MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand in de gym waar ik train heeft 2 potten geprobeerd.

Hij merkte er niet echt wat van.

Ik heb zelf ook nog 2 potten staan uit de introductie aanbieding.

Zal die binnenkort eens proberen.

Hoppa en gister weer een potje whey besteld :) Ik heb zo een idee dat als ik straks thuis ben mn pot al klaar staat:)

De pot stond klaar, thnx. Berry blast is relaxed:)

Alleen jammer dat er geen extra whey sample bij zat maar misschien had je er overheen gelezen, kan gebeuren.

Ik heb Grow nu een week of 4 in gebruik. Maar ik merk niet veel van de verhoging testosteRON. Maar dat kan ook liggen aan mij natuurlijk.
Stel dat mijn testoesteron van nature hoog is. (en dat denk ik wel ;) )
Dan zal de toevoeging qua gevoel niet veel veranderign brengen.

Ik zou zeggen gewoon proberen. Ik ga de volgende keer iets anders bestellen misschien dat die dan wel merkbaar is voor me.
Ik neem het overigens voor verbeterde herstel en ontwikkeling.

Ron

Ik heb geen email over de aanbiedingen gekregen, kan dit kloppen?

Is heel Body en Fitshop vakantie aan het houden? Je hoort niks meer van ze. :clown:

Vraagje aan de kenners.

Gister was ik niet thuis, kreeg briefje in de bus dat ze morgen opnieuw kwamen. Kom net thuis, weer te laat :o

Alleen nu staat er op dit briefje. Je kan het morgen ophalen bij jouw post kantoor op de eerstvolgende werkdag vanaf 13u.

Op het vorige briefje stond dezelfde dag vanaf 16u. Moet ik nu dus wachten tot Maandag pas gezien het nu vrijdag is, en zaterdag officieel geen werkdag is?

Vraagje aan de kenners.

Gister was ik niet thuis, kreeg briefje in de bus dat ze morgen opnieuw kwamen. Kom net thuis, weer te laat :o

Alleen nu staat er op dit briefje. Je kan het morgen ophalen bij jouw post kantoor op de eerstvolgende werkdag vanaf 13u.

Op het vorige briefje stond dezelfde dag vanaf 16u. Moet ik nu dus wachten tot Maandag pas gezien het nu vrijdag is, en zaterdag officieel geen werkdag is?

Als het postkantoor morgen open is is dat een werkdag voor hun en zou je het gewoon morgen na 1300 uur kennen ophalen.

Als het postkantoor morgen open is is dat een werkdag voor hun en zou je het gewoon morgen na 1300 uur kennen ophalen.

zaterdag is die meestal wel open

De post bezorgt ook zaterdags ;)
Thanks heren, zal ik even iemand laten rijden om dat op te halen morgen. Zelf jammer genoeg geen tijd.

Zal dalijk denk om 5u ook even langs rijden, wie weet ligt het er al. Zie geen reden waarvoor het er pas om exact 13u zal zijn. Of hij komt morgen keer langs, maar dat staat er niet.

Heb net een bestelling geplaatst.
Wordt vanavond betaald (doe het met vooruitbetaling)

Mogelijk om samples bij te steken?
REF: 259716
Of vermeld ik dit als ik betaal ?

Zie nu net dat die maxi carbs powder is uitverkocht wat moet ik nu doen ? (ik betaal pas vanavond)

Gewoon vermelden bij de op- en aanmerkingen. :)

Over beta-alanine gesproken. Vandaag ontvangen en de op de pot aangegeven dosis gebruikt, wat na enige tijd werd gevolgd door tintelingen van hoofd naar beneden. Is het niet raadzamer om de aanbevolen dosering op de wikkel aan te passen naar onderstaande dosering?:

"Bijwerkingen:

Beta-alanine werd tijdens de klinische studies goed getolereerd, zonder schadelijke bijwerkingen. Wel kan een niet schadelijke bijwerking optreden bij te hoge doseringen, of bij niet voldoende goed opbouwen van de dosering. Deze bijwerking is een prikkeling/ irritatie van de huid. Vaak begint deze prikkeling op het hoofd en migreert het naar beneden via de nek, het bovenlichaam, armen, handen en daarna naar het onderlichaam. Vaak treedt dit ongeveer 15-20 minuten na het innemen van een capsule op. Meestal duurt dit effect tot een uur.

