XXL Nutrition

Bodybuilders gezocht

photography

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar gespierde mannen of vrouwen die graag eens portretfoto's zouden willen laten maken. Ik ben een studente fotografie in Genk en het is een opdracht voor school. Wie me graag zou willen helpen kan me contacteren. Het is vrijwilligerswerk maar uiteraard krijg je een foto naar keuze mee naar huis!
Alvast bedankt!

Daar gaan we weer :roflol:

Tis winterseizoen ... iedereen zit in de bulk dus extra vet & vocht ;)
Kom nog maar eens terug naar de feestdagen :p

Vraag eens aan ripped beast AkiraC. Die is van jouw buurt. Ofwel HeavyD8.

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar gespierde mannen of vrouwen die graag eens portretfoto's zouden willen laten maken. Ik ben een studente fotografie in Genk en het is een opdracht voor school. Wie me graag zou willen helpen kan me contacteren. Het is vrijwilligerswerk maar uiteraard krijg je een foto naar keuze mee naar huis!
Alvast bedankt!

gaat nog lastig worden, iemand die zichzelf gespierd genoeg vind en die er ook nog eens ripped uitziet in de winter, iedereen is bloated op het moment denk ik.

Hallo allemaal,
Alvast bedankt!

waarom wil je een portetfoto van een gespierde man, kan je net zo goed een portretfoto van een man met een varkensfiguur maken ???
portretfoto=foto van gezicht ? , of lig ik daar verkeerd ???

hier heb je alvast een portretfoto :D :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Davy is net online.

• Topic Starter Topic Starter
Een portretfoto is neit enkel van het gezicht, kan wel maar moet niet, dus daar zit je fout.
Bedankt Willem9!
en helaas kan ik niet wachten tot na de feestdagen want dan moet ik de foto's al hebben :(

Heb je hem kunnen bereiken? Anders PM ik je z'n emailadres wel even.

eerst een foto van jezelf wel zo netjes:o

Te ver weg helaas, anders had ik wel interesse gehad :o

• Topic Starter Topic Starter
ja stuur zijn emailadres maar even
indien nog iemand mensen van in de buurt kent mag die het altijd laten weten :o

Adres verstuurd.

:roflol: gaan we weer

Als het hoofd er niet bij moet kan je sanca mischien even contacteren? :D sorry bro

Terug
Naar boven