- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
HEB JE MIJ NOG NOOIT GEZIEN ZEKER
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HEB JE MIJ NOG NOOIT GEZIEN ZEKER

ik wel maar mijn BICEPS niet
Niels Gordijn, Gijs Boeien, Mike Oerlemans, Johan Langhorst, ... ? Neen, die zijn niet gespierd![]()

Geef nou maar gewoon toe dat een strongman ook gespierd is![]()

Kijk jij aankomende zaterdag om 18:00 even op rtl 7 en kijk of er wat lekkers voor je bij zit

Ik zat bij de SCL Nederland dit jaar achter Niels en Mike op de tribuneNiels Gordijn, Gijs Boeien, Mike Oerlemans, Johan Langhorst, ... ? Neen, die zijn niet gespierd![]()
Pas dan zie je hoe fucking groot die gasten zijn. Naast al hun concurrentie vallen ze niet zo op maar tussen de 'normale mens' zeker wel.

Okok er zitten ook gespierde exemplaren tussen
Happy now?![]()

Kijk jij aankomende zaterdag om 18:00 even op rtl 7 en kijk of er wat lekkers voor je bij zit![]()
En dan nu een lijstje van degenen die er niet zo uit zien![]()

Nee laat maar zitten, blijkbaar raken mensen nogal snel gepikeerd over dit onderwerp![]()
strongmen zijn over het algemeen sterker dan bodybuilders en bodybuilders zien er over het algemeen gespierder uit dan strongmen...(er zijn ook uitzonderingen)...PROBLEM? ? ? 
We willen onderzoeken hoe sterk een spijkerbroek is. De bedoeling is dat de twee bodybuilders de spijkerbroek uit elkaar trekken.
ahahahahahahaaaaaahahhahaahaaaaaaaaa

Val meer op ecto's2 bodybuilders die je spijkerbroek van je lijf scheuren... dat zou je wel willen hé?![]()