Deze bijwerking is dosis afhankelijk. Ongeveer 25% van beta-alanine gebruikers rapporteert een milde vorm van deze bijwerking wanneer ze een dosis nemen van 800mg. Gebruikers die een hogere dosis nemen hebben een grotere kans op deze bijwerking, die met een toename van de dosis ook erger wordt. Erg vervelend wordt het bij een dosis van 2000-3000mg. Bij een standaard beta-alanine supplement wordt voor gevoelige gebruikers een kleine dosis (400-800mg) geadviseerd, die meerdere malen per dag ingenomen dient te worden. Zo blijf je onder de grenswaarde. Een andere optie is een time-released formule van beta-alanine.

bron: krachttraining.net

Wij volgen de normale dosering voor Beta-alanine. Is er misschien een betere bron van je onderzoek? :)

Maxi Carbs Powder is dit pure maltodextrine?
Lijkt me wel leuke aanbieding aangezien ik graag wat malto mix bij mn dextrose :)

Ja, Maltodextrine.

Kom ik net thuis van sporten zie ik een pakketje van bodyenfit die keurig vandaag is afgeleverd nadat ik gister had besteld. Ik maak de doos open en zie allemaal mooie samples die ik erbij had gevraagd:D:D:D Alleen nu haal ik de pot isolaat perfection eruit en tot mijn schrik staat er banana sensation op:O net de enige smaak die ik niet lekker vind:(. Ik had cookies en cream besteld:) Referentie nummer: 259427

Alvast bedankt:D

Bel ons even op de zaak. Mijn collega's zullen het gelijk in orde maken voor je. :)

Ik blijf heel tevreden over B&F. Ik kan dus blijven reclame maken bij vrienden :)

Dank je wel! We doen ons best. :) :thumbs:

Daarjuist hoor ik van mijn gym-eigenaar, Rudy Getteman genaamd, dat alle B&F producten slecht zijn. Er zijn volgens hem nu onderzoeken naar gedaan. Hoe kan een huismerk nu van goede kwaliteit zijn zei hij.

Eigenlijk schandalig! Deze man noemt zichzelf een pro met jarenlange ervaring en zo veel diploma's. En dan even andere merken afkraken in de hoop om wat extra verkoop te hebben. Zielig is het...

Wij leveren topproducten. Met onder andere Volactive en Carberry als producent. :) Dus mocht iemand ooit twijfelen over de kwaliteit dan kunnen ze altijd contact met ons opnemen. :)

jelly as phuk :D B&F all the way!

Daar lijkt het wel op. ;)

Pakketje is vandaag aangekomen, bedankt voor de goede service!

Graag gedaan! :)

Iemand al de Low carb vital drink getest? Welke smaak is aan te raden?

@Bodyenfitshop: is die low carb drink goed te combineren met de Amino direct voor een fris drankje te maken voor gedurende de dag te drinken. Of mag amino direct niet te lang in water blijven zonder gedronken te worden. (heb het over een uur of 4-6)

Ik heb zelf de Amino Direct en Low Carb Vital drink nog niet gecombineerd, maar het moet denk ik prima smaken. De Low Carb Vital Drink daarin tegen is erg lekker! Deze staat hier voor ons personeel ook in de kantine. :)

Heerlijk! :)

Ik heb gisteren om rond 0:50 een bestelling geplaatst en ik heb nog altijd geen pakketje ontvangen...

