Fitness Seller

bMW 730d, 728 of 745i

Ook wel een geile bak

[afbeelding niet meer beschikbaar]

730d is een goeie keuze maar neem dan de IL... dikke 20" eronder...

Daar gaat het helemaal niet om, verzekering keert "maar" de dagwaarde uit bij total-loss... Maargoed, bij een auto die over 4 jaar vrijwel niets meer in verhouding waard is zou ik het niet doen.

WA plus is et fijnst imo, verzekering probeert je toch op alle vlakken te naaien dus veel keren ze toch niet uit als et nodig is.

Ben het wel met je eens dat je een ruim inkomen moet hebben om zo'n auto te rijden, of je moet echt autogek zijn op andere vlakken bezuinigen.

Idd, je betaalt net zoveel premie voor een nieuwe, en bent dus met een oudere auto veel duurder uit in verhouding, je krijgt immers veel minder terug voor hetzelfde geld. Waarom de premie niet omlaag gaat met de dagwaarde is me trouwens ook een raadsel.

730d nemen. Je rijdt toch ruim 20.000km per jaar exclusief weekenden. Ik heb net een 530D gekocht, en betaal voor all-risk 110 euro per maand. Ik zou je auto toch wel all-risk verzekeren. Je rijdt veel, mijn advies is dan om goed verzekerd te zijn.

Ik zou zeggen, kijk ook eens naar 530D Edition uitvoering. Die zijn ook zeer luxe en naar mijn mening toch ook wel mooier. Magoed, ieder zijn ding.

Succes met het vinden van je auto.

Idd, je betaalt net zoveel premie voor een nieuwe, en bent dus met een oudere auto veel duurder uit in verhouding, je krijgt immers veel minder terug voor hetzelfde geld. Waarom de premie niet omlaag gaat met de dagwaarde is me trouwens ook een raadsel.

Vind ik ook jah.

@Mighty, haha voor 30k heb je een dikke S8 :D whoei

Terug
Naar boven