bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes! Hard! daar zat iik op te wachtenHard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps
De whey + crea duo, dit zijn niet de grote 4 kg potten?Yes! Hard! daar zat iik op te wachtenDe whey + crea duo, dit zijn niet de grote 4 kg potten?
Jep, dit hier, had ik ook op gehooptJammer dat whey perfection niet afzonderlijk als bulkaanbieding gaat.

jammer dat whey perfection niet afzonderlijk als bulkaanbieding gaat.
; We hebben helaas gewoon bijna geen marge meer op de Whey Perfection. Als het had gekund dan hadden we direct Whey Perfection los in de actie gedaan. Whey Perfection is veruit de meest populaire Whey in Nederland en Belgie dus daar hadden we jullie en onszelf (enorme drukte
) een enorm plezier mee gedaan. Door de huidige Whey prijzen is het eigenlijk gewoon onmogelijk om lager te gaan als de prijzen die we nu rekenen.
ik hoop dat de elite whey gourmet bars van dymatize
wel eens terug zullen binnen komen want damn die
zijn ****ing lekkah. mis ze enorm wel

dinsdag me whey perfection bestelt en nog niet binnen wat een waardeloos bedrijf zeg PostNL woensdag vanaf half 8 sochtends stond er dat me pakketje onderweg was en om kwart voor 8 savonds stond er niet thuis. terwijl de hele dag iemand thuis was en geen briefje in de bus met 'niet thuis' ofzo.. als het goed is word hij vandaag naar het postkantoor gestuurd, het zal mij benieuwen! kan niet wachten krijg nu al afkick verschijnselen van het eiwit tekort!![]()
hou ons maar even op de hoogte..
ik heb net micellar casein perfection en Hard besteld.. you gotta be kidding me..![]()
PM mij maar bij een volgende bestelling dan maken we er een extra leuk pakketje van voor je
Denk ook wel dat jullie je BCAA / EAA stilletjes aan kunnen uitfazeren, want dit product is gewoon completer![]()
. Muscle Protect is niet alleen een stuk beter/completer, door de grote inkoop (we hadden al hoge verwachtingen omdat producten als eaa, bcaa en xtend al heel hard liepen en Muscle Protect nog eens een stukje beter is...) is de prijs ook nog eens scherper. Dan is voor eigenlijk bijna iedereen de keuze denk ik heel snel gemaakt.
Ik denk ook dat nagenoeg iedereen voor Muscle Protect gaat kiezen i.p.v. BCAA, EAA of bv XTend. Dat merken we na 2 dagen al, de vraag is echt enorm. Muscle Protect is niet alleen een stuk beter/completer, door de grote inkoop (we hadden al hoge verwachtingen omdat producten als eaa, bcaa en xtend al heel hard liepen en Muscle Protect nog eens een stukje beter is...) is de prijs ook nog eens scherper. Dan is voor eigenlijk bijna iedereen de keuze denk ik heel snel gemaakt.
Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen! Hierdoor behaal je elke training meer winst in vetvrije spiermassa en zullen je prestaties sterk verbeteren.
Genieten van elke shake
oooh dan kunnen die er ook wel bij johh

Zijn de aanbiedingen echt tot na de kerst geldig, of tot volgende week vrijdag?
Die whey en creapure is zeer interessant, zal me eigen nog is eenpaar x bedenken, want heb al voor ongeveer ruim 150 euro besteld deze maand![]()

De aanbiedingen zijn geldig t/m vrijdag 30 December![]()
De Whey Perfection & Creapure gaat nu al enorm hard! Het is ook een hele mooie aanbieding weer! Dat wordt weer doorwerken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!