MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay thnx Leon! Ga het uitproberen! :)

Al enig idee wanneer de casein perfection binnen komt?

Is de smaak van Whey Perfection ook veranderd? Proeft een stuk minder zoet dan de vorige pot die ik had. Gaat hier over de vanille variant btw.

Kunt gij al een tipske van de sluier geven over wat er morgen in de weekaanbieding komt? :D

Ik krijg vandaag mijn AAKG binnen. Ben benieuwd. ;)

Ik gebruikte altijd PWP voor en TMS na de training, sinds een maand of 2 ben ik overgeschakeld naar TMS voor en na, dus geen PWP meer maar ik hou hier een beetje een dubbel gevoel aan over.
Die focus (en zin) van PWP vind ik bij TMS niet terug, ik kon ook minder zwaar tillen. Anderzijds lijkt het wel zo dat mijn lichaam wel een goede progressie geboekt heeft gedurende dit TMS gebruik. :rolleyes:

Ik ga me Magnificent bestellen voor na de training, wat ik nu voor de training wil gebruiken, daar ben ik nog niet uit. Ik mis die focus(wat toch wel belangrijk is) van PWP wel heel erg maar zou toch graag die TMS wel willen blijven nemen omdat het een topproduct is, dilemma! ???

Waarom zitten er eigenlijk geen stimuleringsmiddelen in TMS aangezien het toch een pre-workout product is?

Ik gebruikte altijd PWP voor en TMS na de training, sinds een maand of 2 ben ik overgeschakeld naar TMS voor en na, dus geen PWP meer maar ik hou hier een beetje een dubbel gevoel aan over.
Die focus (en zin) van PWP vind ik bij TMS niet terug, ik kon ook minder zwaar tillen. Anderzijds lijkt het wel zo dat mijn lichaam wel een goede progressie geboekt heeft gedurende dit TMS gebruik. :rolleyes:

Ik ga me Magnificent bestellen voor na de training, wat ik nu voor de training wil gebruiken, daar ben ik nog niet uit. Ik mis die focus(wat toch wel belangrijk is) van PWP wel heel erg maar zou toch graag die TMS wel willen blijven nemen omdat het een topproduct is, dilemma! ???

Waarom zitten er eigenlijk geen stimuleringsmiddelen in TMS aangezien het toch een pre-workout product is?

Dan neem je er toch een pwo bij....

Al enig idee wanneer de casein perfection binnen komt?

Over 1.5/2 weken. :) Zijn er druk meebezig. :)

Is de smaak van Whey Perfection ook veranderd? Proeft een stuk minder zoet dan de vorige pot die ik had. Gaat hier over de vanille variant btw.

Nee, we zijn niet overgestapt verder. :)

Kunt gij al een tipske van de sluier geven over wat er morgen in de weekaanbieding komt? :D

Ik krijg vandaag mijn AAKG binnen. Ben benieuwd. ;)

Ok klein tipje dan:

Animal Pak
Amino Capsules
CreaPure
Transform

;)

Om de slogan van de buren uit mijn land van herkomst voor wat betreft de graanjenever maar es te jatten:

Body & Fitshop, 's wereld beste supplementen, út Fryslân!

http://www.youtube.com/watch?v=lhtxWmXm24M

:P:P:P

Haha, dank je wel ? :D

-Leon

Hehe, de Groningers hebben hun graanjenever, wij hebben B&F ;)

Mja, maar dan neem je toch 2x grotendeels hetzelfde?!

Snap het dilemma, TMS bevalt mij persoonlijk prima voor de training en wat minder na de training. Ik zou als ik jou was toch eens de combi van TMS/Magnificent proberen, wie weet bevalt dat goed. If not kun je natuurlijk ook degene die je bevalt afwisselen met TMS, de ene maand TMS de andere maand de ander.

