AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet er zelf 2 van die pillen innemen om er wat van te merken, misschien ook eens proberen?

Kreeg er jammergenoeg maar 2 samples bij..

Heb geen mail gehad dat de bestelling is verzonden inderdaad zal wel aan pakjesgemak liggen. Heb trouwens vandaag de pre workout pill genomen en heb helemaal 0.0 verschil gevoeld? Had zelfs minder zin om te trainen :S
Morgen of overmorgen nog een keer proberen..
Tips voor inname?

1 sample bevat 2 pills toch? Eerste keer dat ik het nam merkte in van 2 pilletjes wel degelijk wat, maar na een paar keer merkte ik dat steeds meer nodig had, denk dat het komt omdat het puur energizers bevat en je hier snel(ler) gewend aan raakt. Nu neem ik 3 pilletjes met een scoop Wake the Freak en ik moet zeggen, dat werkt perfect! :D

Ligt er ook aan of je veel koffie/energydrinks drinkt neem ik aan, ikzelf drink het beide nooit dus ben vrij gevoelig voor caffeine enz.

hoe is de smaak van Sweet Apple Milkshake iemand al geprobeert want hoor er niet veel over ??

We hebben 16 smaken. Het meest hoor je inderdaad altijd over Banaan, Berry, Cookies, Aardbei, Chocolate en Vanille. Juist ook de "aparte smaken" zijn echt verrassend lekker. Lemon Ice, Sweet Apple, Orange, Peach, Cool Cassis, Frambozen, Ice Coffee; stuk voor stuk heerlijk smaken. Waar ook steeds meer vraag naar is. Probeer de Sweet Apple en laat het ons weten. Ik garandeer je voor 100% dat je echt verrast zult zijn!:)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 17:58 ----------

Gister toch maar op de bollefooi mn pakketje opgehaald, ondanks dat ik hier geen reactie kreeg van b&f :mad:

Het pakketje was aanwezig ???

Het zou toch wel fijn zijn geweest, als ik een mailtje had gekregen dat het
verstuurd was, en dat het op te halen was, maar ja....

Toch wel blij alles zat in de doos, jammer alleen dat het meisje van de Albert Hein nog nooit van pakjes gemak had gehoord, maar na een minuut of twintig toch nog mee naar huis kunnen nemen. Ik verwacht dat deze aanloop problemen in de toekomst opgelost worden

Vreemd:rolleyes: We horen natuurlijk altijd snel een reactie te geven. Ik denk dat Leon er gister overheen gelezen heeft. Excuses daarvoor!!!!!

Een mail met daarin de Track & trace wordt altijd automatisch direct na verwerking verzonden. Niet in je spam? TNT worstelt nog een beetje met pakjegemak, we zijn ons daarvan bewust en zullen in de nabije toekomst de mogelijkheden met betrekking tot het ergens afhalen van je pakje gaan uitbreiden. Daarover binnen 4-6 weken meer:)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 17:59 ----------

dat weet ik niet maar ik doe zelf;

3ei dooiers
10gr vanille suiker
suiker of zoetstof (naar smaak)
250 ml melk
200 ml room
(de melk en de room kun je ook vervangen voor magere kwark word het ijs wel iets minder romig van)
2,5 shep whey perfection Lemon Ice

daarna klop je het eigeel op met de zoetstoef en de vannile suiker tot het luchtig is en een beetje schuimt, voeg tegelijkertijd de melk toe.
daarna klop je de slagroom in een aparte kom bijna stijf en doe dat bij je luchtige mengsel, voeg ook direct de whey eraan toe dit alles goed met mekaar mengen en daarna in de ijsmachine voor een half uurtje ongeveer!

super lekker vooral met de lemon ice variant :D

Ziet er heel goed uit!!:meal:

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:01 ----------

ze hebben hier nog continu problemen me.

ik heb ook al verschiedene keren via pakjegemak besteld, en kreeg geen mail of sms of wat dan ook.

