AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niceee hehehehe. vindt je isolaat beter als normale?

Er zitten (iets) minder koolhydraten in. Vandaar dat ik die voortaan ga kopen i.p.v. Whey Perfection. Het is alleen wel iets duurder.
Ik ben mijn voedingsschema aan het veranderen en zit nu op de 100 gram koolhydraten want wil afscheid nemen van mijn lichaamsvet. :wave::)

Er zitten (iets) minder koolhydraten in. Vandaar dat ik die voortaan ga kopen i.p.v. Whey Perfection. Het is alleen wel iets duurder.
Ik ben mijn voedingsschema aan het veranderen en zit nu op de 100 gram koolhydraten want wil afscheid nemen van mijn lichaamsvet. :wave::)

Oke succes ermee, hopelijk voorgoed.

ligt het aan mij of is de maatschep bij creapure van jullie huismerk te groot? krijg telkens 9a10 gram/schep op mijn keukenweegschaal , zo ga ik natuurlijk 2x zo snel door mijn pot heen :(

Ik heb het even nagechecked. Kan je mij misschien even een foto opsturen van je schepje? Kan ik het even dubbelchecken want hier heb ik gewoon de juiste schepjes erin zitten. :) Mijn e-mail is leon@

Heb ik niet in de buurt zitten. Al betaald via Ideal met een omweg. Hoop hem morgen binnen te hebben dan! :D

Bedankt voor je bestelling en komt goed!

Zo net Isolaat Perfection besteld en gekozen voor de chocolate sensation smaak.
Zoals gebruikelijk bestel ik via Pakjegemak en heb nog 5 pakjes op te halen. :p

5 pakjes? :D

Niceee hehehehe. vindt je isolaat beter als normale?

Isolaat Perfection heeft als voordeel dat het product nagenoeg lactose vrij is en het hoogste eiwitgehalte (93%) heeft. :)

Dat in combinatie met heerlijke smaken maakt de Isolaat een genot om te drinken. :zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

vind t persoonlijk voor alleen de koolhydraten wel erg veel prijsverschil voor die 3gr koolhydraten die je minder gaat nemen per dag?

per 100gr scheelt 7gr carbs.

2 shakes per dag als voorbeeld scheelt je dus 3,5gr...

maar goed, ik snap ook wel that it's all about the macro's :)

vind t persoonlijk voor alleen de koolhydraten wel erg veel prijsverschil voor die 3gr koolhydraten die je minder gaat nemen per dag?

per 100gr scheelt 7gr carbs.

2 shakes per dag als voorbeeld scheelt je dus 3,5gr...

maar goed, ik snap ook wel that it's all about the macro's :)
Vergeet de hogere opnamesnelheid niet.

Leon, heb je trouwens een status/Track and trace voor 254649? Laat het namelijk bezorgen bij een supermarkt hier om de hoek maar die ****ers van Tnt sturen toch geen sms alert :D

Vergeet de hogere opnamesnelheid niet.

Leon, heb je trouwens een status/Track and trace voor 254649? Laat het namelijk bezorgen bij een supermarkt hier om de hoek maar die ****ers van Tnt sturen toch geen sms alert :D

Heb het gechecked. Ligt er eind van de middag. :)

-Leon

isolaat perfection chocolate sensation nu een paar keer gehad sinds mijn bestelling binnen is..

tis echt zooooooo lekker,
en die geur als je de pot open maakt hmm:D

Leon, na m'n 1ste bestelling van +150 euro had je beloofd om bij m'n volgende bestelling die Perfect Workout Kit mee te versturen.
Helaas zat die er niet bij, ondanks dat ik het hier nog eens had vermeld & als mededeling.
Nu had ik overlaatst (gisteren aangekomen) weer een bestelling geplaatst & nu zat hij er weer niet bij..
Groeten

Leon, na m'n 1ste bestelling van +150 euro had je beloofd om bij m'n volgende bestelling die Perfect Workout Kit mee te versturen.
Helaas zat die er niet bij, ondanks dat ik het hier nog eens had vermeld & als mededeling.
Nu had ik overlaatst (gisteren aangekomen) weer een bestelling geplaatst & nu zat hij er weer niet bij..
Groeten

Wat was je ref nummer? Misschien dat deze apart is nagezonden. :) Komt goed. :)

-Leon

Ik heb gister wel het bestelling is verzonden mailtje gehad, maar op de track and trace staat hij alleen nog als voorgemeld.

