XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net Celltech, Nitrotech, Vitargo en animal pak besteld :)

Als ik supplementen nodig heb doe ik het altijd via bnf en ben er zeer tevreden over

^^ dure package zeg!

• Topic Starter Topic Starter
Wij zijn ook blij met de nieuwe site. :)

Weer mn zooi besteld. Site zag er overzichtelijk uit. Prima!

Vandaag weer wat spullen gehaald. Ik heb de laatste tijd weleens dat mijn supplementen niet meer gesealed zijn van binnen. Er zit dan wel zo'n plastic verpakking om de dop heen maar aan de binnenkant is de seal weg. Ik vind dat toch wel raar.

Vandaag ook maar ff voor de zekerheid nagewogen. Er zit 38 gram te weinig in mijn Whey pot van 2,3 kg. Is natuurlijk niet zo'n ramp, maar k hoop niet dat het vermengt is met een goedkopere whey ofzo. Ik denk dat iedereen het wel vervelend vindt om aangebroken supplementen te kopen.

Dat is eigenlijk mijn enige minpuntje wat betreft bodyenfitshop. Voor de rest alleen maar goede ervaringen!

Bel even op en leg je probleem uit. Kan best dat er een foutje is opgelopen tijdens je bestelling. :)

Wat is Asperine?

Heb net ff de reacties doorgelezen.

Maar kreeg jij nu ook een krachttoename? Als ik het goed gelezen heb had jij de eerste 1,5 week alleen een superpomp maar geen verschil in kracht bemerkt. En heb jij uiteindelijk ook getraind met alle 3 de supps samen (complete stack) ?

Laatst bewerkt:
Tja, wat is krachtverschil. Ik kon meer reps maken met wel klein verschil in gewichten ( 10%). Maar dat kon ook tussen de oren zitten. Begin eind feb met de totale stack. Nu alleen zonder CEE gedaan.

merkte je dat die stack hielp bij het gainen?? ik weet dat groot deel aan voeding ligt maar supplementen kunnen toch soms een extra stimulans geven...

merkte je dat die stack hielp bij het gainen?? ik weet dat groot deel aan voeding ligt maar supplementen kunnen toch soms een extra stimulans geven...

Ik zelf merk altijd de beste gains van creatine. En aangezien ik bijna altijd creatine met middelen combineren, weet ik dus niet precies of die andere middelen veel bijdrage leveren. Tribilus op 4000 mg per dag deed het bv erg goed voor mij.

Net Celltech, Nitrotech, Vitargo en animal pak besteld :)

Als ik supplementen nodig heb doe ik het altijd via bnf en ben er zeer tevreden over

Celltech hoor ik van het begin al goede verhalen over. Zelf nooit gebruikt. Wat zijn jouw ervaringen?

Celltech heb ik een jaar of 7 geleden wel eens gebruikt. Ik werd er echt merkbaar sterker en voller van! Ik was er toen erg tevreden over.
Heb 't 2 jaar geleden nog een keertje gebruikt maar was toen minder enthousiast. Het had toen minder impact op een of andere manier.

Ik heb trouwens een nieuw lekker goedje gevonden. Iets wat zeker tijdens mijn cut periode op het lijstje komt. :)

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/body-fit-sportsnutrition/anabolic-leucine

10 gram Leucine.
10 gram BCAA
Vitamine B6 erbij

En als de smaak het toelaat wat glutamine, maar die overheerst altijd zo. :P

Waarom zou je die Leucine er extra aan toevoegen, Zo klopt de 2:1:1 Ratio niet meer en wordt de "opname" minder goed.

P.s verkopen jullie daar vitamine B6 poeder ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven