AndroidHealthClinic

bodybuilding style of powerlifting style tijdens 500mg test kuur

Je maakt wel vrienden he jij... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
met jullie 3 hoef ik geen vrienden te zijn en jullie beginnen gelijk popiejopie te reageren

met jullie 3 hoef ik geen vrienden te zijn en jullie beginnen gelijk popiejopie te reageren

Er komen dagelijks 2-3 van zulke topics langs en ze zijn gewoon lachwekkend. Ik kan me dan moeilijk inhouden. Het spijt me :o

Zo moeilijk is het toch niet om een x met een goed verhaal te komen...¿?

snap al dat gezeik op mensen niet. als ze willen kuren doen ze het toch wel. op meesta us fora geven mensen gewoon antwoord op je vragen ook al benje 16.

Het gaat mij niet zo zeer om de leeftijd nameless, maar meer om dingen vragen die ze gewoon gemakkelijk hadden kunnen weten/opzoeken etc. Wat iedereen met zijn/haar lichaam doet moet hij/zij natuurlijk zelf weten ;)

als ik het zelf makkelijk had kunnen weten/opzoeken dan vraag ik het hier niet.(jij vind dit blijkbaar een makkelijke vraag omdat je elke 3 maanden je lichaam volspuit en dus genoeg ervaring of shit op i-net heb opgezocht) het gaat hier namelijk om een uitspraak van een vriend van mij waar ik logica in zie maar het niet zeker weet. jullie komen hier gelijk stoer doen ipv eerst de vraag te beantwoorden en daarna stoer te doen (zodat je ook nog slim lijkt en ik je opmerking misschien tolereer)

Tolereer ook echt? Is een speciale website voor sit soort vragen.. Zal ff kijken voor je..
Oh hier... www.google.nl

als ik het zelf makkelijk had kunnen weten/opzoeken dan vraag ik het hier niet.(jij vind dit blijkbaar een makkelijke vraag omdat je elke 3 maanden je lichaam volspuit en dus genoeg ervaring of shit op i-net heb opgezocht) het gaat hier namelijk om een uitspraak van een vriend van mij waar ik logica in zie maar het niet zeker weet. jullie komen hier gelijk stoer doen ipv eerst de vraag te beantwoorden en daarna stoer te doen (zodat je ook nog slim lijkt en ik je opmerking misschien tolereer)

Het hegon bij je vooral verkeerd met je leeftijd. Dat gaf alweer het idee van daar heb je er weer zo een.

Als je gewoon normaal een topic had geopend, met ik heb dit en dit gehoord maar klopt dat of niet. Op die manier had je waarschijnlijk een antwoord gehad. Verder als je jezelf wat inleest in training en aas had je het zelf waarschijnlijk zo kunnen beantwoorden.

Als je zelf ook bij de eerste paar niet serieuze reacties begint over oprotten gaat het topic ook niet keer opschieten.

Het feit dat een vraag dom is, is meestal niet zo weg het gaat vooral om de manier warop de topicstarters zich opstellen.

Hoe kom je aan al die wijsheid, bewijst nogmaals des te meer hoe vaak je de zoekfunctie hebt gebruikt...

En zoals al eerder aangegeven, gaat het puur om je instelling ;)

Ik zou de massa oefeningen isoleren, maar dat is mijn mening

Doel massa ; doe weinig herhalingen met veel gewicht en doe cleanbulk 1000kcal boven je onderhoud. Veel compound oefeningen, veel squat, deadlift, bench..

@excess bridge en punjab ik ga niet in discussie met jullie ik stel gewoon n normale vraag als je me leeftijd niet gelooft is jou probleem en ik heb me zeker wel ingelezen(lang niet genoeg om te kuren maar ik ga het nog lang niet doen) maar dit kon ik niet vinden (en ja dat heb ik gegoogled)

en @ marcel volgens mij ben k wel sterker dan jou

@ pleister wat voor massa oefeningen bedoel je dan? zoals squat die isoleren? die kan je toch maar op 1 manier doen O_o?

Wordt een leuke kuur dit.
5kg bij, 2 maand later 6kg kwijt. 5j later permanent aan de TRT :D

@excess bridge en punjab ik ga niet in discussie met jullie ik stel gewoon n normale vraag als je me leeftijd niet gelooft is jou probleem en ik heb me zeker wel ingelezen(lang niet genoeg om te kuren maar ik ga het nog lang niet doen) maar dit kon ik niet vinden (en ja dat heb ik gegoogled)

en @ marcel volgens mij ben k wel sterker dan jou

@ pleister wat voor massa oefeningen bedoel je dan? zoals squat die isoleren? die kan je toch maar op 1 manier doen O_o?

:roflol:

Volgens mij niet.

Dit is me ook te zielig allemaal btw, I'm out.

Terug
Naar boven