MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag gedaan. :)

Je kan inderdaad D-Aspartic Acid een keer proberen. De reacties hiervan zijn erg goed in de pure vorm. Verder raad ik ook Total Muscle Solution aan op rustdagen. BCAA's kan 3x per dag een dosering ( In de ochtend, voor en tijdens/na de training )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Leon,
Bedoel je in plaats van Grow de D-Aspartic te nemen.
PLUS de BCAA? En welke BCAA dan. Ik zie op de site dat deze wordt ingenomen met een sap. Ik ben meer van de mix met water. Gaat dat dan verkeerd? Lees vies/bitter.
De total muscle neem ik 2x op trainingsdagen en 1x op rustdagen.

Ron

Body en Fitshop,

Via een random Google actie kwam ik op jullie site terecht in de artikelen afdeling. Mooi gedaan, er staan veel artikels met nuttige informatie, mijn complimenten!
Alleen toen ik er naar zocht op de website kon ik de artikelen afdeling moeilijk terug vinden. Het staat op de home page ergens klein onderaan. Als jullie het wat duidelijker aangeven zijn er volgens mij veel meer mensen die er dankbaar gebruik van kunnen maken.

Mvg,
Ace

Ows, was me nog nooit opgevallen. Volgens mij is er een nieuwe website in de maak, dus misschien dat ze het daar een meer prominente plaats geven. Bedankt voor de link Ace.

Wat een super service! Gisteren aan het einde van de middag besteld, mocht drie cadeautjes uitkiezen en vanochtend was het er al! Incl cadeautjes en nog meer verassingen zoals een paar handschoenen en diverse proefzakjes.

Vetmeter al gebruikt (gelukkig niet heel dramatisch :D) en de rest ben ik ook benieuwd naar. Qua service en klantvriendelijkheid zijn jullie in ieder geval al top!

Precies om half zes afgeleverd, prima weer verpakt maar nu zat er ipv een sachet 1MR een B&F PO powerpill in. Ik neem aan dat 1MR sachets op waren.

Klopt. We hadden niet zoveel samples vandaar. :)

al een idee wat er in de aanbieding komt hihi? :D mijn whey is bijna op drm

Nog niet. Laat ik straks weten. :)

Mijn bestelling is geplaatst.

Referentie nummer: 259288
Hierbij mag dus een bidon gevoegd worden i.p.v. de samples :D

Nogmaals bedankt!

Ook maar weer eens wat besteld:)
Referentienummer:259302

Bedankt voor de bestellingen! :)

zie dat soja eiwit eraan komt, wanneer komt de ei eiwit whey of erwtwhey dan??

Beide waren een idee, maar uiteindelijk besloten om hier nu in iedergeval niet mee verder te gaan. :)

Leon,
Bedoel je in plaats van Grow de D-Aspartic te nemen.
PLUS de BCAA? En welke BCAA dan. Ik zie op de site dat deze wordt ingenomen met een sap. Ik ben meer van de mix met water. Gaat dat dan verkeerd? Lees vies/bitter.
De total muscle neem ik 2x op trainingsdagen en 1x op rustdagen.

Ron

Kan beide. Maar D-Aspartic hebben wij ook goede reacties opgekregen. BCAA kan je gewoon met water nemen en vervolgens combineren met D-Aspartic of Grow. Ik zou in dit geval gewoon de Micronized BCAA poeder kiezen van Body En Fit Sportnutrition.

Body en Fitshop,

Via een random Google actie kwam ik op jullie site terecht in de artikelen afdeling. Mooi gedaan, er staan veel artikels met nuttige informatie, mijn complimenten!
Alleen toen ik er naar zocht op de website kon ik de artikelen afdeling moeilijk terug vinden. Het staat op de home page ergens klein onderaan. Als jullie het wat duidelijker aangeven zijn er volgens mij veel meer mensen die er dankbaar gebruik van kunnen maken.

Mvg,
Ace

Dank je wel!

lol @ voorbeeld dieet schema's;

http://www.bodyenfitshop.nl/artikelen/voorbeeld-dieeten/ontwikkeling-spiermassa-100-kg

eventjes 30 plakken brood weg werken op een dag...

en bij die van 90kg zijn het er ook 24 plakken.... bij 80kg 18 plakken....

serieus b&f, zet er dan gewoon niks neer want dit lijkt natuurlijk nergens op...

Niet iedereen zit te wachten om bakken met rijst en kip mee te nemen. Dit zijn gewoon basisschema's en nog steeds populair onder onze klanten. :)

Dus ze blijven er gewoon staan. :)

Ows, was me nog nooit opgevallen. Volgens mij is er een nieuwe website in de maak, dus misschien dat ze het daar een meer prominente plaats geven. Bedankt voor de link Ace.

We zijn er inderdaad druk mee bezig! Er zullen inderdaad leuke en nieuwe functies bij komen. :)

-Leon

Gister mijn eerste pot Maximize ontvangen. Zit geen scoop bij, hele pot over de kop gehad... Wat voor scoop zou er bij moeten zitten (hoeveel gram)? Werking is wel top.

Gisteren mijn sampeltje Whey Perfection Cappuchino geprobeerd :D
Errruuugggg lekkkkuuurrrr! :lick:

Zijn er vergelijkbare (zoet en romig) smaken aan te raden? Cookies en cream?

Leon, ik zag net op de site dat de Protein Flapjacks een 'op=op' promo gekregen hebben. Deze gaan toch niet verdwijnen? :-( ..... anders moet ik dringend een voorraad leggen ^^

Hé vraagje,

ik ben nu al een tijdje bezig met de CreaPure van jullie, is het aan te raden om gewoon dagelijks 5gram te pakken en net zolang door te gaan tot de pot leeg is, of even een pauze in te lassen?

Pauze inlassen hoeft niet je kan zelfs nog een pot achteraan nemen ;)

Body en Fitshop,

Ik kwam er ook terecht via google anders was het mij ook niet opgevallen. :eek:

Heb ik mooi voor jan joker lopen posten. ;)

voor de geïnteresseerde heeft B&F ook artikelen op hun site. http://www.bodyenfitshop.nl/artikelen Kzag het nu pas. :)

Body en fit,

Ik heb een potje jack3d besteld maar het kwam aan zonder het schepje.
Kunnen jullie nog een maatschepje naar mij opsturen?
Of kunnen julie mij zeggen hoeveel theelepels een maatschepje jack3d is?

Alvast bedankt

Body en fit,

Alvast bedankt

Dit had ik dus bij mijn pot maximize ???

Ik hoop stiekem op amino direct in de aanbieding. :D. :engel:

En ik op BCAA's :).

Gister mijn eerste pot Maximize ontvangen. Zit geen scoop bij, hele pot over de kop gehad... Wat voor scoop zou er bij moeten zitten (hoeveel gram)? Werking is wel top.

+- 7 gram per scoop. Dat is inderdaad erg vreemd. Ik zal wat extra potten controleren hier. :)

Gisteren mijn sampeltje Whey Perfection Cappuchino geprobeerd :D
Errruuugggg lekkkkuuurrrr! :lick:

Zijn er vergelijkbare (zoet en romig) smaken aan te raden? Cookies en cream?

Genoeg! Framboos en Berry Blast! Heerlijk! :)

Leon, ik zag net op de site dat de Protein Flapjacks een 'op=op' promo gekregen hebben. Deze gaan toch niet verdwijnen? :-( ..... anders moet ik dringend een voorraad leggen ^^

Ja, deze gaan wel uit ons assortiment.

Hé vraagje,

ik ben nu al een tijdje bezig met de CreaPure van jullie, is het aan te raden om gewoon dagelijks 5gram te pakken en net zolang door te gaan tot de pot leeg is, of even een pauze in te lassen?

Meestal raad ik 6 weken op 2 weken af aan met creatineproducten, maar je kan volgens de laatste onderzoeken ook creatine voor langere periodes gebruiken.

Body en fit,

Alvast bedankt

Even zoeken met een vork door de poeder. :)

-Leon

Hi B&F, ik vroeg me af wanneer jullie de nieuwe Xtend binnen krijgen.

Wanneer zou Vincent de uitslag vd twitteractie bekend maken? Ben echt benieuwd :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven