MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand al de Low carb vital drink getest? Welke smaak is aan te raden?

@Bodyenfitshop: is die low carb drink goed te combineren met de Amino direct voor een fris drankje te maken voor gedurende de dag te drinken. Of mag amino direct niet te lang in water blijven zonder gedronken te worden. (heb het over een uur of 4-6)

Ik heb gisteren om rond 0:50 een bestelling geplaatst en ik heb nog altijd geen pakketje ontvangen...

Ref nr: 258933

Ik heb gisteren om rond 0:50 een bestelling geplaatst en ik heb nog altijd geen pakketje ontvangen...

Ref nr: 258933

check je link dan die je krijgt... en als je die niet gekregen hebt, heb je wrschijnlek via overschrijving betaald en is het geld nog niet ontvangen.

Zonet nog een lekkere bestelling geplaatst; 259900

De postbode zou het zwaar hebben met +/- 20kg aan spullen :D

Owja, wij zijn gek op extraas :)

Voor een rasechte beginner is het geen slecht begin. 6x een rijst kip maaltijd per dag is ook nergens voor nodig zolang je niet 3 weeks out richting de O bent. ;) Het belangrijkste is dat je als beginner leert hoeveel je moet eten om bij te komen in spiermassa, en met zo'n schema word dat goed duidelijk. Het zijn ook gewoon gezonde producten, brood en kip. Persoonlijk is het ook niet mijn voorkeur, maar voor een beginner goed genoeg.

30 plakken brood!? Dat is 12 gram zout, dat is ronduit ongezond.

zout is niet ongezond

Had om 21:00 besteld en had het de volgende dag in huis(vandaag dus) SUPER! :cool:
btw. de nieuwe bestickering op de potten zien er stukken beter uit!

Wanneer kan je het beste CreaPure Creatine innemen? voor of na je training of 2,5gr voor en 2,5gr na?

maakt geen drol uit wanneer je ineemt

Hey B&Fcrew

Ik had wat whey + caseine besteld om mee te nemen op vakantie ; ik had nog gevraagd of het wel op tijd geleverd zou worden (heb op een vrijdag besteld, dan zou ik het op maandag binnen moeten hebben - dinsdag zou ik vertrekken). Ik heb het niet ontvangen omdat het pakketje dinsdag tegen de avond is langsgekomen (TNT Track&Trace). Ik ben vandaag langs het afhaalpunt gegaan en daar hebben ze hem ook niet ; ze zeggen dat het terug is gestuurd naar de zender, dus ik zou nu dan toch eindelijk mijn pakketje willen ontvangen :P

Referentienummer: 238915

En wat zijn de nieuwe weekaanbiedingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven