avg
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb geen mail gehad dat de bestelling is verzonden inderdaad zal wel aan pakjesgemak liggen. Heb trouwens vandaag de pre workout pill genomen en heb helemaal 0.0 verschil gevoeld? Had zelfs minder zin om te trainen :S
Morgen of overmorgen nog een keer proberen..
Tips voor inname?

hoe is de smaak van Sweet Apple Milkshake iemand al geprobeert want hoor er niet veel over ??

Gister toch maar op de bollefooi mn pakketje opgehaald, ondanks dat ik hier geen reactie kreeg van b&f
Het pakketje was aanwezig
Het zou toch wel fijn zijn geweest, als ik een mailtje had gekregen dat het
verstuurd was, en dat het op te halen was, maar ja....
Toch wel blij alles zat in de doos, jammer alleen dat het meisje van de Albert Hein nog nooit van pakjes gemak had gehoord, maar na een minuut of twintig toch nog mee naar huis kunnen nemen. Ik verwacht dat deze aanloop problemen in de toekomst opgelost worden
We horen natuurlijk altijd snel een reactie te geven. Ik denk dat Leon er gister overheen gelezen heeft. Excuses daarvoor!!!!!
dat weet ik niet maar ik doe zelf;
3ei dooiers
10gr vanille suiker
suiker of zoetstof (naar smaak)
250 ml melk
200 ml room
(de melk en de room kun je ook vervangen voor magere kwark word het ijs wel iets minder romig van)
2,5 shep whey perfection Lemon Ice
daarna klop je het eigeel op met de zoetstoef en de vannile suiker tot het luchtig is en een beetje schuimt, voeg tegelijkertijd de melk toe.
daarna klop je de slagroom in een aparte kom bijna stijf en doe dat bij je luchtige mengsel, voeg ook direct de whey eraan toe dit alles goed met mekaar mengen en daarna in de ijsmachine voor een half uurtje ongeveer!
super lekker vooral met de lemon ice variant![]()

ze hebben hier nog continu problemen me.
ik heb ook al verschiedene keren via pakjegemak besteld, en kreeg geen mail of sms of wat dan ook.
Dus b&f; lijkt me verstandig daar toch maar weer eens naar te kijken, heb volgens mij nog geen enkele pakjegemak persoon horen zeggen dat alles goed is gegaan...![]()
Zo net de XPel besteld van MHP, een vochtafdrijver. De recensies waren goed (op o.a. bodybuilding.com), alleen een beetje prijzig.
Wanneer krijg ik mijn bestelling? Maandag?
Ben errug benieuwd.
---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 15:00 ----------
Al die keren dat ik bij B&F heb besteld met Pakjegemak, en dat zijn er heel wat, heb ik altijd een mail gehad.
Albert Hein suckt op letterlijk alles. Echt een rotwinkel en nog duur ook.![]()
Kan ik hier eindelijk mijn frustratie kwijt over deze ballentent, heerlijk!![]()
Deze is vandaag meteen bij ons verwekt. Maandag is de eerste distributie van TNT, je hebt de zending dan dinsdag.Ik had een bestelling gedaan bij jullie gister, en had de Muscle Milk van 2240 gram bestelt.. alleen nu krijg ik 2 kleine potten en dat staat er niet bij. Ik verwachte een grote pot. Misschien slim om dat er bij te zetten want nu zit ik met 2 van die k*t potjes.![]()
B&F,
Wanneer komt Mass&Muscle weer terug? Of is het er uit?
Heb geen mail gehad dat de bestelling is verzonden inderdaad zal wel aan pakjesgemak liggen. Heb trouwens vandaag de pre workout pill genomen en heb helemaal 0.0 verschil gevoeld? Had zelfs minder zin om te trainen :S
Morgen of overmorgen nog een keer proberen..
Tips voor inname?

We geven ze gratis weg maar moeten er vaak zelf wel behoorlijk voor betalen.1 sample bevat 2 pills toch? Eerste keer dat ik het nam merkte in van 2 pilletjes wel degelijk wat, maar na een paar keer merkte ik dat steeds meer nodig had, denk dat het komt omdat het puur energizers bevat en je hier snel(ler) gewend aan raakt. Nu neem ik 3 pilletjes met een scoop Wake the Freak en ik moet zeggen, dat werkt perfect!
Ligt er ook aan of je veel koffie/energydrinks drinkt neem ik aan, ikzelf drink het beide nooit dus ben vrij gevoelig voor caffeine enz.

Oh dus had ze alle 2 inmoeten nemen? Damn.. heb nu nog 1 pill over
Had 1 sample erbij idd. Maar ben ook niet gevoelig voor cafeine aangezien ik vroeger 5+energy blikjes+koffie wegtapte..

Hehe. Meer dan €400,- in de 2 maanden.Denk zelfs rond de €500,-. Epic fail!
En heb heel veel potten staan.![]()
"Wie het breed heeft, laat het breed hangen"![]()

-Osteobolin-c van applied ... Is blijkbaar ook zeer effectief voor sommigen, maar wel redelijk duur. Zelf geen ervaring mee.
-Animal flex is ook zeer uitgebreid en zou mijn volgende 1e keuze worden als mijn knie weer gaat opspelen.
-Nu heb ik joint-v van Sportspharma, maar dat zit hier (helaas?) niet in het assortiment. Ik heb de pot nog niet opengemaakt omdat ik nu toch even niet train door herexamens![]()
(alleen zijn de ingredienten beperkter)
Helaas nog steeds het geld van die dubbele transactie niet terug, mis dus nog 54,90 want die is blijkbaar 2x overgemaakt. Bestelling Whey Perfection wel binnen inmiddels.
Heb even een PM gestuurd.

Momenteel gebruik ik joint support van nowfoods die ik vanwege prijstechnische redenen een keer had aangeschaft.
En die doet zijn werk zeker net zo goed als flex(alleen zijn de ingredienten beperkter)
En direct bij de B&F nog even de whey aangeschaft nu die in de op=op zit![]()
(ipv choco, aardbei en vanilla) Vandaar de hele scherpe aanbieding

en ik dus alleen een overkill binnen krijg.Je kan bcaa bij opstaan nemen,voor trainen en tijdens trainen maar imo niet nodig met goede voeding. crea op rustdagen als je geen tms neemt. op trainingsdagen krijg je genoeg crea uit total muscle.Ik heb de grow nu inmiddels een week of 4 gebruikt. Maar helaas merk ik hier geen reet van.
Nu kan het zijn dat mijn natuurlijke testosteRON hoog isen ik dus alleen een overkill binnen krijg.
Nu ik toch hier ben een vraag. Ik neem de volgende middelen.
Ochtend 30gr Whey perfection
Voor de training (rond 09:30) Total Muscle solution
Na de training (11:30) Total Muscle Solution
30 min later Islolaat perfection met dextrose
En rond 21:00 nog eens Isolaat perfection.
De grow neem ik om 07:00, 17:30 en 22:30
Moet ik nu mijn BCAA of Creatine verhogen of is de total solution goed genoeg.
Graag jullie tips & trics

Ik heb de grow nu inmiddels een week of 4 gebruikt. Maar helaas merk ik hier geen reet van.
Nu kan het zijn dat mijn natuurlijke testosteRON hoog isen ik dus alleen een overkill binnen krijg.
Nu ik toch hier ben een vraag. Ik neem de volgende middelen.
Ochtend 30gr Whey perfection
Voor de training (rond 09:30) Total Muscle solution
Na de training (11:30) Total Muscle Solution
30 min later Islolaat perfection met dextrose
En rond 21:00 nog eens Isolaat perfection.
De grow neem ik om 07:00, 17:30 en 22:30
Moet ik nu mijn BCAA of Creatine verhogen of is de total solution goed genoeg.
Graag jullie tips & trics
Je kan bcaa bij opstaan nemen,voor trainen en tijdens trainen maar imo niet nodig met goede voeding. crea op rustdagen als je geen tms neemt. op trainingsdagen krijg je genoeg crea uit total muscle.
Probeer trouwens DAA, zit in product ‘‘naturel test‘‘ di werkt goed testesteronverhogend rn is ook wetenschappelijk bewezen dat testesteronlevels met 30-40% verhoogt. goed product.
trouwens nog ff compliment aan bf kreeg laatstr bestelling 6samples.
EN MENSEN MOETEN NIET ZEIKEN ALS JE WEINIG SAMPLES KRIJGT, WEES BLIJ DAT JE UBERHAUPT GRATIS SPULLEN KRIJGT!!

Sry dat ik hier zo kom binnenvallen. Maar er werd niet gereageerd op mijn topic. Dus gooi ik het hier even. Aangezien het toch producten zijn die bij body & fit te koop staan. Ik ben deze tweede producten tegengekomen en ben ze met elkaar gaan vergelijken. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie postworkout shake. Nu hoor ik waarschijnlijk mensen denken van: Dit kan je toch zelf maken met wat Pepto Pro-WMS-etc..
Maar heb daar een rekensommetje van gemaakt en qua prijs komt het me goedkoper uit als ik een van deze producten koop ipv dat ik het zelf maak.
Nu wil ik graag extra jullie mening ivm de voedingsstoffen die in beide producten zitten. Welke verhoudingen goed zijn etc.. Kortom een onderbouwde mening
Hieronder vind je info over hoeveel voedingsstoffen elke serving van elk product bevat:
Mutant Cre X-12
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent:
Ingredienten per dosering van 70 gram:
Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
PeptoPro 4000 mg
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg
Cinnamon Cassia extract 100 mg
Alpha Lipoic Acid 100 mg
Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
Vitamin C 20mg 25% ADH
Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH