MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net aan een "reliable source" gevraagd of de prodcut nog goed is. Hij zij dat het niet meer 100% is vanwege de oxidatie!?

zijn dr hier wel mensen actief op het forum van B&F om op vragen te reageren? lijkt me niet ofwel...

^^ lijkt me wel normaal op de 24ste

• Topic Starter Topic Starter
Prince Vegeta, geef BnF gewoon even een belletje met je probleem. De winkel eigenaren zijn niet actief om vragen te beantwoorden, maar weet zeker dat je met een belletje alles opgelost krijgt. :)

^^ ok thanx ryu

Ik heb een bankje besteld bij deze zaak. Heb geen klachten. Gewoon netjes op tijd en een goed product voor erg weinig geld.

Er staat volgens mij een foutje in de add hierboven:

* 1x 4.450 KG (160 doseringen!) 64,90 per verpakking!
* 2x 4.450 KG (320 doseringen!) 59,90 per verpakking!

Ik heb kort geleden voor een tweede keer besteld en ontving op aanvraag een bevestigingsmailtje. Totaal geen aanmerkingen, fijne shop!;)

Nergens, had het verkeerd begrepen, mijn excuses.

Heb hier onlangs besteld. Prima service, via iDeal betaald en de volgende dag de spullen in huis. Op e-mail reageren ze ook heel vlot, top. Ga hier zeker weer bestellen.

Ik ben vaste klant bij Body en Fitshop. Ik heb éénmaal een probleem gehad met de bestelling, heb zo'n 3 weken moeten wachten achter men supps. Dit was éénmalig en heb dit nooit meer gehad. De prijzen zijn zeer goedkoop! Ik heb ook eens de HMB van het merk Body en Fitshop zelf besteld en gebruikt. Deze pillen stonken naar chemische brol en ben hier ziek van geworden. Mijn maag kon dit product blijkbaar niet aan.
Na deze 2 dipjes ben ik toch content over deze winkel.

heb de whey van de fitshop.. lost goed op..
de smaak is niet echt lekker,. maar goed.. was ff proberen..

word gewoon weer de xxl protein..

ja haha,. gierigheid kent geen tijd...

Nieuwe website
Altijd leuk om zien ;)

Congrats met de nieuwe site, echt een flinke verbetering!

Nieuwe site is een mooie verbetering op die oude site! ziet er netjes uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven