Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is want ik krijg nog steeds de status "Chauffeur is onderweg". Mijn referentienr. is 257184. Dammit, voor B&F begrippen duurt het lang voordat ik mijn pakje krijg want ik had zaterdagmiddag al besteld.

Het is elke keer raak met die ballentent van een PostNL!

De slogan "Voor 22.00 besteld, morgen in huis. Wel onder voorbehoud. PostNL wel nog wel eens klooien met andermans spullen." zou meer op zijn plaats zijn. :(

Status: Zending beschikbaar op afhaallocatie :)

Alleen jammer dat PostNL het net voor sluitingstijd heeft afgeleverd, waardoor ik mijn pakketje vandaag niet meer kan ophalen.

Morgen dan maar. Frustratie is inmiddels weg. ;)

Butch, maak eens een foto van je supps-stack :D.

Ik heb wel een camera, maar niet eentje waar ik de foto's op internet kan zetten helaas.

sinds ik die lemon ice smaak heb ben ik fkn misselijk
weet niet of het hier door komt maar elke keer als ik een shake neem ben ik uurtje laten fkn ziek (duizelig,misselijk)

met andere smaken had ik dit niet

weet niet of het hier door komt maar elke keer als ik een shake neem ben ik uurtje laten fkn ziek (duizelig,misselijk)

Lijkt me zeer sterk dat het van de lemon ice komt, ingredienten zijn hetzelfde alleen andere smaak. Gebruik het ook en is gewoon hetzelfde als anders :)

maar vind wel vreemd dat ik elke keer heb nadat ik shakie heb genomen

zal morge wel eens overslaan kijken hoe ik me dan voel

Hoe smaakt die hittegolf?

ja smaak is prima
als je met water doet zou ik wel ff in de koelkast doen is lekkerder als hij koud is

Ik vind 'm ook heerlijk, maar ik zweer toch bij framboos :D.

Trouwens, als jullie praten over een shake (Whey Perfection), neem ik aan dat jullie het hebben over 1 maatschep + 250 ml water/melk? Ik vind dat altijd zo weinig eigenlijk.. Oogt ook heel weinig in de Body&Fitshop shakebekers, haha.

Kan niet wachten tot de nieuwe Micellar Cassein er is.. Huidige pot is bijna op.

heb de Sweet Apple Milkshake geprobeert van ne maat en denk dak deze wel ga bestellen als mijne isolaat op is

Weet niet of het hier echt thuishoort maar zou het geen handig idee zijn om shakebekers in pocketformaat te maken? Shakebekers nemen vaak veel plaats in en voor de werkende studerende mens zou dit denk ik een hele vooruitgang kunnen betekenen. Ik neem vaak 2 shakebekers mee naar de les en neemt toch behoorlijk wat plaats in. Ik dacht aan een soort platvinkformaat.

Weet niet of het hier echt thuishoort maar zou het geen handig idee zijn om shakebekers in pocketformaat te maken?

Agree. In ieder geval kleiner dan 750 ml bekers, want die zijn echt groot. Circa 350 ml vind ik meer dan genoeg. :) Hoewel dat eigenlijk geen pocketformaat is.

Ik krijg aqua gekleurde slierten door mn kwark, als ik een schep lemon ice whey erin doe.. normaal? :O

Vanochtend stond er de status "Chauffeur is onderweg" en is nog steeds zo. Normaal gesproken kan ik mijn pakketje ophalen in de ochtend. Ik ben in de middag vergeten te checken of die al is geleverd en ben naar het ophaalpunt gegaan maar mijn pakketje lag er niet. Ik balen, ofcourse. Kijk ik weer naar mijn tracker, en staat er nog steeds "Chauffeur is onderweg".
Hopelijk wordt die eind middag/avond nog geleverd. ???
Het gaat om het product XPel, dus ben razend benieuwd.

Weet je er al iets meer van? :)

Horny Goat Weed verwacht ik deze week binnen. :)

ik zou de whey smorgens nemen, de lean gain direct na de training, eventueel nog beetje whey een uur voor de training, zit je altijd goed in de eiwitten rond de training :)

Zo doe ik het tenminste, en ga er goed op.

Eiwitten rondom de training zijn inderdaad erg belangrijk, maar vergeet het ontbijt ook niet.

Status: Zending beschikbaar op afhaallocatie :)

Alleen jammer dat PostNL het net voor sluitingstijd heeft afgeleverd, waardoor ik mijn pakketje vandaag niet meer kan ophalen.

Morgen dan maar. Frustratie is inmiddels weg. ;)

Ik heb wel een camera, maar niet eentje waar ik de foto's op internet kan zetten helaas.

Gelukkig maar! Bedankt voor je bestelling!

Dat is inderdaad vreemd. Heb je misschien last van lactose?

Ik vind 'm ook heerlijk, maar ik zweer toch bij framboos :D.

Trouwens, als jullie praten over een shake (Whey Perfection), neem ik aan dat jullie het hebben over 1 maatschep + 250 ml water/melk? Ik vind dat altijd zo weinig eigenlijk.. Oogt ook heel weinig in de Body&Fitshop shakebekers, haha.

Ik zelf neem ook altijd 2 scoops met 500 ml, maar normaal gesproken is een dosering Whey Perfection 1 scoop.

Kan niet wachten tot de nieuwe Micellar Cassein er is.. Huidige pot is bijna op.

Nog een paar weken en deze is binnen. :) Het wordt een knaller! :)

Weet niet of het hier echt thuishoort maar zou het geen handig idee zijn om shakebekers in pocketformaat te maken? Shakebekers nemen vaak veel plaats in en voor de werkende studerende mens zou dit denk ik een hele vooruitgang kunnen betekenen. Ik neem vaak 2 shakebekers mee naar de les en neemt toch behoorlijk wat plaats in. Ik dacht aan een soort platvinkformaat.

Grappig idee, maar denk dat we bij de groot formaat blijven. Anders heb je ook nog weinig ruimte om te schudden.:)

Ik krijg aqua gekleurde slierten door mn kwark, als ik een schep lemon ice whey erin doe.. normaal? :O

Beter roeren? :D

-Leon

Ik ben nu erg tevreden over de miscellar cassein. Wat gaat er veranderen dan?

Aan de voedingswaardes te zien de smaak!!! Hoop dat hij wat zoeter wordt zoals de nightprotein van optimum.

Nee joh! Zoet genoeg, pff moet er niet aan denken had de NP ook geprobeerd te zoet en te veel brokjes hier heb ik geen enkel probleem mee.

Dacht ik eindelijk een vervanging voor kwark te vinden voor een acceptabel prijs...

Edit:
Ik dacht dat je night protein van XXl bedoelde.

Maar mijn punt is duidelijk hehe.

Heb nog geen verzendbevestiging van 258857 ontvangen, kunnen jullie kijken of alles goed gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven