AndroidHealthClinic

bodybuilding style of powerlifting style tijdens 500mg test kuur

• Topic Starter Topic Starter
Wordt een leuke kuur dit.
5kg bij, 2 maand later 6kg kwijt. 5j later permanent aan de TRT :D

ik ga over minimaal 1 jaar kuren
5kg bij is best wel weinig denk dat ik wel minimaal het dubbele kan pakken
6kg kwijt? denk t niet als k gewoon goed nakuur blijf zwaar trainen en goed eten + rusten dan moet ik wel 75% kunnen behouden
1000mg trt permanent is aantrekkelijk voor zover ik weet

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 17:42 ----------

Ja je weet wel, zoals je bij je vriend doet

en jij vind jezelf volwassen genoeg om aan de roids te gaan, fail

Je spreekt over kuren, nakuren en gains behouden, maar je weet niets eens hoe je moet trainen.
Ok.

Als je dan toch gaat kuren zou ik winstrol pakken, als je hiervan alles verliest na je kuur moet je bijna alles fout doen. drukt ook niet zo op axis.

Als je dan toch gaat kuren zou ik winstrol pakken, als je hiervan alles verliest na je kuur moet je bijna alles fout doen. drukt ook niet zo op axis.

bedankt voor je tip maar ik ga voorlopig niet kuren en als ik het doe ga ik gelijk aan de test

Het gaat er niet om of je compound oefeningen kan weglaten tijdens het kuren, deze zijn namelijk altijd goed voor de zowel massa als kracht.
Je doelt volgens mij eerder op het aantal herhalingen?
Ik zou, indien je geen powerlifter bent, bodybuilding gericht trainen dus sets van 6-8-10 herhalingen naarmate het gewicht. Sterker worden doe je sowieso dus waarom zou je daar specifiek op gaan trainen? Bovendien ben je onervaren en de kracht die test je geeft kan bij een onervaren atleet al snel blesurres geven als hij telkens voluit gaat. Ik zou het gewoon aankijken, mix een beetje, blijf rond de 6-8-10 herhalingen en als het uitkomt kan je altijd een pr gaan zetten op compound oefeningen. Zorg in ieder geval dat je kort maar krachtig trained, veel eet en genoeg rust. Succes

ik ga over minimaal 1 jaar kuren
5kg bij is best wel weinig denk dat ik wel minimaal het dubbele kan pakken
6kg kwijt? denk t niet als k gewoon goed nakuur blijf zwaar trainen en goed eten + rusten dan moet ik wel 75% kunnen behouden
1000mg trt permanent is aantrekkelijk voor zover ik weet

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 17:42 ----------

en jij vind jezelf volwassen genoeg om aan de roids te gaan, fail

1000mg trt!?

Dan ga je wel ja....

aan de reacties van op te zien moeten z'n ballen al klein zijn dus 1 side minder

:trollface:

I love these bash topics *crabs some popcorn*

Je komt hier als noob aanzetten met een vraag, en je begint meteen alle anciens van het forum af te snauwen, ja, jij zal ver komen in het leven man :D

waarom zou ik ''anciens'' respecteren als zij mij niet respecteren

volgens mij ben jij gewoon een sletje van die ''anciens ''

Je topic loopt gewoon van in het begin al fout natuurlijk :)

Je vraag is niet duidelijk omschreven bv, wat voor verwarring en foute interpretaties zorgt. Verder is er weinig mis met op je 19 al informatie beginnen verzamelen mbt kuren (is wel niet zo leuk voor de mods natuurlijk, gezien de forumregels, dus dan haal je beter je leeftijd weg).
Maar je start meteen al verkeerd met te liegen dat je al 21 bent etc.

Beter denk je 2x na voor je iets zegt/doet/vraagt op dit forum, als je serieus overkomt en ook je best doet om zelf iets in te brengen op dit forum, dan zal je vast wel gerespecteerd worden. Dit zijn natuurlijk slechts enkele richtlijnen naar de toekomst toe.

TS heeft stiekem last van een placebo... Genaamd roid rage

Je topic loopt gewoon van in het begin al fout natuurlijk :) en wie zn schuld is dat

Je vraag is niet duidelijk omschreven bv, wat voor verwarring en foute interpretaties zorgt. kan gebeuren toch? dan vraag je om uitleg en ga je niet flamen of wat dan ook Verder is er weinig mis met op je 19 al informatie beginnen verzamelen mbt kuren (is wel niet zo leuk voor de mods natuurlijk, gezien de forumregels, dus dan haal je beter je leeftijd weg).
Maar je start meteen al verkeerd met te liegen dat je al 21 bent etc. nogmaals je kent mij niet dus je weet t niet zkr praat dan ook niet alsof je t zeker weet

Beter denk je 2x na voor je iets zegt/doet/vraagt op dit forum, als je serieus overkomt en ook je best doet om zelf iets in te brengen op dit forum, dan zal je vast wel gerespecteerd worden. Dit zijn natuurlijk slechts enkele richtlijnen naar de toekomst toe.**** off aub

duidelijk?

Je topic loopt gewoon van in het begin al fout natuurlijk :)

Je vraag is niet duidelijk omschreven bv, wat voor verwarring en foute interpretaties zorgt. Verder is er weinig mis met op je 19 al informatie beginnen verzamelen mbt kuren (is wel niet zo leuk voor de mods natuurlijk, gezien de forumregels, dus dan haal je beter je leeftijd weg).
Maar je start meteen al verkeerd met te liegen dat je al 21 bent etc.

Beter denk je 2x na voor je iets zegt/doet/vraagt op dit forum, als je serieus overkomt en ook je best doet om zelf iets in te brengen op dit forum, dan zal je vast wel gerespecteerd worden. Dit zijn natuurlijk slechts enkele richtlijnen naar de toekomst toe.

Jeetje jij bent wel echt een sletje man :roflol:

Terug
Naar boven