Fitness Seller

bodybuilding style of powerlifting style tijdens 500mg test kuur

soldier92

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m88
Vetpercentage
1%
ben op 10 mei 21 geworden, heb hier een fake geboortedatum ingevoerd. ff n vraag, is het beter om tijdens een test 500mg kuur bodybuilding style te trainen?(meer isolatie en minder compounds meer herhalingen) of powerlifter style (veelcompounds weinig isolatie minder herhalingen) doel is massa

train nu powerlifting style

bvb the big baws

daar maakt roids toch nix over uit, als je powerlifter wil zijn dan train je zo, en als je een BB wil zijn, wel dan train je als een BB...

• Topic Starter Topic Starter
ja maar op welke style pak je meer massa want naturel is het de powerlifting style maar volgens een vriend van mij heb je al genoeg test in je lichaam tijdens een kuur en moet je veel isolatie gaan doen

nu geef je gewoon aan dat je massa wil, je vraag is bij deze opgelost

wtf? ik en die vriend van mij zijn niet zeker van onze zaak vandaar dat ik t hier vraag ik zal hem dus nog is ff anders stellen:

op wat voor manier kan ik beter trainen tijdens een 500mg test kuur, bodybuilding style (minder compounds veel isolatie meer herhalingen) of powerlifting style(meer compounds minder isolatie meer herhalingen) doel is zo veel mogelijk kracht(meningen hier over masa winst als beide tegenover elkaar worden gezet verschillen nogal vandaar dat ik het nu aangeef als kracht)

word de bodybuilding traning style effectiever voor kracht winst als je aan de roids zit tegen over de powerlifting style?

oke dus je heet "soldier92" omdat te benadrukken dat je niet in 1992 geboren bent? yea right.

powerlift is beter voor kracht ....duh..

gaat weer helemaal nergens over dit..
wel kuren, maar niet weten hoe je moet trainen :roflol:

train lekker op de manier zoals jij dat ingedeeld hebt, en dat compounds meer spiergroepen aanspreken weet iedereen wel

belachelijk dit

Soldier92 heeft voor op dbb in ieder geval voor de ganstah style gekozen. Leek hem wel een goede keuze.

Natuurlijk is hij nog geen 21.

bvb the big baws

ImPrettyGangsterMyself.jpg - 255124

Woei wat een topic weer... Oelewappert :roflol:

Dan weet je zeker ook nog niet of je gaat eten als een BB'er of als een PL'er?
En zet je de spuit BBstyle of PLstyle?
:roflol:

Een fake geboortejaar is toch niet zo vreemd. Heb ik ook, Ik ben eigenlijk 64.

ikzeg niet dat ik ga kuren maar voor een vraag in deze sectie moet je 21 zijn vandaar dat k t aangeef

:roflol: tuurlijk gast!

Strong flame :D

Terug
Naar boven