- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net even wat omega en multi-vit besteld ref 251232.
Heb het al opmerkingen gezet, maar even voor de zekerheid:
Kan de whey in cookies & cream en ipv de shakebeker wat agmatine? Of anders whey in wat exotische smaken.
was het dan een foutje?? toch een leuk foutje THX
Deze heb ik inderdaad getest op de FIBO, maar was er helaas niet tevreden over. Veel schoonmaak werk en losse onderdelen.![]()
kort vraagje,
hoe zat het ook alweer met omega 3-6-9
volgens mij haal je 6 en 9 toch vaak al genoeg uit je voeding toch? en is 3 wel aan te raden als supp?
ik eet vrijwel geen vis namelijk dus wil dat gaan supplementeren, maar twijfel tussen now foods 3-6-9 of jullie b&f omega 3.
Verder haal je 6 en 9 voornamelijk uit zaden, olie en peulvruchten. Ik heb gisteren avond het pakket hier gevonden, de TNT-man had het zo goed weggestoken dat ik het eerst niet vond. Vond wel dat ze briefje in de bus hadden kunnen doen om aan te geven waar het stond.
Ik heb nu weer een extra beker op reserve ipv wat staaltjes, geen erg op zich.
Enkele vraagjes nog: op de omega 3 staat 1 à 2, wat is het nu? Ik eet al tamelijk wat vis.
En kan ik die 3 pillen sport&vitaliteit niet gewoon samen 's morgens nemen ipv gespreid? Of desnoods 's morgens 2 en 's avonds nog eentje?

Ben ik de enige die zo moeite heeft met die shakebekers?
9 van de 10 keer gaat het goed, maar als het fout gaat word ik er zo panisch van. Dit is al de 2de shakebeker die in 100 stukken ligt, omdat hij niet past/terugdraaien/opnieuw proberen/past weer niet/terugdraaien/opnieuw proberen/past niet/terugdraaien en dat x10.

Op dit moment nog 950 posts en B&F topic heeft het XXL topic ingehaald...
Dat is goed nieuws voor b&f omdat het XXL topic al sinds 2005 bestaat en B&F pas sinds 2008...
![]()

Alle omega vetzuren dragen bij aan het stimuleren van het imuumsysteem en houden de bloed- en hartvaten soepel. Omega 3 zelf is het meest bekend bij de consument.Verder haal je 6 en 9 voornamelijk uit zaden, olie en peulvruchten.
-Leon
ff wat samples ingeslikt nu:
4x Agmatine
2x PWO pill.
Kijken wat er gebeurtgister met pwo power getrained en bent er zeer positief over.
ff wat samples ingeslikt nu:
4x Agmatine
2x PWO pill.
Kijken wat er gebeurtgister met pwo power getrained en bent er zeer positief over.

Hmm weird, ik kan niet bestellen? In het boodschappenmandje enzo doen lukt allemaal wel maar als ik dan wil bestellen staat er 'inloggen als vaste klant' of 'snel afrekenen als gast' en als ik dan op verder klik dan refresht de pagina zichzelf gewoon i.p.v. naar het volgende menu te gaan zoals het normaal doet (zowel bij afrekenen als vaste klant en afrekenen als gast).
![]()

thanks voor de reactie!
Ga bij de volgende bestelling maar eens 1 vd 2 erbij bestellen. Ga nog maar eerst ff wat research doenover de omega vetzuren.
zie nu animal pak 28 euries. damn, verleidelijk....
Heb gister de verleiding van de whey ice coffee al niet kunnen weerstaan en maar besteld, kijken hoe hij mij bevalt. Ook een pro shaker besteld, ben benieuwd, lees goede reviews erover.
Dus 1 omega 3 's morgens en eentje 's avonds en die sport & vitaliteit zal ik maar gewoon spreiden.
Ik zou de creapure en eventueel transform willen bestellen, maar ga het niet dadelijk gebruiken. Hoe is de houdbaarheid?

Hey b&f,
Ik ben van plan de volgende stack te bestellen:
- kre alkalyn b&f
- beta alanine pure b&f
- pre workout pill b&f
Is deze combinatie een goede workout booster? Of kan er iets bij/af
---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 14:18 ----------
Ik heb hier ook nog agmatine of wordt het teveel NO-boosters? XD

Net weer een bestelling gedaan: 253365
Creapure, transform en straps, €29,90Zit de kans erin dat jullie er een extra whey staaltje bij doen?