- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een keer dat schema van Derek Challios ( weet niet precies hoe je die achternaam schrijft ) van bodybuilding.com gevolgd. Hield in dat je 50 gram eiwit van je schema vervangde met 50 gram BCAA's.
Wat een feest.![]()
Neem je die 50 gram BCAA's dan tijdens je training? (Zit nu op 3 scoops extend is ongeveer 20 gram)
En daarna toch nog een whey shake nemen?

POST MIJN REVIEW EVEN HIER< WANT HET LUKT NIET OM IN HET REVIEW GEDEELTE IETS TOE TE VOEGEN, KRIJG FOUTMELDINGEN
Ik was ZEER aangenaam verrast door de kwaliteit van deze Whey. Ik heb ervaring met Stacker W, Syntha-6, Matrix en Muscle Milk, en na al deze dure shakes verwachtte ik niet een al te beste smaak voor dit geld.
Ik gooi een dosering in mijn (gratis!) shakebeker, met 250ml magere melk, en shaken maar. Oplosbaarheid is redelijk, maar kan beter, een 7,5 hiervoor.
En dan de smaak, dat was echt een verassing, de smaak doet absoluut niet onder voor Stacker W, en dat vind ik heel wat voor net iets meer dan de helft van de prijs.
De voedingswaardes zijn goed, 5 gram BCAA's, 3,6 gram Glutamine per 28 grams dosering. Het is een mix van concentraat en isolaat, en volgens mij zit er behoorlijk wat isolaat in, als ik de structuur vergelijk met isolaat producten.
Ik ben ZEER tevreden, voor dit geld is het een topproduct. Het is niet de allerbeste whey die er is, maar dat mag je ook niet verwachten voor dit geld, sterker nog, ik verwachte een middelmatig product, en kreeg gewoon echt een zeer degelijke, goed smakende whey, TOP.
Omdat de prijs kwaliteit zo top is, en de service uitstekend (levering binnen 24 uur, zelfs met de drukke kersttoestanden, gratis shakebeker en gratis verzending) krijgt deze whey een dikke 9 van mij, gewoon erg goed!

Renee heeft wat mij betreft een geduchte concurent erbij. Ik maak zo een fototje en post em erbij.
De potten zien er goed uit, en de shakebeker die er gratis(!) bij zat is ook degelijk.
Ik ga zo de Pure Whey shake proberen, en schrijf darna ff een review ervan, wel in het goede forum.

Denk niet echt dat het concurentie is voor Rene..
De whey instant van XXL is van veel betere kwaliteit, dus niet te vergelijken.. let vooral op het lage gehalte eiwitten en het hoge vetgehalte van de B&F whey..
Zoveel is 5 gram vet nu ook weer niet, per 75 gram whey(wat de meesten ongeveer nemen per dag). En nou nou wat een verschil 22 gr eiwit voor de Pure blend tegenover 25 gr. van Xxl
Geen vergelijk Brutez, het is een veel goedkoper product, wat verwacht je dan? en voor het geld is het een meer dan prima product IMO, hoe meer keuze hoe beter toch?
Zoveel is 5 gram vet nu ook weer niet, per 75 gram whey(wat de meesten ongeveer nemen per dag). En nou nou wat een verschil 22 gr eiwit voor de Pure blend tegenover 25 gr. van Xxl
Gebruik de whey van B&F ook tegenwoordig.
Ben er best tevreden over eigenlijk. Al helemaal als je de prijs van 29,95 euro voor een pot bekijkt. Goedkoper kan volgens mij niet.

Ach, ik ga mijn boekje niet openslaan over XXL. Ik heb toen een mooie pakket gewonnen met de DBB contest in 2006 en ik vond dat een mooie actie van XXL.
Jammer dat Brutez namens XXL nu dit soort uitspraken gaat doen over het marketingbeleid, maar een mening geven mag altijd.
Btw, vinden jullie die nieuwe shakebekers met schroefdop fijner dan de ouwe drukknop? Ik ben wel blij dat tijdens het shaken niet meer de dop er zomaar vanaf kan schieten.![]()
werdt net geattendeerd hierop. anders zou ik hier niet posten.werdt net geattendeerd hierop. anders zou ik hier niet posten.
Als ik wat te zeggen heb dan doe ik dat zelf wel en niet via via...
Laat iedereen lekker hun eigen keuzes maken en bestellen waar ze willen, dat is de vrije markt.
Btw, vinden jullie die nieuwe shakebekers met schroefdop fijner dan de ouwe drukknop? Ik ben wel blij dat tijdens het shaken niet meer de dop er zomaar vanaf kan schieten.![]()
ja , alleen kreeg ik vandaag bij de bestelling weer die met drukdop, die zijn waardeloos. mn hele shake lag daardoor al eens door de kleedkamer heen.