AndroidHealthClinic

Bodybuilder al een jaar clean, nog steeds steriel

Uitzonderingen heb je altijd.

En misschien was hij al onvruchtbaar voor hij kuurde? :)

a jeee hoelang blijf je die crap nog posten?

schiet helemaal vol

omg...is dit een uitzondering of gebeurt dit wel vaker,kan dit ook gebeure met lage doseringen?zou namelijk graag nog kindjes krijge binne een paar jaar :)

Volgens mij als je op zoon hoog niveau zit , en de cycles zo snel opéén laat volgen moet je vroeg of laat toch problemen rijgen . Ik kan me niet indenken wanneer je meer en meer gaat gebruiken dit geen gevolgen gaat hebben .

veel vage stukken van je ,alleen vind ik dat je de bron of zo moet vermelden , nu kan om het even wie dit verhaaltje geschreven hebben .

Laatst bewerkt:
Goed stuk?

De persoonlijke ervaring van 1 iemand waarvan niet eens zeker is of de persoon in kwestie wel vruchtbaar was alvorens te kuren?

Dit staat tegenover zat andere bb'ers die wel gewoon kinderen hebben.

Beetje nietszeggend sensatiestukje. :)

MrJ zei:
Goed stuk?

De persoonlijke ervaring van 1 iemand waarvan niet eens zeker is of de persoon in kwestie wel vruchtbaar was alvorens te kuren?

Dit staat tegenover zat andere bb'ers die wel gewoon kinderen hebben.

Beetje nietszeggend sensatiestukje. :)

Er zijn wel meer bekende geschreven stukken over gebruikers die moeilijkheden hebben met kinderen krijgen . Of erger nog ,gehandicapte kinderen hebben nu . Je hoeft deze gevaren niet gewoon even weg te wimpellen want zijn er degelijk wel . Dat dit stuk een 1 enkel geval is weet ik ook wel en dat de bron niet duidelijk is of het waar al dan niet is zeg ik ook .

Ik wil niet zeggen dat iets zo is of iets niet is ,maar dat er kansen bestaan op problemen is een waarheid . En niet alleen de mooie prestatie's of mooie fysieken mogen aangekaart worden . De nadelen zijn zeker zo belangrijk om besproken te worden .

Dit board dient toch om bb'r in goede baan te leiden niet ? Dan mogen de gevaren zeker geweten zijn .

En ja ik ken iemand met een gehandicapt kindje door anabole dus ik spreek niet uit van horen zeggen . En ik vind het heel jammer want voor het zelfde geld had hij er helemaal geen problemen door kunnen hebben .

Kenjie zei:
Er zijn wel meer bekende geschreven stukken over gebruikers die moeilijkheden hebben met kinderen krijgen . Of erger nog ,gehandicapte kinderen hebben nu . Je hoeft deze gevaren niet gewoon even weg te wimpellen want zijn er degelijk wel . Dat dit stuk een 1 enkel geval is weet ik ook wel en dat de bron niet duidelijk is of het waar al dan niet is zeg ik ook .

Ik wil niet zeggen dat iets zo is of iets niet is ,maar dat er kansen bestaan op problemen is een waarheid . En niet alleen de mooie prestatie's of mooie fysieken mogen aangekaart worden . De nadelen zijn zeker zo belangrijk om besproken te worden .

Dit board dient toch om bb'r in goede baan te leiden niet ? Dan mogen de gevaren zeker geweten zijn .

En ja ik ken iemand met een gehandicapt kindje door anabole dus ik spreek niet uit van horen zeggen . En ik vind het heel jammer want voor het zelfde geld had hij er helemaal geen problemen door kunnen hebben .

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=988808&postcount=27

;)

Hey Enrico,

Ik heb je al een keer gezegd dat je de bronnen moet posten en niet half ergogenics of bodypage moet spuwen op dit board. Hier schiet niemand wat mee op en van copyright heb je waarschijnlijk nog nooit gehoord. Maar dat laatste zouden de Mod's van DBB je moeten vertellen.

We have a new world champion with the smallest balls of the whole ****ing world: 2 or 3 MM

fl**ker nou es op met je stukjes man. Als je dit soort opmerkingen niet eens doorziet (ballen met een volume van 2 tot 3 mm) dan zul je alleen maar onzin posten. (en Myostatin tabs bestellen)

Ik ben er klaar mee

enrico01 zei:
28 - 0 1 - 2 0 0 6

De man had een imposante spiermassa opgebouwd maar ook last van bijverschijnselen gekregen. Hij had bijvoorbeeld last van gynocamastie en kleine testikels. Ze voelden normaal aan, maar waren met een volume van 2 tot 3 milliliter duidelijk te klein.

Haha, zodra de tweede is geboren gaat er bij mij de knoop in. en dan spuit ik me helemaal plat :D

Ahum heren er stond 2 a 3 milliliter, is weldegelijk een groot verschil met 2 a 3 millimeter :D

Elmo zei:
We have a new world champion with the smallest balls of the whole ****ing world: 2 or 3 MM

fl**ker nou es op met je stukjes man. Als je dit soort opmerkingen niet eens doorziet (ballen met een volume van 2 tot 3 mm) dan zul je alleen maar onzin posten. (en Myostatin tabs bestellen)

Ik ben er klaar mee

2-3 mm te klein

Kenjie zei:

Vriend ik ben niet geintreseerd in die verhalen van je.
Kom aub met wetenschappelijk bewijs dat dat idd mogelijk is.

ja, kenjie. hoe leg je het verband tussen zijn gehandicapt kindje en anabolengebruik? dat zwaar anabolengebruik niet gezond is, weet iedereen maar zo van die verbanden leggen, gaat mij toch te ver. wie zegt dat hij geen gehandicapt kindje zou gekregen hebben indien hij nooit AS zou genomen hebben.

Terug
Naar boven