AndroidHealthClinic

Breaking News Superactie bij Body En Fitshop.nl! PreWorkout voor stuntprijs + gratis MuscleMag Magazine twv 8,00 e

Kan ik niet gewoon 8 euro korting krijgen op de Noxipro? Dan mag je het magazine wel houden :D:D

Fruit wordt in de praktijk veruit het meest verkocht maar ik hoor toch vaak dat mensen Grape ook echt goed (en misschien wel beter) vinden. Beide smaken zijn voor een pre-workout heel goed:)

na veel wikken en wegen neem ik toch maar fruit. Zal wel een reden voor zijn waarom die het meeste word verkocht. Hoop ik :P

Nu nog iets uitzoeken van 6 euro en dan ben ik blij :D

Mensen kiezen altijd op safe. De meeste smaken van "fruit" van verschillende producten/merk is altijd goed kwa smaak. Dat is ook de reden waarom mensen die kiezen, froet is goed :).

Zeer leuke actie :thumbs:

Momenteel nog genoeg voorraad staan van PWO's. Btw NoxiPro is echt nog altijd een knaller voor mij. :D

• Topic Starter Topic Starter
De NO Xplode NT sticks zijn die nog verkrijgbaar?

Nee helaas! :)

Wat is heftiger: noxplode of crack? Heb goede ervaringen met no xplode

Crack :)

Kan ik niet gewoon 8 euro korting krijgen op de Noxipro? Dan mag je het magazine wel houden :D:D

Haha, nee helaas. :)

Zeer leuke actie :thumbs:

Momenteel nog genoeg voorraad staan van PWO's. Btw NoxiPro is echt nog altijd een knaller voor mij. :D

Dank je! :)

-Leon

ik heb mijn jack3d besteld bij jullie eergisteren, de bestelling is nog niet aangekomen, zal ik ook dit magazine erbij krijgen?

Ik ben nog op zoek naar een PW booster voor bij het voetballen. Welke kan ik het beste nemen? Ik wil dus niet dat mijn benen helemaal opgepompt gaan voelen want dat werkt meestal (buiten intimidatie) niet voordelig. Ik dacht zelf aan star

Of alleen een potje beta-alanine?

ik heb mijn jack3d besteld bij jullie eergisteren, de bestelling is nog niet aangekomen, zal ik ook dit magazine erbij krijgen?

Helaas, de actie is echt sinds gister pas ingegaan. Als je even je ref nummer post kan ik kijken waar deze op dit moment is.

Ik ben nog op zoek naar een PW booster voor bij het voetballen. Welke kan ik het beste nemen? Ik wil dus niet dat mijn benen helemaal opgepompt gaan voelen want dat werkt meestal (buiten intimidatie) niet voordelig. Ik dacht zelf aan star

Star, NoxiPro of Jack3D. Agmatine zou ik niet gebruiken in dit geval. :)

-Leon

Trouwens de boekjes lopen als een trein! Dus zal er snel bij zijn! ;)

-leon

Vorige keer bij jullie jack3d bestelt en ben er enorm hard van gaan trainen! reageerde er na een tijdje alleen steeds minder op. Ik ben van plan de noxipro pot te halen, maar ik twijfel of ik fruit neem of grape

Vorige keer bij jullie jack3d bestelt en ben er enorm hard van gaan trainen! reageerde er na een tijdje alleen steeds minder op. Ik ben van plan de noxipro pot te halen, maar ik twijfel of ik fruit neem of grape

Ik zelf gebruik grape. Is lekker! :)

-Leon

jammer dat ik ik die niet bij me isolaat krijg:( hah

ok ik twijfel nu tussen pre workout power pill en star. Wat zijn de belangrijkste verschillen en voordelen van beide producten. Ik overweeg ook nog om te af te wisselen, of misschien zelfs te stacken?

verder is het voornamelijk voor de krachttraining. En af en toe voor de voetbal/squash/ander cardioachtig iets.

noxipro of jack3d vind ik iets te heftig. Hoef er niet als een wild beest bij te lopen. meer voor focus energie en uithoudingsvermogen.

ok ik twijfel nu tussen pre workout power pill en star. Wat zijn de belangrijkste verschillen en voordelen van beide producten. Ik overweeg ook nog om te af te wisselen, of misschien zelfs te stacken?

verder is het voornamelijk voor de krachttraining. En af en toe voor de voetbal/squash/ander cardioachtig iets.

noxipro of jack3d vind ik iets te heftig. Hoef er niet als een wild beest bij te lopen. meer voor focus energie en uithoudingsvermogen.

Dan zou ik PreWorkout Power Pill nemen. Bevat meer energie en focus dan de Star. Star bevat namelijk alleen caffeine. :)

PreWorkout Power Pill geeft een hele fijne en gedoseerde energie. :)

-Leon

nou net voor het eerste noxipro genomen de smaak is te doen. Niet zo lekker als jack3d lime maar vele malen beter als no xplode nox pump etc.
ik had btw fruit punch. Hij is wel erg zoet alleen gewoon meer water bij doen en dan drink je het zo weg ;)

Dan zou ik PreWorkout Power Pill nemen. Bevat meer energie en focus dan de Star. Star bevat namelijk alleen caffeine. :)

PreWorkout Power Pill geeft een hele fijne en gedoseerde energie. :)

-Leon

Bestelling geplaatst! Dank voor de tips :) Ik ga de power pill eerst eens testen. Misschien later in de bulk weer iets met crea erin.

Terug
Naar boven