Wat ik in jouw plaats zou doen:
pré gewoon TMS en pré workout power- PILL nemen. Klein pilletje met stimulaten voor de boost / focus, en toch de kracht van TMS (creatine, beta-alanine etc.)
post WO- is magnificent natuurlijk geen slechte keus :p

Ok klein tipje dan:

Animal Pak
Amino Capsules
CreaPure
Transform

;)

-Leon

Alweer Animal Pak in de aanbieding?

damn, heb ze van de vorige aanbieding nog niet eens op van 2 maand geleden....

maar eens nadenken of ik nog wat insla of de gok ga nemen naar jullie muscle en diet pack....

Ik heb een vraagje over Animal Pak..

Ik ben er nu denk een kleine 4 weken mee bezig en het lijkt of ik er meer acne door krijg.
Ik ben afgelopen maandag weer terug gekomen van een vakantie. (geen zon vakantie) En toen een week ook geen animal pak genomen.
Ik ben maandag weer begonnen, maar ik heb nu egt meer acne.

Bij andere multivits heb ik dit niet gehad..!

Het schijnt door de iodine te komen.. zegt google
B & F ?

Iodine / jodium (afkomstig uit shellfish etc.) veroorzaakt inderdaad acné, maar maak alstublieft niet de fout op jodium te mijden, aangezien het enorm belangrijk is voor werking van de schildklier.

Hehe, de Groningers hebben hun graanjenever, wij hebben B&F ;)

Klopt! ;)

Snap het dilemma, TMS bevalt mij persoonlijk prima voor de training en wat minder na de training. Ik zou als ik jou was toch eens de combi van TMS/Magnificent proberen, wie weet bevalt dat goed. If not kun je natuurlijk ook degene die je bevalt afwisselen met TMS, de ene maand TMS de andere maand de ander.

Wat ik in jouw plaats zou doen:
pré gewoon TMS en pré workout power- PILL nemen. Klein pilletje met stimulaten voor de boost / focus, en toch de kracht van TMS (creatine, beta-alanine etc.)
post WO- is magnificent natuurlijk geen slechte keus :p

Total Muscle Solution met PreWorkout Power Pill is een perfect combo voor de training. Na de training Magnificent en vervolgens 20 minuten later Whey Perfection. :)

Ik heb een vraagje over Animal Pak..

Ik ben er nu denk een kleine 4 weken mee bezig en het lijkt of ik er meer acne door krijg.
Ik ben afgelopen maandag weer terug gekomen van een vakantie. (geen zon vakantie) En toen een week ook geen animal pak genomen.
Ik ben maandag weer begonnen, maar ik heb nu egt meer acne.

Bij andere multivits heb ik dit niet gehad..!

Het schijnt door de iodine te komen.. zegt google
B & F ?

Iodine / jodium (afkomstig uit shellfish etc.) veroorzaakt inderdaad acné, maar maak alstublieft niet de fout op jodium te mijden, aangezien het enorm belangrijk is voor werking van de schildklier.

Nooit eerder gehoord bij Animal Pak. Acne komt voornamelijk meer voor bij eiwitrijke producten. Misschien zou je dit met de huisarts bespreken? :)

-Leon

Is de samenstelling van de eiwitpannenkoek veranderd? :p

Net ff besteld!

@Leon,

Ik heb zojuist de shake-beker ontvangen maar nu zit er in de deksel een scherp gat. In het pakketje kon ik het stukje plastic niet vinden dus ik neem aan dat deze ervoor kapot is gegaan.

@Leon,

Ik heb zojuist de shake-beker ontvangen maar nu zit er in de deksel een scherp gat. In het pakketje kon ik het stukje plastic niet vinden dus ik neem aan dat deze ervoor kapot is gegaan.

Geef mij het referentienummer maar even door via PM dan stuur ik je een nieuwe shaker!:)

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 19:00 ----------

Is de samenstelling van de eiwitpannenkoek veranderd? :p

Net ff besteld!

De smaak en bakbaarheid zijn een stukje beter. Klopt helemaal.:)

Eiwit-Pannenkoeken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 19:00 ----------

Vandaag gebruikt Maximize V2 en het doet wat het moet doen! Het smaakt goed het werkt goed goeie feeling vandaag tijdens de training! :wl:

Maximize V2 doet het voor een hoop mensen heel goed:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven