AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt vandaag binnen, dus we zullen zien ;)

Wat moet ik denken van die 'HMB pure caps' leon/ilco?

mvg

Daar is geen letter van gelogen. :D

Dank je:) Magnificent is het beste Post-Workout product op de markt momenteel. We krijgen er enorm veel complimenten over en het is werkelijk niet aan te slapen. De waardering van onze klanten is een mooie motivatie om zo door te gaan voor ons!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 16:23 ----------

NO 370 Stuntprijs!

The Record Breaker!
N.O 370 Pre-Workout is uniek! N.O 370 werkt veel langer, heftiger en beter; unieke klinisch bewezen ingredienten als Astragin™, Actigin™ en Vitrinox™ maken dat je met NO 370 veel beter kunt presteren. De pomp, kracht en spiergroei is enorm en extreem langdurig, deze heftige werking kun je met geen enkel ander product ervaren!
Waanzinnige trainingen, massieve spiergroei en sterk spierherstel!

Profiteer nu - 17,00 euro!!!

Hoeveel mg caffeine zit er in 1 scoop jack3d?

60 a 70 mg, maar exact weten we niet omdat de exacte formule niet wordt vrijgegeven. :)

-Leon

Hebben jullie er al is naar kunnen kijken of het mogelijk is om de dosering peptopro omhoog te krijgen?

Beste B&F,

Ik had om 17u een bestelling geplaatst, meestal krijg ik gelijk ook een bevestiging dat het verzonden is.
Inmiddels is het al 20u en nog steeds geen mail..

Mijn bestelnummer: 258009.

Ik had trouwens nog een vraag:
Ik heb Adam NOW FOODS besteld, deze bevatten ook enkele enzymen voor de vertering.
Heeft Super Enzymes van NOW FOODS, nog enkele meerwaarde als je die erbij koopt?
Of werkt het, als je het beide gebruikt, door de vele enzymes averechts?
Dus doet Adam enkel wel zijn werking?

Bedankt!

Hebben jullie er al is naar kunnen kijken of het mogelijk is om de dosering peptopro omhoog te krijgen?

De formule van Magnificent blijft hetzelfde. De reacties zijn super. :thumbs:

Ok prima, lekker om te combineren met een caf pil dus :)

Dat kan inderdaad, maar dan zou ik eerst wel met een halve tablet beginnen. :)

Beste B&F,

Ik had om 17u een bestelling geplaatst, meestal krijg ik gelijk ook een bevestiging dat het verzonden is.
Inmiddels is het al 20u en nog steeds geen mail..

Mijn bestelnummer: 258009.

Ik had trouwens nog een vraag:
Ik heb Adam NOW FOODS besteld, deze bevatten ook enkele enzymen voor de vertering.
Heeft Super Enzymes van NOW FOODS, nog enkele meerwaarde als je die erbij koopt?
Of werkt het, als je het beide gebruikt, door de vele enzymes averechts?
Dus doet Adam enkel wel zijn werking?

Bedankt!

Zending is gewoon verzonden. Super Enzymes van NOW FOODS is veel specifieker gericht op de vertering, terwijl ADAM toch meer een multi-vitamine is. Dan zou ik toch zeker de Super Enzymes toevoegen aan je schema. :)

-Leon

Ik doelde op de werking van het product, want de beschrijving vind ik persoonlijk beetje 'te'.

HMB wordt voornamelijk gebruikt om spierafbraak tegen te gaan. Net zoals Glutamine is dit een kenmerk van HMB. HMB is namelijk ook een bijproduct van het aminozuur Leucine. Ik raad wel altijd een wat hogere dosering aan voor optimaal effect. Een leuke tip: HMB zorgt voor minder vochtopslag rondom blessure gebieden en wordt vaak gebruikt bij het behandelen van verse blessures. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 08:55 ----------

Power Hit *Nieuw bij Body En Fitshop.nl*

-33 Gram Peptide aminozuren!
-Pijlsnelle opname
-Pompt spieren vol aminozuren
-Zorgt direct voor spiergroei
-100% suikervrij
-100% vetvrij
-Zuivere kwaliteit

Met magnificent + whey zit je denk ik wel goed als ik zo naar de specs van de magnificent kijk! voor de rest heb je niks nodig!
ik was van plan om binnenkort weer te beginnen met creatine mono, Maar de magnificent lijkt me een goeie vervanging, zitten BCAA's in + creatine :D
na training direct magnificent en halfuurtje erna samen met de post workout meal de whey ofniet?
en ik zie dat total muscle solution samen met magnificent als een combi wordt verkocht, maar als ik naar de specs kijk is het bijna dezelfde product :S

Laatst bewerkt:
HMB wordt voornamelijk gebruikt om spierafbraak tegen te gaan. Net zoals Glutamine is dit een kenmerk van HMB. HMB is namelijk ook een bijproduct van het aminozuur Leucine. Ik raad wel altijd een wat hogere dosering aan voor optimaal effect. Een leuke tip: HMB zorgt voor minder vochtopslag rondom blessure gebieden en wordt vaak gebruikt bij het behandelen van verse blessures. :)

-Leon

Thanks voor de toelichting broeder.

Zending is gewoon verzonden. Super Enzymes van NOW FOODS is veel specifieker gericht op de vertering, terwijl ADAM toch meer een multi-vitamine is. Dan zou ik toch zeker de Super Enzymes toevoegen aan je schema. :)

Ik heb mijn bestelling zojuist binnen gekregen, bedankt voor de snelle levering en uitleg.

Is het mogelijk om Magnificent en Total Muscle Solution net zoals bij de Pre-workout power in handige Single Serving Sachets te verkrijgen?

Alvast bedankt.

Thanks voor de toelichting broeder.

Ik heb mijn bestelling zojuist binnen gekregen, bedankt voor de snelle levering en uitleg.

Graag gedaan, mannen! :)

Is het mogelijk om Magnificent en Total Muscle Solution net zoals bij de Pre-workout power in handige Single Serving Sachets te verkrijgen?

Alvast bedankt.

We hebben er nog geen samples van, maar het is inderdaad een leuk idee. :)

-Leon

Gisteren toch maar een variety pak besteld :p wil graag paar smaken uitproberen..

Fuaark, lag in bed en hoorde 2x de bel. Ik denk, nu even niet.
Hoor ik de deur dicht gaan. Bedenk ik zo dat het mijn pakketje is
:fuu:

Ach komen ze morgen wel opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven