- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Het idee dat een fietser altijd gelijk krijgt is toch al niet meer zo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Artikel_185_Wegenverkeerswet
In Nederland
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het idee dat een fietser altijd gelijk krijgt is toch al niet meer zo?
Thanks, de fietser krijgt niet altijd gelijk dus maar is wel zwaar in het ''voordeel''.
persoonlijk heb ik een dashcam in de auto zitten om het mezelf makkelijker te maken indien nodig, als je geen getuigen hebt ben je namelijk zo goed als altijd fucked
Ik wist niet dat ze dit tegenwoordig als bewijs aannemen? Ook maar eens aanschaffen dan.
Hoezo zou het niet als bewijs dienen. Het is zo eenvoudig als wat om een zaak op te lossen met zulke beelden
Ik weet het fijne niet van die wetgeving en de verschillen hierin. Maar een kameraad had op beelden vanaf zijn garage opgenomen hoe een kerel zijn banden had overgesneden. En blijkbaar kon hij dat niet als bewijs gebruiken. Ik dacht dus dat het ook wel zo zou zijn vanuit een dashcam, dat is ook de reden waarom ik me er nog geen heb aangeschaft. Maar ik ben eigenlijk helemaal niet goed op de hoogte qua regelgeving hiervan, daarom dat ik het vroeg.
Als op camera staat hoe iemand je autobanden vernielt zou dit toch gewoon als bewijs mogen dienen, erg vreemd.
)Idd rare regelgeving, heel die straat heeft last van vandalen en meerdere hebben camera's geplaatst en niemand mocht het als bewijs gebruiken. De vandaal is wel kunnen verhuizen (gast was 70 jaar)