Ref nr: 258933

Dan is deze gister meegegaan en wordt deze vandaag aangeboden. :) De TNT werkt niet in de nacht. :D

Zonet nog een lekkere bestelling geplaatst; 259900

De postbode zou het zwaar hebben met +/- 20kg aan spullen :D

Owja, wij zijn gek op extraas :)

Dank je wel! Laat mij even weten hoe je bestelling verloopt. Je kan het beter voortaan gelijk bij de op- en aanmerkingen zetten, omdat ik in de avond niet op de zaak ben. :)

Total Muscle Solution is een topper! Ook prima te combineren met Magnificent. :) SUPER DUO!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaan jullie de BPI Solid naar Nederland halen? Heeft vele goede reviews op bodybuilding.com.

http://reviews.bodybuilding.com/BPI_Sports/SOLID/All_Reviews/?page=1

Dat zou erg mooi zijn. :)

Daar zijn we inderdaad al mee bezig. Zodra deze beschikbaar is gaan wij deze zeker aanbieden. :)

Had om 21:00 besteld en had het de volgende dag in huis(vandaag dus) SUPER! :cool:
btw. de nieuwe bestickering op de potten zien er stukken beter uit!

Bedankt voor je bestelling!

Wanneer kan je het beste CreaPure Creatine innemen? voor of na je training of 2,5gr voor en 2,5gr na?

Ja hoor, dat is geen probleem. Misschien iets hoger doseren. :) Ik zelf zou 5 gram voor en 5 gram na nemen.

Vraagje over het eigen merk, Lean Gain:
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

Hoeveel is de samenstelling per shake? 3 scheppen met water ?

Gr

Dat is +- 100 gram. Dus dat komt prima overeen. :)

Hey B&Fcrew

Ik had wat whey + caseine besteld om mee te nemen op vakantie ; ik had nog gevraagd of het wel op tijd geleverd zou worden (heb op een vrijdag besteld, dan zou ik het op maandag binnen moeten hebben - dinsdag zou ik vertrekken). Ik heb het niet ontvangen omdat het pakketje dinsdag tegen de avond is langsgekomen (TNT Track&Trace). Ik ben vandaag langs het afhaalpunt gegaan en daar hebben ze hem ook niet ; ze zeggen dat het terug is gestuurd naar de zender, dus ik zou nu dan toch eindelijk mijn pakketje willen ontvangen :P

Referentienummer: 238915

Na 3 weken wordt deze inderdaad automatisch teruggestuurd. Zal hem vandaag weer uitsturen. :)

En wat zijn de nieuwe weekaanbiedingen?

Zie hieronder! :)

Creapure is een Creatine Monohydraat. Dat is het verschil tussen de Alpha- Ketoglutaraat en Creapure. :)

Is heel Body en Fitshop vakantie aan het houden? Je hoort niks meer van ze. :clown:

Nee hoor, we hebben gewoon een recordaantal bestellingen deze maand! We groeien lekker door. :)

-Leon

** Weekaanbiedingen **

Pre-Workout Power Pill, nu 14,90

Protein Perfection Mix, nu 28,00

Creatine AKG, nu 28,00

Citrulline Malate, nu 14,90

-Leon

Afgelopen woensdag heb ik een bestelling geplaatst. Nu zou dit verzonden worden via TNT Pakje gemak, maar het postkantoor heeft nog niks ontvangen tot nu toe. Dit is wel vreemd want de vorige bestellingen werden altijd 1 dag later meteen bij mij thuis afgeleverd(niet via pakje gemak).
Nu ben ik benieuwd naar de status van mijn bestelling.
Referentienr.:259017

Ik heb zelf de Amino Direct en Low Carb Vital drink nog niet gecombineerd, maar het moet denk ik prima smaken. De Low Carb Vital Drink daarin tegen is erg lekker! Deze staat hier voor ons personeel ook in de kantine. :)

Heerlijk! :)

-Leon

Dus het kan geen kwaad om de amino direct een 4uur lang gemengd met water te hebben? Of moet je het toch zo snel mogelijk consumeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven