enrico01
Cool Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kevinlorenzin zei:

MrJ zei:Goed stuk?
De persoonlijke ervaring van 1 iemand waarvan niet eens zeker is of de persoon in kwestie wel vruchtbaar was alvorens te kuren?
Dit staat tegenover zat andere bb'ers die wel gewoon kinderen hebben.
Beetje nietszeggend sensatiestukje.![]()
Kenjie zei:Er zijn wel meer bekende geschreven stukken over gebruikers die moeilijkheden hebben met kinderen krijgen . Of erger nog ,gehandicapte kinderen hebben nu . Je hoeft deze gevaren niet gewoon even weg te wimpellen want zijn er degelijk wel . Dat dit stuk een 1 enkel geval is weet ik ook wel en dat de bron niet duidelijk is of het waar al dan niet is zeg ik ook .
Ik wil niet zeggen dat iets zo is of iets niet is ,maar dat er kansen bestaan op problemen is een waarheid . En niet alleen de mooie prestatie's of mooie fysieken mogen aangekaart worden . De nadelen zijn zeker zo belangrijk om besproken te worden .
Dit board dient toch om bb'r in goede baan te leiden niet ? Dan mogen de gevaren zeker geweten zijn .
En ja ik ken iemand met een gehandicapt kindje door anabole dus ik spreek niet uit van horen zeggen . En ik vind het heel jammer want voor het zelfde geld had hij er helemaal geen problemen door kunnen hebben .

enrico01 zei:28 - 0 1 - 2 0 0 6
De man had een imposante spiermassa opgebouwd maar ook last van bijverschijnselen gekregen. Hij had bijvoorbeeld last van gynocamastie en kleine testikels. Ze voelden normaal aan, maar waren met een volume van 2 tot 3 milliliter duidelijk te klein.
MrJ zei:
Yzord zei:Haha, zodra de tweede is geboren gaat er bij mij de knoop in. en dan spuit ik me helemaal plat![]()

Elmo zei:We have a new world champion with the smallest balls of the whole ****ing world: 2 or 3 MM
fl**ker nou es op met je stukjes man. Als je dit soort opmerkingen niet eens doorziet (ballen met een volume van 2 tot 3 mm) dan zul je alleen maar onzin posten. (en Myostatin tabs bestellen)
Ik ben er klaar mee
Kenjie zei:Dit board dient toch om bb'r in goede baan te leiden niet ? Dan mogen de gevaren zeker geweten zijn .
En ja ik ken iemand met een gehandicapt kindje door anabole dus ik spreek niet uit van horen zeggen . En ik vind het heel jammer want voor het zelfde geld had hij er helemaal geen problemen door kunnen hebben .