AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gelezen dat jullie PayPal het bedrag laten terugstorten. Dank voor de snelle service! :cool:

Die nieuwe versie van de Micellar Cassein, krijgt die wat meer smaak? :) Heb nu al een aantal keren een pot opgemaakt (vanille), maar de smaak is (in vergelijking met Whey Perfection) wel wat flauw. Kan je daar iets over kwijt?

De nieuwe smaak zal veel beter zijn. Heb de proefmonsters gehad en hij was echt goed te doen voor een Cassein. Daarom mag deze ook in de perfection lijn! :D

-Leon

hey B&F,

referentienummer: 254501, gister besteld staat nu bij track .. trace dat het bij T en t is gemeld. Hebbe jullie enig idee of ik die vandaag nog binne ga krijgen of morgen?

hey B&F,

referentienummer: 254501, gister besteld staat nu bij track .. trace dat het bij T en t is gemeld. Hebbe jullie enig idee of ik die vandaag nog binne ga krijgen of morgen?

Ik heb dit helaas vandaag gehoord van meerdere personen. Ik heb net met de TNT gesproken en ik had begrepen dat er een storing is geweest, waardoor een groot deel van de bestellingen nog voorgesorteerd staan. Zeer vervelend en excuus voor dit ongemak.

-Leon

Ik heb dit helaas vandaag gehoord van meerdere personen. Ik heb net met de TNT gesproken en ik had begrepen dat er een storing is geweest, waardoor een groot deel van de bestellingen nog voorgesorteerd staan. Zeer vervelend en excuus voor dit ongemak.

-Leon
Dus dat betekend.. Geen whey voor mij vandaag?... :(

-Leon
naja geen probleem, kunne jullie ook niks aan doen :)

Nou dan probeer ik het zo toch maar eens, wie weet ligt hij er wel. Verder geen probleem als het er niet ligt, niet jullie fout natuurlijk :D

Ik heb het even nagechecked. Kan je mij misschien even een foto opsturen van je schepje? Kan ik het even dubbelchecken want hier heb ik gewoon de juiste schepjes erin zitten. :) Mijn e-mail is leon@

Bedankt voor je bestelling en komt goed!

5 pakjes? :D

Isolaat Perfection heeft als voordeel dat het product nagenoeg lactose vrij is en het hoogste eiwitgehalte (93%) heeft. :)

Dat in combinatie met heerlijke smaken maakt de Isolaat een genot om te drinken. :zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Dit is het schepje

ImageUploadedByTapatalk1314102170.936605.jpg

Nee, gelukkig niet. Gewoon pech helaas vandaag. :(

Ik ben natuurlijk druk heen en weer aan het bellen om te kijken of alles nog net iets sneller kan verlopen. :)

Dat is een schepje voor Ultimate Creatine. Maar je had CreaPure?

Jep klopt, creapure mono hydraat ( wat nu ook in de aanbieding is ) . Vond al dat het potje verdacht snel leeg ging vergeleken met vorige... :p

Heb whey nodig en mix dat 's ochtends altijd met havermout en eet het dan op.

Zit te twijfelen tussen de smaken:
- Cappuccino
- Cookies en Cream
- Framboos
- Ice Coffee
- Lemon Ice
- Sweet Apple

Welke past daar denk je het meest bij?

Heb whey nodig en mix dat 's ochtends altijd met havermout en eet het dan op.

Zit te twijfelen tussen de smaken:
- Cappuccino
- Cookies en Cream
- Framboos
- Ice Coffee
- Lemon Ice
- Sweet Apple

Welke past daar denk je het meest bij?

strawberry:)

Net mijn bestelling weer binnengekregen, lekker snel weer :D Erg tevreden over B&F, niet alle sample smaken zaten er bij maar er stond netjes bijgeschreven dat die helaas even niet voorradig waren. Kan gebeuren natuurlijk! Verder alles weer prima in orde. :) Zal hier in de toekomst blijven bestellen omdat de producten van het huismerk qua prijs/kwaliteit gewoon top zijn en de service ook prima is.

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen, bedankt :)

Ik heb nog wel een vraag, ben sinds gisteren begonnen met cutten.
Dus ik had in mijn bestelling CLA en l-carnitine opgenomen.
Zal ik dit meteen gebruiken of bewaren voor de laatste 2 weken van mijn cut (duurt 4-6 weken) ?
Thx :)

Bestelling net binnen, bedankt voor de gratis wrist wraps en veel extra samples! top!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven