XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn bestelling weer binnengekregen, lekker snel weer :D Erg tevreden over B&F, niet alle sample smaken zaten er bij maar er stond netjes bijgeschreven dat die helaas even niet voorradig waren. Kan gebeuren natuurlijk! Verder alles weer prima in orde. :) Zal hier in de toekomst blijven bestellen omdat de producten van het huismerk qua prijs/kwaliteit gewoon top zijn en de service ook prima is.

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen, bedankt :)

Ik heb nog wel een vraag, ben sinds gisteren begonnen met cutten.
Dus ik had in mijn bestelling CLA en l-carnitine opgenomen.
Zal ik dit meteen gebruiken of bewaren voor de laatste 2 weken van mijn cut (duurt 4-6 weken) ?
Thx :)

Bestelling net binnen, bedankt voor de gratis wrist wraps en veel extra samples! top!:thumb:

Wat een complimenten allemaal! :D CLA en L-Carnitine gelijk beginnen. :)

-Leon

Ilco/Leon,

Welke vitamine C supplement raad je aan voor een kind van 10?

Thx ;)

Pakketje was binnen Leon! Er is echter 1 dingetje mis, heb namelijk 2x120 pure omega-3 besteld maar er zit maar 1 potje in!

Zal wel een half schepje gebruiken dan vanaf nu :p

Heb whey nodig en mix dat 's ochtends altijd met havermout en eet het dan op.

Zit te twijfelen tussen de smaken:
- Cappuccino
- Cookies en Cream
- Framboos
- Ice Coffee
- Lemon Ice
- Sweet Apple

Welke past daar denk je het meest bij?
Bump

waar blijft die dikhead postbode

Ilco/Leon,

Welke vitamine C supplement raad je aan voor een kind van 10?

Thx ;)

Vitamine C. En dan een halve tablet. :)

Pakketje was binnen Leon! Er is echter 1 dingetje mis, heb namelijk 2x120 pure omega-3 besteld maar er zit maar 1 potje in!

Stuur je gegevens even via de p.m. Kan ik het daar even afhandelen. Komt goed. :)

Zal wel een half schepje gebruiken dan vanaf nu :p

Ja, excuus voor het ongemak. Heb gelijk contact genomen met de leverancier.

Cookies! :)

-Leon

2e potje noxipro is bijna op en wil weer 's een nieuwe pre workout kopen. Zat te denken aan Jack3d. Nog meer mensen hier die noxipro en jack3d afwisselen? Ik neem van noxipro meestal 2 tot soms 3 scoops.

Wat een complimenten allemaal! :D CLA en L-Carnitine gelijk beginnen. :)

-Leon

Bedankt! Ik heb nog 1 vraag :o
Ik heb kre-alkalyn voor in de bulk gekocht, alleen ik merk nu tijdens de cut dat ik langzaam herstel.
Zal ik kre-alkalyn ook tijdens de cut gebruiken?
Hoe zal ik dit moeten doseren dan?
Gewoon 1 voor de training en 1 d'r na?

Thx!

Ik wilde de protein perfection mix bestellen. Nu zag ik dat het aantal KEV niet aangegeven staat en ook niet de hoeveelheden van de verschillende eiwitten. Zo weet je niet wat je koopt, waarom is dit niet vermeld?

Hey,

Ik heb 1,5 week geleden een bestelling gedaan middels afterpay, (2 x 5 kg whey), allemaal gelukt, vandaag geld overgemaakt middels internetbankieren, wil ik een bestelling doen van 130 euro, weer met afterpay (krijg namelijk per week betaald ivm dat ik werk voor een uitzendbureau) krijg ik de melding dat het niet kan :(.

Dus heb ik de bestelling maar 3 stukken gedaan zodat ik toch in mijn behoefde kan voorzien en via Ideal betaald (referentie: 255152) , maar dan moet ik nu dus in 3 keer een bestelling plaatsen terwijl alles ook in een keer verzonden had kunnen worden aangezien ik dan het bedrag in een keer overmaak over1,5 week (komt ff wat beter uit ivm vakantie enzo).

Dus alleen maar meer moeite voor jullie... Lekker dat Afterpay!!! niet dus!!

Welk recept gebruik je hiervoor? :)

-Leon

Oops, late reactie van mij. ;)

Geen gedoe met moeilijke recepten o.i.d.
Ik maak in principe de shakes zoals ik normaal doe.
Al naargelang de hoeveelheid WP ijsjes die je ineens wilt maken/invriezen, zul je dus even moeten kijken of je dit haalt met 1 shake en/of meerdere shakes.

Ik heb inmiddels deze zomer al diverse WP ijsjes gemaakt met diverse smaken, en ze zijn allemaal toppie/lekker. :)

Voor de dare devils onder ons, kun je ook 2 of meer smaken door elkaar gebruiken, en zo je eigen favoriete ijsje maken.

Tevens heb ik getest of de verschillen met water of melk merkbaar zijn, en mijn voorkeur gaat uit naar WP ijsjes aangemaakt met melk.
Overigens smaken de WP ijsjes met water ook lekker, zeker als het warm is. ;)

Wat betreft invriezen is er niet/nauwelijks verschil merkbaar tussen de met water of melk aangemaakte WP ijsjes.

Nu loopt de zomer al op zijn eind, maar nog tijd genoeg om je ijsjes te maken.
En als je in de winter jezelf super warm hebt lopen trainen, kan een WP ijsje volgens mij ook best lekker zijn. :D

Mijn laatste referentienummer was 248286
Degene daarvoor was 24671.
Hartelijk dank!

De magnificent fruit sensations is echt heerlijk. :zuip: Lost ook perfect op. Heb de bidon gebruikt met 400 ml water en 2 scoops magnificent. Geen korrels maar een zeer fris drankje. :D

Vanavond 2 pakketjes van de 5 opgehaald en uiteraard de belangrijkste eerst. Isolaat perfection en AAKG eXtreme. Damn, de pillen van AAKG eXtreme zijn echt f*cking huge. :D

Krijgt Isolaat perfection nog meer smaken dan de 6 waar je nu uit kan kiezen? Whey perfection heeft er namelijk 16.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven