soldier92
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m88
- Vetpercentage
- 1%
rot op man noob met je noob stats en al een ervaren kuurder bwhahahahahha
zelfde geld voor punjab en suwardi
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met jullie 3 hoef ik geen vrienden te zijn en jullie beginnen gelijk popiejopie te reageren
met jullie 3 hoef ik geen vrienden te zijn en jullie beginnen gelijk popiejopie te reageren

als ik het zelf makkelijk had kunnen weten/opzoeken dan vraag ik het hier niet.(jij vind dit blijkbaar een makkelijke vraag omdat je elke 3 maanden je lichaam volspuit en dus genoeg ervaring of shit op i-net heb opgezocht) het gaat hier namelijk om een uitspraak van een vriend van mij waar ik logica in zie maar het niet zeker weet. jullie komen hier gelijk stoer doen ipv eerst de vraag te beantwoorden en daarna stoer te doen (zodat je ook nog slim lijkt en ik je opmerking misschien tolereer)
als ik het zelf makkelijk had kunnen weten/opzoeken dan vraag ik het hier niet.(jij vind dit blijkbaar een makkelijke vraag omdat je elke 3 maanden je lichaam volspuit en dus genoeg ervaring of shit op i-net heb opgezocht) het gaat hier namelijk om een uitspraak van een vriend van mij waar ik logica in zie maar het niet zeker weet. jullie komen hier gelijk stoer doen ipv eerst de vraag te beantwoorden en daarna stoer te doen (zodat je ook nog slim lijkt en ik je opmerking misschien tolereer)

rot op man noob met je noob stats en al een ervaren kuurder bwhahahahahha
zelfde geld voor punjab en suwardi
@excess bridge en punjab ik ga niet in discussie met jullie ik stel gewoon n normale vraag als je me leeftijd niet gelooft is jou probleem en ik heb me zeker wel ingelezen(lang niet genoeg om te kuren maar ik ga het nog lang niet doen) maar dit kon ik niet vinden (en ja dat heb ik gegoogled)
en @ marcel volgens mij ben k wel sterker dan jou
@ pleister wat voor massa oefeningen bedoel je dan? zoals squat die isoleren? die kan je toch maar op 1 manier doen O_o?