Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeiemorgen iedereen deze maandagmorgen.
Rise and shine.![]()

Wat moet ik denken van die 'HMB pure caps' leon/ilco?
mvg

Magnificent is het beste Post-Workout product op de markt momenteel. We krijgen er enorm veel complimenten over en het is werkelijk niet aan te slapen. De waardering van onze klanten is een mooie motivatie om zo door te gaan voor ons!!60 a 70 mg, maar exact weten we niet omdat de exacte formule niet wordt vrijgegeven.
-Leon

Hoe bedoel je precies? Met werking of inhoud?
-Leon
Hebben jullie er al is naar kunnen kijken of het mogelijk is om de dosering peptopro omhoog te krijgen?
Ok prima, lekker om te combineren met een caf pil dus![]()

Beste B&F,
Ik had om 17u een bestelling geplaatst, meestal krijg ik gelijk ook een bevestiging dat het verzonden is.
Inmiddels is het al 20u en nog steeds geen mail..
Mijn bestelnummer: 258009.
Ik had trouwens nog een vraag:
Ik heb Adam NOW FOODS besteld, deze bevatten ook enkele enzymen voor de vertering.
Heeft Super Enzymes van NOW FOODS, nog enkele meerwaarde als je die erbij koopt?
Of werkt het, als je het beide gebruikt, door de vele enzymes averechts?
Dus doet Adam enkel wel zijn werking?
Bedankt!

Ik doelde op de werking van het product, want de beschrijving vind ik persoonlijk beetje 'te'.

HMB wordt voornamelijk gebruikt om spierafbraak tegen te gaan. Net zoals Glutamine is dit een kenmerk van HMB. HMB is namelijk ook een bijproduct van het aminozuur Leucine. Ik raad wel altijd een wat hogere dosering aan voor optimaal effect. Een leuke tip: HMB zorgt voor minder vochtopslag rondom blessure gebieden en wordt vaak gebruikt bij het behandelen van verse blessures.
-Leon
Zending is gewoon verzonden. Super Enzymes van NOW FOODS is veel specifieker gericht op de vertering, terwijl ADAM toch meer een multi-vitamine is. Dan zou ik toch zeker de Super Enzymes toevoegen aan je schema.![]()
Ik heb mijn bestelling zojuist binnen gekregen, bedankt voor de snelle levering en uitleg.

Is het mogelijk om Magnificent en Total Muscle Solution net zoals bij de Pre-workout power in handige Single Serving Sachets te verkrijgen?
Alvast bedankt.

Graag gedaan, mannen!
We hebben er nog geen samples van, maar het is inderdaad een leuk idee.
-Leon