Dus b&f; lijkt me verstandig daar toch maar weer eens naar te kijken, heb volgens mij nog geen enkele pakjegemak persoon horen zeggen dat alles goed is gegaan... :)

Heb je helemaal gelijk in. We zijn ons ervan bewust en hebben hier inderdaad helaas veelvuldig contact over met TNT. Een bedrijf als TNT aansturen is echter heel lastig. We zijn dan ook bezig met een oplossing buiten TNT om. Als dit rond is dan zal ik hier meer over kunnen vertellen. Ik verwacht concreet binnen 4-6 weken.

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:03 ----------

Zo net de XPel besteld van MHP, een vochtafdrijver. De recensies waren goed (op o.a. bodybuilding.com), alleen een beetje prijzig.

Wanneer krijg ik mijn bestelling? Maandag?

Ben errug benieuwd. :D

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 15:00 ----------

Al die keren dat ik bij B&F heb besteld met Pakjegemak, en dat zijn er heel wat, heb ik altijd een mail gehad. :)

Albert Hein suckt op letterlijk alles. Echt een rotwinkel en nog duur ook. :(
Kan ik hier eindelijk mijn frustratie kwijt over deze ballentent, heerlijk! :p

Dank je, voor de bestelling!!:) Deze is vandaag meteen bij ons verwekt. Maandag is de eerste distributie van TNT, je hebt de zending dan dinsdag.

Ik had een bestelling gedaan bij jullie gister, en had de Muscle Milk van 2240 gram bestelt.. alleen nu krijg ik 2 kleine potten en dat staat er niet bij. Ik verwachte een grote pot. Misschien slim om dat er bij te zetten want nu zit ik met 2 van die k*t potjes. :rolleyes:

Normaal gesproken krijg je ook een grote pot dan. 2 kleine potten is wel exact evenveel.

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:10 ----------

B&F,

Wanneer komt Mass&Muscle weer terug? Of is het er uit?

De Mass & Muscle is vervangen door de Lean Gain. Het beste in kwaliteit en heerlijk van smaak. Daar zul je echt 100% tevreden mee zijn.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:11 ----------

Heb geen mail gehad dat de bestelling is verzonden inderdaad zal wel aan pakjesgemak liggen. Heb trouwens vandaag de pre workout pill genomen en heb helemaal 0.0 verschil gevoeld? Had zelfs minder zin om te trainen :S
Morgen of overmorgen nog een keer proberen..
Tips voor inname?

Inname ongeveer 30-45 minuten voor de training. Laat maar even weten:)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:12 ----------

Kreeg er jammergenoeg maar 2 samples bij..

We proberen altijd gul te zijn met samples.:) We geven ze gratis weg maar moeten er vaak zelf wel behoorlijk voor betalen.

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:13 ----------

1 sample bevat 2 pills toch? Eerste keer dat ik het nam merkte in van 2 pilletjes wel degelijk wat, maar na een paar keer merkte ik dat steeds meer nodig had, denk dat het komt omdat het puur energizers bevat en je hier snel(ler) gewend aan raakt. Nu neem ik 3 pilletjes met een scoop Wake the Freak en ik moet zeggen, dat werkt perfect! :D

Ligt er ook aan of je veel koffie/energydrinks drinkt neem ik aan, ikzelf drink het beide nooit dus ben vrij gevoelig voor caffeine enz.

Ja, 1 samples bevat 2 Powerpills. De dosering kun je inderdaad zelf bepalen:)

Oh dus had ze alle 2 inmoeten nemen? Damn.. heb nu nog 1 pill over :P
Had 1 sample erbij idd. Maar ben ook niet gevoelig voor cafeine aangezien ik vroeger 5+energy blikjes+koffie wegtapte..

Oh dus had ze alle 2 inmoeten nemen? Damn.. heb nu nog 1 pill over :P
Had 1 sample erbij idd. Maar ben ook niet gevoelig voor cafeine aangezien ik vroeger 5+energy blikjes+koffie wegtapte..

Dan ben je inderdaad niet echt gevoelig :D

Helaas nog steeds het geld van die dubbele transactie niet terug, mis dus nog 54,90 want die is blijkbaar 2x overgemaakt. Bestelling Whey Perfection wel binnen inmiddels.
Heb even een PM gestuurd.

-Osteobolin-c van applied ... Is blijkbaar ook zeer effectief voor sommigen, maar wel redelijk duur. Zelf geen ervaring mee.
-Animal flex is ook zeer uitgebreid en zou mijn volgende 1e keuze worden als mijn knie weer gaat opspelen.
-Nu heb ik joint-v van Sportspharma, maar dat zit hier (helaas?) niet in het assortiment. Ik heb de pot nog niet opengemaakt omdat ik nu toch even niet train door herexamens :(

Momenteel gebruik ik joint support van nowfoods die ik vanwege prijstechnische redenen een keer had aangeschaft.
En die doet zijn werk zeker net zo goed als flex :D (alleen zijn de ingredienten beperkter)

En direct bij de B&F nog even de whey aangeschaft nu die in de op=op zit :P

Helaas nog steeds het geld van die dubbele transactie niet terug, mis dus nog 54,90 want die is blijkbaar 2x overgemaakt. Bestelling Whey Perfection wel binnen inmiddels.
Heb even een PM gestuurd.

Laurenz komt er vandaag nog of uiterlijk maandagochtend even bij je op terug. Geen zorgen, dit lossen we natuurlijk voor je op:)

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 10:16 ----------

Momenteel gebruik ik joint support van nowfoods die ik vanwege prijstechnische redenen een keer had aangeschaft.
En die doet zijn werk zeker net zo goed als flex :D (alleen zijn de ingredienten beperkter)

En direct bij de B&F nog even de whey aangeschaft nu die in de op=op zit :P

De kwaliteit van Now Foods is gewoon goed.

De Whey van Syntrax die nu in de OP=OP staat hebben we eigenlijk nog maar net binnen. De THT is dus ook heel erg goed. We hadden echter een behoorlijke hoeveelheid besteld met verdeling over 3 smaken, toen we het binnen kregen bleken we wel de grote hoeveelheid te hebben gehad maar alleen in de smaak Choco:rolleyes: (ipv choco, aardbei en vanilla) Vandaar de hele scherpe aanbieding:D
Profiteer nu: 2270 Gram voor 29,90!

Bedankt weer voor de snelle levering gisteren!

Bedankt weer voor de snelle levering gisteren!

:thumb: en jij voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 10:29 ----------

De nieuwe Amino Capsules hebben we trouwens blijvend voor een scherpe prijs!
1x 300 capsules voor 16,00!
2x 300 capsules voor 29,90!

Gaat lekker zo, we krijgen steeds meer nieuwe knallers onze eigen label!:)

De No Xplode (25% free) Actie zal ook aankomende week nog doorlopen. :)

Bedankt voor je bestelling en succes! :)

-Leon

Ik heb de grow nu inmiddels een week of 4 gebruikt. Maar helaas merk ik hier geen reet van.
Nu kan het zijn dat mijn natuurlijke testosteRON hoog is :D en ik dus alleen een overkill binnen krijg.

Nu ik toch hier ben een vraag. Ik neem de volgende middelen.
Ochtend 30gr Whey perfection
Voor de training (rond 09:30) Total Muscle solution
Na de training (11:30) Total Muscle Solution
30 min later Islolaat perfection met dextrose
En rond 21:00 nog eens Isolaat perfection.
De grow neem ik om 07:00, 17:30 en 22:30

Moet ik nu mijn BCAA of Creatine verhogen of is de total solution goed genoeg.

Graag jullie tips & trics

Niets minder dan top service, problemen worden zeer netjes afgehandeld!

Ik heb de grow nu inmiddels een week of 4 gebruikt. Maar helaas merk ik hier geen reet van.
Nu kan het zijn dat mijn natuurlijke testosteRON hoog is :D en ik dus alleen een overkill binnen krijg.

Je kan bcaa bij opstaan nemen,voor trainen en tijdens trainen maar imo niet nodig met goede voeding. crea op rustdagen als je geen tms neemt. op trainingsdagen krijg je genoeg crea uit total muscle.

Probeer trouwens DAA, zit in product ‘‘naturel test‘‘ di werkt goed testesteronverhogend rn is ook wetenschappelijk bewezen dat testesteronlevels met 30-40% verhoogt. goed product.

trouwens nog ff compliment aan bf kreeg laatstr bestelling 6samples.

EN MENSEN MOETEN NIET ZEIKEN ALS JE WEINIG SAMPLES KRIJGT, WEES BLIJ DAT JE UBERHAUPT GRATIS SPULLEN KRIJGT!!

Sry dat ik hier zo kom binnenvallen. Maar er werd niet gereageerd op mijn topic. Dus gooi ik het hier even. Aangezien het toch producten zijn die bij body & fit te koop staan. Ik ben deze tweede producten tegengekomen en ben ze met elkaar gaan vergelijken. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie postworkout shake. Nu hoor ik waarschijnlijk mensen denken van: Dit kan je toch zelf maken met wat Pepto Pro-WMS-etc..

Maar heb daar een rekensommetje van gemaakt en qua prijs komt het me goedkoper uit als ik een van deze producten koop ipv dat ik het zelf maak.

Nu wil ik graag extra jullie mening ivm de voedingsstoffen die in beide producten zitten. Welke verhoudingen goed zijn etc.. Kortom een onderbouwde mening ;)

Hieronder vind je info over hoeveel voedingsstoffen elke serving van elk product bevat:

Mutant Cre X-12

Magnificent:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.

PeptoPro 4000 mg

BCAA 4:1:1 1000 mg

Glutamine Peptides 1000 mg

Taurine 1500 mg

L-Carnitine 50 mg

Cinnamon Cassia extract 100 mg

Alpha Lipoic Acid 100 mg

Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram

Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
Vitamin C 20mg 25% ADH
Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Goeiemorgen iedereen deze maandagmorgen. :D

Rise and shine. ;)

Je kan bcaa bij opstaan nemen,voor trainen en tijdens trainen maar imo niet nodig met goede voeding. crea op rustdagen als je geen tms neemt. op trainingsdagen krijg je genoeg crea uit total muscle.

Probeer trouwens DAA, zit in product ‘‘naturel test‘‘ di werkt goed testesteronverhogend rn is ook wetenschappelijk bewezen dat testesteronlevels met 30-40% verhoogt. goed product.

trouwens nog ff compliment aan bf kreeg laatstr bestelling 6samples.

EN MENSEN MOETEN NIET ZEIKEN ALS JE WEINIG SAMPLES KRIJGT, WEES BLIJ DAT JE UBERHAUPT GRATIS SPULLEN KRIJGT!!

Graag gedaan. :)

Je kan inderdaad D-Aspartic Acid een keer proberen. De reacties hiervan zijn erg goed in de pure vorm. Verder raad ik ook Total Muscle Solution aan op rustdagen. BCAA's kan 3x per dag een dosering ( In de ochtend, voor en tijdens/na de training )

Sry dat ik hier zo kom binnenvallen. Maar er werd niet gereageerd op mijn topic. Dus gooi ik het hier even. Aangezien het toch producten zijn die bij body & fit te koop staan. Ik ben deze tweede producten tegengekomen en ben ze met elkaar gaan vergelijken. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie postworkout shake. Nu hoor ik waarschijnlijk mensen denken van: Dit kan je toch zelf maken met wat Pepto Pro-WMS-etc..

Maar heb daar een rekensommetje van gemaakt en qua prijs komt het me goedkoper uit als ik een van deze producten koop ipv dat ik het zelf maak.

Nu wil ik graag extra jullie mening ivm de voedingsstoffen die in beide producten zitten. Welke verhoudingen goed zijn etc.. Kortom een onderbouwde mening ;)

Hieronder vind je info over hoeveel voedingsstoffen elke serving van elk product bevat:

Mutant Cre X-12

Magnificent:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.

PeptoPro 4000 mg

BCAA 4:1:1 1000 mg

Glutamine Peptides 1000 mg

Taurine 1500 mg

L-Carnitine 50 mg

Cinnamon Cassia extract 100 mg

Alpha Lipoic Acid 100 mg

Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram

Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
Vitamin C 20mg 25% ADH
Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Magnificent kan je gewoon niet verkeerd meegaan. Als je de lijst met inhoud bekijkt zie je al het compleet dit product is. :)

Magnificent = Knallen! :cool:

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven