XXL Nutrition

Breaking News Superactie bij Body En Fitshop.nl! PreWorkout voor stuntprijs + gratis MuscleMag Magazine twv 8,00 e

Bezoekers in dit topic

:D

-Leon
 
ik heb een vraag over die crack v3, ik heb maximize v2/pwo powder/unleash/no shotgun/nox pump/no xplode/superpump 250 ofzoiets/noxipro. Alleemaal een keer grprobeerd, wel allemaal sample's dus heb ze maar 1 a 2x gehad. alleen geen een had werking waarvan ik echt iets voelde. Nu vraag ik mij af of het wel slim is om me te wagen aan een pot crack aangezien ik het toch wel een hoop geld vind en er danlijk niks van te merken. Denke jullie dat het slim is of niet?
groetjes
 
Niet slim. Beter ergens een sample regelen of een keer bij een bekende of vriend een test schep nemen....
Als al je genoemde producten niet werkten zou ik geen rsico nemen....

Of je moet een pot halen kijken of het werkt en anders doorverkopen anders is het echt zonde van je centen.
 
ff maximize v2 bestelt ff kijken wat ie doet vond jacked niks meer
 
ik heb een vraag over die crack v3, ik heb maximize v2/pwo powder/unleash/no shotgun/nox pump/no xplode/superpump 250 ofzoiets/noxipro. Alleemaal een keer grprobeerd, wel allemaal sample's dus heb ze maar 1 a 2x gehad. alleen geen een had werking waarvan ik echt iets voelde. Nu vraag ik mij af of het wel slim is om me te wagen aan een pot crack aangezien ik het toch wel een hoop geld vind en er danlijk niks van te merken. Denke jullie dat het slim is of niet?
groetjes

hoe kunnen nou al die producten niet bij je aanslaan :D doe je denk toch iets goed mis kwa innamen heb die crack geprobeerd en vond hem wel iets sterker dan de no xplode en de superpump komt door die Geranium wat er in zit ;) ik zou zeggen probeer het
 
Toch maar ff Maximize V2 besteld, heb nog halve pot n.o. xplode 2.0 maar ik kan wel wat goede bodybuilding literatuur gebruiken. :)
 
EricR, heb jij ook wat besteld? :)
 
Toch maar ff Maximize V2 besteld, heb nog halve pot n.o. xplode 2.0 maar ik kan wel wat goede bodybuilding literatuur gebruiken. :)

De Magazines vliegen er aardig uit. Gelukkig hebben hebben we er heel wat:D
 
is de actie nog altijd geldig^^?:) want ga anders ook nog een bestelling plaatsen:)
 
hey ik heb noxipro zonet binnengekregen maar heb geen muscle magazine gekregen?
zou die evt nog nagestuurd kunnen worden? zo niet is dat ook niet zon probleem hoor.
 
Heel leuk zo'n actie maar dan moet je natuurlijk wel dat magazine meesturen.
Is ook niet voor het eerst dat er een kado niet word geleverd, ik denk eerlijk gezegd dat het nu vaker mis is gegaan dan goed. Keer of 5 besteld nu denk ik.
Een beetje slordig mannen.
Verder total geen klachten over jullie service maar het is echt een puntje van aandacht.
 
Hier zat het magazine er ook niet bij? Zijn ze al op dan?

Wat moet ik nou lezen in de 45 minuten voor men crack knalt?
 
hey ik heb noxipro zonet binnengekregen maar heb geen muscle magazine gekregen?
zou die evt nog nagestuurd kunnen worden? zo niet is dat ook niet zon probleem hoor.

Ja, PM het referentienummer maar even door:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 12:17 ----------

Hier zat het magazine er ook niet bij? Zijn ze al op dan?

Wat moet ik nou lezen in de 45 minuten voor men crack knalt?

idem:D (ze zijn niet op.)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 12:18 ----------

Heel leuk zo'n actie maar dan moet je natuurlijk wel dat magazine meesturen.
Is ook niet voor het eerst dat er een kado niet word geleverd, ik denk eerlijk gezegd dat het nu vaker mis is gegaan dan goed. Keer of 5 besteld nu denk ik.
Een beetje slordig mannen.
Verder total geen klachten over jullie service maar het is echt een puntje van aandacht.

Helemaal mee eens:rolleyes: Zit het magazine er niet bij dan stuur ik deze maandag direct na. Ik ga er ook meteen mee aan de gang zo.:cool:
 
ik weet niet welke ik moet kiezen, Jack3D of Noxipro :D
 
Back
Naar boven