Fitness Seller

Breaking News ** Gratis Shaker Pro t.w.v. van 9,90 bij Body En Fitshop.nl!! **

Zowel in de titel als in het topic staat nergens dat je eerst moet bestellen voordat je hem gratis krijgt maar ik aanvaard het aanbod van de gratis shakebeker aanbieding. Ik heb rechten gehad dus hier kom je niet onderuit. Lol

Nu gratis bij een bestelling vanaf 30 euro. :)

Laatst aangepast door Body En Fitshop : Vandaag om 11:48

3by2yxm83s.jpg

Hoeveel ml. past er in deze shakebeker?

nouw zeg gister me bestelling gedaan boven de 30 euro :( bedankt hoor bodyenfit

nouw zeg gister me bestelling gedaan boven de 30 euro :( bedankt hoor bodyenfit

En dan hadden ze de actie 1 dag eerder gestart en hadden andere weer geklaagd en zo gaat het maar door. Dat je baalt oké maar B&F valt niks te verwijten.

Zag trouwens dat meerdere bedrijven dezelfde soort shakers bij hun bestellingen gooien. In de aanbieding? :cool:

Netjes. :D. Volgende week een bestelling plaatsen. :D

Alle proteïne shakiezz zijn tegenwoordig allemaal makkelijk te mengen zonder klontjes, althans zo wordt er geadverteerd. En toch word er nu weer een betere shake methode bedacht. Hebben we het hier over iets functioneels of gaat het om een gadget/hebbendingetjebijeenbestellingvanbovende30euro? ???

• Topic Starter Topic Starter
En dan hadden ze de actie 1 dag eerder gestart en hadden andere weer geklaagd en zo gaat het maar door. Dat je baalt oké maar B&F valt niks te verwijten.

Zag trouwens dat meerdere bedrijven dezelfde soort shakers bij hun bestellingen gooien. In de aanbieding? :cool:

Niet dat wij weten. Wij wouden gewoon graag iets nieuws aanbieden voor de klant. :)

Alle proteïne shakiezz zijn tegenwoordig allemaal makkelijk te mengen zonder klontjes, althans zo wordt er geadverteerd. En toch word er nu weer een betere shake methode bedacht. Hebben we het hier over iets functioneels of gaat het om een gadget/hebbendingetjebijeenbestellingvanbovende30euro? ???

Het principe van het ijzeren balletje is al een tijd op de markt. We kregen deze vraag veel van onze klanten, dus vandaar dat deze nu gratis is vanaf een bestelling van 30 euro. :)

-Leon

Damn heb net met shizz besteld kzal deze actie dus wel mislopen :(

het is niet echt een nieuwe methode, het huismerk van de tuinen gebruikt deze manier al best lang ( ik zag het al 1,5 a 2 jaar terug ofso). Het werkt best goed zover ik me nog kan herinneren.

Straks nog eens bestellen :D
Ziet er mij een handige shaker uit :D

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 12:24 ----------

Niet dat wij weten. Wij wouden gewoon graag iets nieuws aanbieden voor de klant. :)

Het principe van het ijzeren balletje is al een tijd op de markt. We kregen deze vraag veel van onze klanten, dus vandaar dat deze nu gratis is vanaf een bestelling van 30 euro. :)

-Leon

Is het nu bij 30€ of bij elke bestelling?
Want ik zag op pagina 1 al iets lager staan dat je die bij elke bestelling kreeg? :p

Straks nog eens bestellen :D
Ziet er mij een handige shaker uit :D

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 12:24 ----------

Is het nu bij 30€ of bij elke bestelling?
Want ik zag op pagina 1 al iets lager staan dat je die bij elke bestelling kreeg? :p

Vanaf 30 euro inderdaad. :)

Hij gaat t0t 600ml, maar er kan sowieso wel 700ml in. Evenveel als de oude dus

600ml tot 700ml :)

-Leon

Top! Was toevallig van plan morgen een bestelling te doen, komt goed uit :)

Hadden jullie deze actie niet zondag kunnen doen??? Toen ik mijn bestelling deed die dinsdag pas aankwam??

Ben altijd net te laat/of net te vroeg.. :(

Hadden jullie deze actie niet zondag kunnen doen??? Toen ik mijn bestelling deed die dinsdag pas aankwam??

Ben altijd net te laat/of net te vroeg.. :(

Sorry, maar het maakt niet uit op welke dag wij het uitbrengen er zijn helaas altijd een paar welke net ervoor een bestelling hebben gedaan. :)

-Leon

zeg body & fit, hoe lang blijft die miccelar casein superior nog in jullie aanbod ? hopelijk nog wel effe want kan hem nu niet kopen :o moet wachten tot eind van de maand :D

Zolang de voorraad strekt. :)

-Leon

hahaa toevallig woensdag mijn bestelling gedaan :) actie was me nog niet opgevallen.
maar vraagje: ik heb woensdag besteld dat ze het met pakjegemak ofzoiets naar het postkantoor zouden brengen maar ik heb nog geen sms ontvangen dat het binnen is.
komt het dan maandag omdat het dan een werkdag is of kan het ook gewoon morgen zijn??
groetjes

Terug
Naar boven