Mijn ref is: 254224

Is hij wel opgehaald gister door de tnt?

Vandaag voor het eerst Lemon Ice Whey Perfection geprobeerd in combinatie met melk, hmmmm :D, super lekker!! Moet alleen wel ietsjes langer schudden dan bij de framboos smaak om het op te laten lossen heb ik het idee, maar dat kan aan mij liggen! Complimenten voor de heerlijke smaak in ieder geval :D.

Kan ik, als ik m'n Whey Perfection mix met water, daar ook gewoon m'n 5 gram CreaPure bij gooien trouwens? Of moet dat echt apart van elkaar? En hoeveel water is eigenlijk aan te raden per 5 gram CreaPure? :)

Edit: Laat maar zitten, ik had slecht gezocht, excuses :D Body&Fitshop geplaatst op 8 maart 2011

Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst Lemon Ice Whey Perfection geprobeerd in combinatie met melk, hmmmm :D, super lekker!! Moet alleen wel ietsjes langer schudden dan bij de framboos smaak om het op te laten lossen heb ik het idee, maar dat kan aan mij liggen! Complimenten voor de heerlijke smaak in ieder geval :D.

Kan ik, als ik m'n Whey Perfection mix met water, daar ook gewoon m'n 5 gram CreaPure bij gooien trouwens? Of moet dat echt apart van elkaar? En hoeveel water is eigenlijk aan te raden per 5 gram CreaPure? :)

Edit: Laat maar zitten, ik had slecht gezocht, excuses :D Body&Fitshop geplaatst op 8 maart 2011

No problem. ;)

Lemon Ice is inderdaad een toppertje. Ik heb niets gemerkt met langer schudden, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook niet echt op let. Ik verheug me gewoon op de lekkere smaak! :D

-Leon

Deze ochtend al lekker vroeg mijn bestelling aangekregen. :thumbs:
Alles perfect in orde. De magnificent (fruit sensations) die ik op aanraden van Leon gekocht heb ruikt in ieder geval al heerlijk :D.
Straks testen :lifter:

De lucidrol al getest tijdens het leren. En moet zeggen dat ik na 45 min echt merkte dat mijn hoofd helder werd en dat ik heel geconcentreerd was. Hopen dat dit ook zo blijft. :p.

Deze ochtend al lekker vroeg mijn bestelling aangekregen. :thumbs:
Alles perfect in orde. De magnificent (fruit sensations) die ik op aanraden van Leon gekocht heb ruikt in ieder geval al heerlijk :D.
Straks testen :lifter:

De lucidrol al getest tijdens het leren. En moet zeggen dat ik na 45 min echt merkte dat mijn hoofd helder werd en dat ik heel geconcentreerd was. Hopen dat dit ook zo blijft. :p.

Zodra de pot Magnificent Fruit Sensation open gaat ruikt gelijk de hele keuken ernaar! Heerlijk! :D

-Leon

Beste B&F, heb net Whey Perfection bij jullie besteld maar helaas heeft PayPal de transactie keer 2 gedaan voor 1 bestelling. Nu zit ik dus met een extra afschrijving via PayPal van 54,90. Heb voor het gemak even een geschilletje geopend zodat het makkelijk terug te storten is (de tweede transactie) en een mailtje naar jullie e-mailadres op de contactpagina (info@bodyenfitshop.nl) gestuurd met aanvullende informatie (ordernummer en transactiereferenties).

Beste B&F, heb net Whey Perfection bij jullie besteld maar helaas heeft PayPal de transactie keer 2 gedaan voor 1 bestelling. Nu zit ik dus met een extra afschrijving via PayPal van 54,90. Heb voor het gemak even een geschilletje geopend zodat het makkelijk terug te storten is (de tweede transactie) en een mailtje naar jullie e-mailadres op de contactpagina (info@bodyenfitshop.nl) gestuurd met aanvullende informatie (ordernummer en transactiereferenties).

Zal even bij de e-mail kijken. Komt in orde! :)

-Leon

Net gelezen dat jullie PayPal het bedrag laten terugstorten. Dank voor de snelle service! :cool:

Die nieuwe versie van de Micellar Cassein, krijgt die wat meer smaak? :) Heb nu al een aantal keren een pot opgemaakt (vanille), maar de smaak is (in vergelijking met Whey Perfection) wel wat flauw. Kan je daar iets over kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven