MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi B&F, ik vroeg me af wanneer jullie de nieuwe Xtend binnen krijgen.

We zijn er nog mee bezig. :)

Wanneer zou Vincent de uitslag vd twitteractie bekend maken? Ben echt benieuwd :D

Dat is mij nog niet bekend :)

Oh, die flapjacks zijn best wel nieuw toch? Liepen ze niet?

Jawel, maar we zijn altijd bezig met nieuwe innovaties. :)

-Leon

Oke thnx Leon,

denk dat ik dan maar een pauze neem, zal ik dan ook pauze nemen met me beta alenine?

Hoppa en gister weer een potje whey besteld :) Ik heb zo een idee dat als ik straks thuis ben mn pot al klaar staat:)

Kan ik ergens volgen waar Referentie nummer: 259288 ergens zit?
Zodat ik weet wanneer ik thuis moet zijn :D

(Ter informatie: de bestelling werd gisterenavond betaald, en moet naar België komen.)

(Ter informatie: de bestelling werd gisterenavond betaald, en moet naar België komen.)

Kan je nooit exact weten... + normaal heb je een link van TNT naar je email adres gekregen waar je de status kan volgen.

@Leon: net een nieuwe bestelling geplaatst 259658. Heb gevraagd om de cados achterwege te laten en terug wat PWO samples te voorzien. Alvast bedankt om hiervoor te zorgen! ;)

Oke thnx Leon,

denk dat ik dan maar een pauze neem, zal ik dan ook pauze nemen met me beta alenine?

Nee hoor, niet nodig. :)

Je betaling is nog niet binnen. Dan krijgt je automatisch een e-mail. :)

Kan je nooit exact weten... + normaal heb je een link van TNT naar je email adres gekregen waar je de status kan volgen.

@Leon: net een nieuwe bestelling geplaatst 259658. Heb gevraagd om de cados achterwege te laten en terug wat PWO samples te voorzien. Alvast bedankt om hiervoor te zorgen! ;)

Bedankt voor je bestelling! Heb je het bij de op- en aanmerkingen gezet? Dan komt het helemaal in orde. :)

-Leon

Over beta-alanine gesproken. Vandaag ontvangen en de op de pot aangegeven dosis gebruikt, wat na enige tijd werd gevolgd door tintelingen van hoofd naar beneden. Is het niet raadzamer om de aanbevolen dosering op de wikkel aan te passen naar onderstaande dosering?:

"Bijwerkingen:

Beta-alanine werd tijdens de klinische studies goed getolereerd, zonder schadelijke bijwerkingen. Wel kan een niet schadelijke bijwerking optreden bij te hoge doseringen, of bij niet voldoende goed opbouwen van de dosering. Deze bijwerking is een prikkeling/ irritatie van de huid. Vaak begint deze prikkeling op het hoofd en migreert het naar beneden via de nek, het bovenlichaam, armen, handen en daarna naar het onderlichaam. Vaak treedt dit ongeveer 15-20 minuten na het innemen van een capsule op. Meestal duurt dit effect tot een uur.

Deze bijwerking is dosis afhankelijk. Ongeveer 25% van beta-alanine gebruikers rapporteert een milde vorm van deze bijwerking wanneer ze een dosis nemen van 800mg. Gebruikers die een hogere dosis nemen hebben een grotere kans op deze bijwerking, die met een toename van de dosis ook erger wordt. Erg vervelend wordt het bij een dosis van 2000-3000mg. Bij een standaard beta-alanine supplement wordt voor gevoelige gebruikers een kleine dosis (400-800mg) geadviseerd, die meerdere malen per dag ingenomen dient te worden. Zo blijf je onder de grenswaarde. Een andere optie is een time-released formule van beta-alanine.

bron: krachttraining.net

Maxi Carbs Powder is dit pure maltodextrine?
Lijkt me wel leuke aanbieding aangezien ik graag wat malto mix bij mn dextrose :)

Heb net een bestelling geplaatst.
Wordt vanavond betaald (doe het met vooruitbetaling)

Mogelijk om samples bij te steken?
REF: 259716
Of vermeld ik dit als ik betaal ?

Zie nu net dat die maxi carbs powder is uitverkocht wat moet ik nu doen ? (ik betaal pas vanavond)

Laatst bewerkt:
Kom ik net thuis van sporten zie ik een pakketje van bodyenfit die keurig vandaag is afgeleverd nadat ik gister had besteld. Ik maak de doos open en zie allemaal mooie samples die ik erbij had gevraagd:D:D:D Alleen nu haal ik de pot isolaat perfection eruit en tot mijn schrik staat er banana sensation op:O net de enige smaak die ik niet lekker vind:(. Ik had cookies en cream besteld:) Referentie nummer: 259427

Alvast bedankt:D

al voorproefje op weekendaanbiedinge :D? of moet ik nog in spanning wachten tot morge

Ik blijf heel tevreden over B&F. Ik kan dus blijven reclame maken bij vrienden :)

Daarjuist hoor ik van mijn gym-eigenaar, Rudy Getteman genaamd, dat alle B&F producten slecht zijn. Er zijn volgens hem nu onderzoeken naar gedaan. Hoe kan een huismerk nu van goede kwaliteit zijn zei hij.

Eigenlijk schandalig! Deze man noemt zichzelf een pro met jarenlange ervaring en zo veel diploma's. En dan even andere merken afkraken in de hoop om wat extra verkoop te hebben. Zielig is het...

Daarjuist hoor ik van mijn gym-eigenaar, Rudy Getteman genaamd, dat alle B&F producten slecht zijn. Er zijn volgens hem nu onderzoeken naar gedaan. Hoe kan een huismerk nu van goede kwaliteit zijn zei hij.

Eigenlijk schandalig! Deze man noemt zichzelf een pro met jarenlange ervaring en zo veel diploma's. En dan even andere merken afkraken in de hoop om wat extra verkoop te hebben. Zielig is het...

jelly as phuk :D B&F all the way!

ik zou die man recht in zijn gezicht uitlachen en even me armen flexen en gewoon omdraaien en weglopen...

zulke lui maak ik geen tijd voor. Iets stoers roepen kan iedere idioot, maar onderbouwen, ho maar.

lol @ voorbeeld dieet schema's;

http://www.bodyenfitshop.nl/artikelen/voorbeeld-dieeten/ontwikkeling-spiermassa-100-kg

eventjes 30 plakken brood weg werken op een dag...

en bij die van 90kg zijn het er ook 24 plakken.... bij 80kg 18 plakken....

serieus b&f, zet er dan gewoon niks neer want dit lijkt natuurlijk nergens op...

Voor een rasechte beginner is het geen slecht begin. 6x een rijst kip maaltijd per dag is ook nergens voor nodig zolang je niet 3 weeks out richting de O bent. ;) Het belangrijkste is dat je als beginner leert hoeveel je moet eten om bij te komen in spiermassa, en met zo'n schema word dat goed duidelijk. Het zijn ook gewoon gezonde producten, brood en kip. Persoonlijk is het ook niet mijn voorkeur, maar voor een beginner goed genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven