MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren toch maar een variety pak besteld :p wil graag paar smaken uitproberen..

Bedankt voor je bestelling!

Fuaark, lag in bed en hoorde 2x de bel. Ik denk, nu even niet.
Hoor ik de deur dicht gaan. Bedenk ik zo dat het mijn pakketje is
:fuu:

Ach komen ze morgen wel opnieuw.

Haha, helaas! :D

Stel dat jullie dan zo van die single servings pack zouden bestellen van Magnificent en Total Muscle solution, wanneer zouden die dan binnenkomen.

Durf ik geen datum aan te noemen, maar misschien over een paar maanden. We gaan er druk meebezig. :)

-Leon
Alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 11:57 ----------

Gisteren toch maar een variety pak besteld :p wil graag paar smaken uitproberen..

Bedankt voor je bestelling!

Fuaark, lag in bed en hoorde 2x de bel. Ik denk, nu even niet.
Hoor ik de deur dicht gaan. Bedenk ik zo dat het mijn pakketje is
:fuu:

Ach komen ze morgen wel opnieuw.

Haha, helaas! :D

Stel dat jullie dan zo van die single servings pack zouden bestellen van Magnificent en Total Muscle solution, wanneer zouden die dan binnenkomen.

Alvast bedankt.

Durf ik geen datum aan te noemen, maar misschien over een paar maanden. We gaan er druk meebezig. :)

-Leon

Wanneer hebben jullie Horny Goat Weed weer in voorraad? Helaas is die vaak langdurig en vaak uitverkocht. :(

Ik zou graag BCAA kopen.
Welke zouden jullie mij aandraden?
Ik heb voorkeur naar tabletten of capsules. Maar wat is voordeel van poedervorm?
Waarom geen poeder, omdat ik al magneficient en whey pak wil ik geen derde drank erbij, wordt me wat te veel.

Wanneer hebben jullie Horny Goat Weed weer in voorraad? Helaas is die vaak langdurig en vaak uitverkocht. :(

Ga ik even navragen voor je. :)

Ik zou graag BCAA kopen.
Welke zouden jullie mij aandraden?
Ik heb voorkeur naar tabletten of capsules. Maar wat is voordeel van poedervorm?
Waarom geen poeder, omdat ik al magneficient en whey pak wil ik geen derde drank erbij, wordt me wat te veel.

Als je het in capsules wilt kan je het beste BCAA Complex 2200 mg nemen van Dymatize. Het voordeel van poeder is dat deze sneller wordt opgenomen en je kan het makkelijker hoger doseren.

-Leon

is er al nieuws wanneer nos ether binnen komt want die staat al meer als een maand op verwacht :)

Ik heb gisteren mijn bestelling aangekregen met referentienummer 256821. Beta Alanine Pure (11,90) ontbreekt en is betaald, kunnen jullie dat nog opsturen? Er zat ipv een tanktop zat ook een t shirt bij maar dat is niet zo erg..

Ik heb gisteren mijn bestelling aangekregen met referentienummer 256821. Beta Alanine Pure (11,90) ontbreekt en is betaald, kunnen jullie dat nog opsturen? Er zat ipv een tanktop zat ook een t shirt bij maar dat is niet zo erg..

Ga ik vandaag gelijk voor je in orde maken. Excuus voor het ongemak!

Morgen in huis! :)

-Leon

Zijn er al veel reacties binnengekome over Muscle & Diet Pack?

Zojuist weer een bestellinkje geplaatst.

Referentie nummer: 258555

:D

Ik neem normaal 1.5 scoop noxipro of 2 scoops pre workout power. Heb nu een keer die pwo pill van jullie om aan ong hetzelfde gevoel te komen, hoeveel pills zal ik daarvoor nemen? 2,3 of 4?

Ik neem normaal 1.5 scoop noxipro of 2 scoops pre workout power. Heb nu een keer die pwo pill van jullie om aan ong hetzelfde gevoel te komen, hoeveel pills zal ik daarvoor nemen? 2,3 of 4?

2 scoops van de B&F preworkout :O

Laatst bewerkt:
Zojuist weer een bestellinkje geplaatst.

Referentie nummer: 258555

:D

:thumbs: Dank je!

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 16:00 ----------

Zijn er al veel reacties binnengekome over Muscle & Diet Pack?

Nee, dat niet al verkopen we er wel veel van.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 16:01 ----------

Pre-Workout Power bevat veel meer werkzame stoffen. (voor pomp, kracht, uithouding groei en energie) De Powerpills bevatten puur stimulanten (energie). Dat is eigenlijk niet te vergelijken.

Vanochtend stond er de status "Chauffeur is onderweg" en is nog steeds zo. Normaal gesproken kan ik mijn pakketje ophalen in de ochtend. Ik ben in de middag vergeten te checken of die al is geleverd en ben naar het ophaalpunt gegaan maar mijn pakketje lag er niet. Ik balen, ofcourse. Kijk ik weer naar mijn tracker, en staat er nog steeds "Chauffeur is onderweg".
Hopelijk wordt die eind middag/avond nog geleverd. ???
Het gaat om het product XPel, dus ben razend benieuwd.

Ga ik even navragen voor je. :)
-Leon

Weet je er al iets meer van? :)

Laatst bewerkt:
Gisteren whey en creatine besteld, vandaag al in huis, helemaal top.
Goede prijs, en leuk van de gratis beker en gratis sample pills.

Kom zeker terug!

Vanochtend stond er de status "Chauffeur is onderweg" en is nog steeds zo. Normaal gesproken kan ik mijn pakketje ophalen in de ochtend. Ik ben in de middag vergeten te checken of die al is geleverd en ben naar het ophaalpunt gegaan maar mijn pakketje lag er niet. Ik balen, ofcourse. Kijk ik weer naar mijn tracker, en staat er nog steeds "Chauffeur is onderweg".

Weet je er al iets meer van? :)

Butch, maak eens een foto van je supps-stack :D.

Als ik de Leangainer wil gebruiken, kan ik deze dan ook gebruiken ipv Whey Perfection?

Ik neem nu 's ochtends WP en 15 min na de training. (direct na de training neem ik Magic EAA icm Dextrose)

Dus dan neem ik de Leangainer 's ochtends en 15 min na de training.

Heb net een bestelling geplaatst (258715) T.W.V 114.70, Is het mogelijk hierbij nog een shakebaker toevoegen? De mijn beginnen af te kleuren :D..

Bedankt!

Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is want ik krijg nog steeds de status "Chauffeur is onderweg". Mijn referentienr. is 257184. Dammit, voor B&F begrippen duurt het lang voordat ik mijn pakje krijg want ik had zaterdagmiddag al besteld.

Het is elke keer raak met die ballentent van een PostNL!

De slogan "Voor 22.00 besteld, morgen in huis. Wel onder voorbehoud. PostNL wel nog wel eens klooien met andermans spullen." zou meer op zijn plaats zijn. :(

Als ik de Leangainer wil gebruiken, kan ik deze dan ook gebruiken ipv Whey Perfection?

Ik neem nu 's ochtends WP en 15 min na de training. (direct na de training neem ik Magic EAA icm Dextrose)

Dus dan neem ik de Leangainer 's ochtends en 15 min na de training.

ik zou de whey smorgens nemen, de lean gain direct na de training, eventueel nog beetje whey een uur voor de training, zit je altijd goed in de eiwitten rond de training :)

Zo doe ik het tenminste, en ga er goed op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven