530D die er dan uitgaat die wordt me te krap.
Bezine versie 745 zuipt je helemaal leeg...

Ben jij nog maar 27!Waarom moet het nou weer een 7 reeks zijn op je 21 ste lol. Ik ben 27 en heb een 3 reeks van 2004, bevalt me prima en verbruikt geen drol.
Heb zelf een 325ci, die trap je ook HELEMAAL leegEen diesel in wel een goede keuze 730D is mooi zuinig en loopt prachtig. Over een paar maanden ga ik zelf voor een 740D uit 2003/2004 kijken.. Heb nu een 530D die er dan uitgaat die wordt me te krap.
Rij meestal 1 op 7. Maar das niks vergeleken met me vorige bak, die ree 1 op 5,5 als ik hem op z'n fl**ker gaf (wat ik altijd deed)
Hij is pooier.... (ja echt)

Een diesel in wel een goede keuze 730D is mooi zuinig en loopt prachtig. Over een paar maanden ga ik zelf voor een 740D uit 2003/2004 kijken.. Heb nu een 530D die er dan uitgaat die wordt me te krap.
Verkapt kijk-eens-waar-jullie-elite-membership-geld-naartoe-gaat![]()

haha, je weet helemaal niets over mij als persoon behalve mijn leeftijd, trek niet te snel conclusies![]()
weer even on topic, denk dat het toch de 730d wordt, ben opzoek naar een zwarte, wilde eerst het 2004 model maar vindt het 2001/2002 model mooier (gelet op de achterlichten)
verzekering is 91 per maand
wegenbelastin 140 per maand voor de diesel
brandstof gok ik op de 250 a 300 voor de 730d

Je gaat straks een auto kopen voor +/- 20k en die ga je WA verzekeren voor 91 euro. Kijk ieder ze ding, persoonlijk ben ik van mening, grote auto's, grote kosten, groot onderhoud, otw die moet je rijden als je ze kan betalen. Hoewel ik niet in jouw portommonee kan kijken zie ik de logica niet om een auto van 20k WA te verzekeren![]()
WA plus is dan beter idd, maar all risk zou ik sowieso niet doen... bij een auto van 4 jaar of ouders is et gewoon onzin om em all risk te verzekeren.
Why, als je zo'n auto wilt rijden moet je hem toch gewoon goed verzekeren. Imo ga je geen dikke 7 serie rijden als je een normaal inkomen hebt. Het aanschaffen is 1, dan komen de echte kosten nog.