AndroidHealthClinic

Bodybuilders gezocht voor televisieopnames

Niels Gordijn, Gijs Boeien, Mike Oerlemans, Johan Langhorst, ... ? Neen, die zijn niet gespierd :trollface:
Ik zat bij de SCL Nederland dit jaar achter Niels en Mike op de tribune :bang: Pas dan zie je hoe fucking groot die gasten zijn. Naast al hun concurrentie vallen ze niet zo op maar tussen de 'normale mens' zeker wel.

Ik zag mezelf btw nog op rtl7 tijdens SMvNL van vorig jaar, niemand hier die me heeft gespot :(

Nee laat maar zitten, blijkbaar raken mensen nogal snel gepikeerd over dit onderwerp ;)

Ik snap het probleem niet :) strongmen zijn over het algemeen sterker dan bodybuilders en bodybuilders zien er over het algemeen gespierder uit dan strongmen...(er zijn ook uitzonderingen)...PROBLEM? ? ? :D

Dit lijkt me een klus voor SniperX.

Sniper X heeft geprobeerd om anabolen te kopen met vals geld, gewapend met een neppistool! Lijkt me echt niet het profiel om een geloofwaardig onderzoek mee uit te voeren. Deze week zou de ontknoping moeten volgen. Ze hebben de verkoper van het 'echte' pistool kunnen traceren. Hij zou de dader moeten kunnen aanduiden.

Ondertussen in de anus van @mat.

2h6sill.jpg

Terug
Naar boven