XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer wat spullen gehaald. Ik heb de laatste tijd weleens dat mijn supplementen niet meer gesealed zijn van binnen. Er zit dan wel zo'n plastic verpakking om de dop heen maar aan de binnenkant is de seal weg. Ik vind dat toch wel raar.

Vandaag ook maar ff voor de zekerheid nagewogen. Er zit 38 gram te weinig in mijn Whey pot van 2,3 kg. Is natuurlijk niet zo'n ramp, maar k hoop niet dat het vermengt is met een goedkopere whey ofzo. Ik denk dat iedereen het wel vervelend vindt om aangebroken supplementen te kopen.

Dat is eigenlijk mijn enige minpuntje wat betreft bodyenfitshop. Voor de rest alleen maar goede ervaringen!

Kijk eens aan de binnekant van het deksel. Heb ik ook wel eens als ik een potje open dat je meteen dat sealtje meetrekt in de deksel.

heb zaterdag bestellinkje gedaan no xplode en cellmass, hoelang duurt het ongeveer ik het pakje aankrijgk?
ik kom uit belgie in limburg.

Ik was vaste klant bij de B&F maar dat is voorbij.
Reed altijd naar Zwolle toe (zo'n 45 KM) aangezien je in de winkel extra korting kreeg. Dit kon zeker uit! Tegenwoordig is het gedaan met de kortingen en hebben ze nog weinig over voor de vaste klanten.
Bestel tegenwoordig dus via XXL en dat bevalt prima.

owkay een klein weekje dan ;-) merci

De ene keer soms zelfs maar 3 dagen, de andere keer 2 weken...

Ik was vaste klant bij de B&F maar dat is voorbij.
Reed altijd naar Zwolle toe (zo'n 45 KM) aangezien je in de winkel extra korting kreeg. Dit kon zeker uit! Tegenwoordig is het gedaan met de kortingen en hebben ze nog weinig over voor de vaste klanten.
Bestel tegenwoordig dus via XXL en dat bevalt prima.

Crisis he :)
Voorheen kreeg ik ook een extra-tje in mijn doos met bestelde producten maar dat feest is ook voorbij.
Next..

Ik denk dat een belletje om te kijken of je gewenste artikelen op voorraad zijn het beste is wanneer men haast heeft.

Ik deed dit gisteren ; het was in huis, ik bestelde daarop via de site en betaalde met Ideal en het lag VANDAAG in de bus !!!

nog nooit zo'n snelle levering gehad.:D Petje af B&F ! Ook de prijzen zijn goed.

Volgende keer probeer ik ook XXL een keer overigens

Wie heeft er al ervaring met de Constant Muscle Growth Protein van BenF Shop?
Dit is een nieuw product van hunzelf......

voor de bestelling hoef ik het niet te laten, hier genoeg gelezen dat dat allemaal tip top in orde is......

Maar de proteine zelf, smaakt het goed? en denk je dat het doet wat het hoort te doen?
Is het het geld waard, of het gewoon bij de normale whey en normale proteine houden?

MVG

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee.

Heb trouwens nu de Choco Truffel van Nectar. Lijkt wel of ik bonbons drink, lol.

Ik kies altijd liever een choco voor bij mijn havermout. Is het een stuk beter te doen. :)

Bestel zowel online, als direct kopen in hun winkel in zwolle...kom uit apd lkkr dichtbij dus
Zijn fijne mensen om zaken mee te doen, ze proberen ook altijd een oplossing te zoeken indien er wat misgaat met bestelling, niet voorradig etc...
Ook zijn ze ckr nooi te beroerd om je een leuke kassakorting te geven in hun shop...
Ben er altijd tevreden over geweest...

Ik zal dat eens even navragen voor je. Ik zelf werk niet bij BnF :)

Wie heeft er al ervaring met de Constant Muscle Growth Protein van BenF Shop?
Dit is een nieuw product van hunzelf......

voor de bestelling hoef ik het niet te laten, hier genoeg gelezen dat dat allemaal tip top in orde is......

Maar de proteine zelf, smaakt het goed? en denk je dat het doet wat het hoort te doen?
Is het het geld waard, of het gewoon bij de normale whey en normale proteine houden?

MVG

Ligt eraan wat je doeleindes zijn. Heb geen ervaring met de smaak van Muscle Growth Protein , maar wel met de rest van de BnF lijn. Deze zijn gewoon prima. Als ik echt voor smaak ga dan wissel ik het af met een lekkere shake van BSN ( Lean Dessert of Syntha 6 )

Kijk eens aan de binnekant van het deksel. Heb ik ook wel eens als ik een potje open dat je meteen dat sealtje meetrekt in de deksel.

Herkenbaar. Vroeger kreeg ik altijd zo giga pakket van 1fast400 opgestuurd. Als het dan eindelijk in huis was dan scheurder ik alles zo hard open dat het allemaal door de kamer vloog. Ook wou ik het liefst alle supplementen in 1x opdrinken,slikken of eten. Gewoon voor de lol. :D:(:o

Top winkel man ,
zoooooooooo veel keuze , lage prijzen en snelle service !!!
Bestel er van alles !
Zit alleen op die waterout van now food te wachten , is al een tijdje uitverkocht.

Het loont trouwens om vriendjes met mij te zijn. Woensdag met Loca een account op de site aangemaakt om een bestelling te doen voor een verjaardag van een vriend van ons. De volgende dag in huis en ook nog eens leuke goodies van BSN en BnF.

Gelukkig houd ik altijd van een gezellig babbel in de winkel. :)

Het loont trouwens om vriendjes met mij te zijn. Woensdag met Loca een account op de site aangemaakt om een bestelling te doen voor een verjaardag van een vriend van ons. De volgende dag in huis en ook nog eens leuke goodies van BSN en BnF.

Gelukkig houd ik altijd van een gezellig babbel in de winkel. :)

kom ik de volgende keer ook ff babbelen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven