AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdags wordt er altijd geleverd.

Iets te vroeg gepost, mijn pakketje is net afgeleverd !
@body en fitshop: de bidon zit er spijtig genoeg niet bij :(

Iets te vroeg gepost, mijn pakketje is net afgeleverd !
@body en fitshop: de bidon zit er spijtig genoeg niet bij :(

Geef mij het referentienummer maar even door dan stuur ik die even na voor je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 12:48 ----------

Dan zit je op 4,4 gram. Dat is niet teveel. 3 per dag zou ook mogen dan zit je op 3,3 gram.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 12:49 ----------

Bedankt voor de superactie!! net een mail eruit gedaan hehehe voelde me niet zo top vandaag maar nu kan ik me geluk niet op heheeh

Mooi dat we je dag hebben kunnen opvrolijken!!:) We gaan het regelen voor je!

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 12:55 ----------

Ik wilde het gebruiken na de training samen met dextrose, in plaats daarvan met ultra fine oats??

Nee, overdag zijn de Oats de beste bron omdat ze puur complex zijn. Na de training kiezen voor WMS, Dextrose, Malto, Vitargo inderdaad.

Waarom neem je de Dextrose Professional niet. Heb je Dextrose en Malto kant en klaar samen in de mix. De smaken zijn heerlijk.

Magnificent is overigens het best Post-Workout product dat er is momenteel. Dan heb je ook direct PeptoPro, BCAA4:1:1, Creatine, Carnitine, ALA etc.... Beter is er niet voor groei en herstel na de training.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 12:56 ----------

Verkopen jullie anti oestrogeen producten? Kan het niet vinden.

Ik zie nu deze: http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/bpi-sports/arimedex-hd
http://www.bodyenfitshop.nl/testosteronboosters/man-sports/primal-male

Wanneer zijn die weer in voorraad? :)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 17:12 ----------

:cheer: Gefeliciteerd. :cheer:

Dat is inderdaad de beste (Arimedex-HD) . Er is wat vertraging bij de importeur voor Europa. We verwachten eind volgende week weer.

Heb juist mijn gegevens verstuurd voor mijn gratis pot eiwitten :D Als jullie hem verzenden, krijg ik dan ook een track&trace? Zou namelijk handig zijn omdat ik volgende week moet werken...

Nog eens bedankt trouwens!

Gefeliciteerd!!! Je krijgt geen track & trace omdat de zending handmatig wordt aangemaakt. Deze gaan maandag in distributie bij de TNT en wordt dat dinsdag aangeboden bij jouw thuis.:)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 13:00 ----------

Van mij heb je 2 mails, was de smaak vergeten :p

Ik check het zo en zal dan even antwoorden. Komt goed:)

Ik had gisteren Whey Perfection besteld, 4540 gram maar heb er een gekregen van 2270gram, mijn referentie nummer is: 260054.

Hoe lossen we dit op?

Mvg,
4everPrutser

Postbode vandaag gemist , buren niet thuis , dus hopelijk morgen!! Jammer van Superduo , had whey nodig dus vandaar combi , zou eigenlijk een mooie trio actie moeten maken ,
ben wel benieuwd maar gains van 2-6kg?? dat is wel erg positief ....

Total Muscle Solution en Magnificent zijn de 2 beste supplementen die er zijn momenteel. Resultaat!:) De Superduo actie is echt niet aan te slepen. De Whey Perfection erbij en veel beter kun je het bijna niet maken. Goede keuzes!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Total Muscle Solution - geen enkel product bevat meer spieropbouwende ingrediënten! De totale oplossing voor spiergroei, het beste en sterkste product verkrijgbaar. Sterkste Creatine product verkrijgbaar!

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 13:06 ----------

Ik had gisteren Whey Perfection besteld, 4540 gram maar heb er een gekregen van 2270gram, mijn referentie nummer is: 260054.

Hoe lossen we dit op?

Mvg,
4everPrutser

Excuses! We sturen direct 2270 Gr na. Dan klopt het weer.Doe er ook wel even wat extra sampling bij voor je:) (dindag in huis)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 13:13 ----------

Protein Perfection is in de weekaanbieding maar liefst €1,90 goed koper! :D

Toch maar een potje besteld, ga die maar eens nemen voor het slapen, werd de smaak van MC een klein beetje zat. Hopelijk komt de nieuwe MC snel! :)

Dank je! Gaan we weer direct versturen. De nieuwe Micellar Casein komt niet volgende week maar de week erop. Beetje vertraging.:D We krijgen ook mooie sampling pakketjes met 2 sachets per smaak (12 sachets per verpakking) Die gaan we aanbieden voor een hele mooie prijs zodat jullie heel makkelijk alle smaken kunnen proberen.:)
De nieuwe smaken zijn echt goed. Onvergelijkbaar veel beter als wat we nu hebben en ook in vergelijking met andere merken. We wilden het echt perfect hebben. Vandaar ook dat het iets langer duurde allemaal.:)

Oke top, dan ga ik genieten van deze shake :)

Nee, overdag zijn de Oats de beste bron omdat ze puur complex zijn. Na de training kiezen voor WMS, Dextrose, Malto, Vitargo inderdaad.

Waarom neem je de Dextrose Professional niet. Heb je Dextrose en Malto kant en klaar samen in de mix. De smaken zijn heerlijk.

Magnificent is overigens het best Post-Workout product dat er is momenteel. Dan heb je ook direct PeptoPro, BCAA4:1:1, Creatine, Carnitine, ALA etc.... Beter is er niet voor groei en herstel na de training.:)

Omdat daar dacht ik geen maltodextrine inzit (Ingredienten: Dextrose, Taurine, Zuurteregelaar Citroenzuur E330, Kalium Chloride, Natrium Chloride, Calcium Gluconaat, Magnesium Citraat, Sucralose), maar dat zit dus wel in??
Ik heb al peptopro, BCAA, creatine enzo al los dus magnificent heb ik niet nodig :cool:.

is het mogelijk om in de shake beker schep jack3d te doen?? wil graag proberen maar ben best imuum voor pre workouts dus durf hem nog niet te kopen ;).
Referentie:
260575
staat ook in opmerking maar even voor de zekerheid ff vrage of dit wel kan :D

is binnen bij de buren straks even ophalen , ...

Zo het probleem van de verkeerde smaak is al afgehandeld:D Er werd mij aangeboden of die ik nu thuis had staan (verkeerde smaak dus) voor de helft van prijs en dat ze dan goede smaak zouden nasturen of gewoon deze terug sturen en goede smaak opgestuurd krijgen. Ik heb gekozen voor optie 2 omdat ik banaan toch echt niet te drinken vind wel jammer anders had ik mooi een pot isolaat voor helft van de prijs:(. Had toch nog een vraagje hoe moet ik deze pot terugsturen? Gewoon via postkantoor?

heb deze cafeine bij jullie gekocht vanmiddag ma waarneer moet ik ze nemen? heb ze als fatburner

Body en Fit,

Zijn bij de vestiging in Zwolle nagenoeg alle producten te verkrijgen als via de webshop?

Vandaag het resterende deel van mijn pakketje opgehaald. Nogmaals hulde voor deze top service!

Dank je! Gaan we weer direct versturen. De nieuwe Micellar Casein komt niet volgende week maar de week erop. Beetje vertraging.:D We krijgen ook mooie sampling pakketjes met 2 sachets per smaak (12 sachets per verpakking) Die gaan we aanbieden voor een hele mooie prijs zodat jullie heel makkelijk alle smaken kunnen proberen.:)
De nieuwe smaken zijn echt goed. Onvergelijkbaar veel beter als wat we nu hebben en ook in vergelijking met andere merken. We wilden het echt perfect hebben. Vandaar ook dat het iets langer duurde allemaal.:)

Aww yeah! Kan niet wachten.

Referentie nummer: 260783
Ik ben terug ;)

Zo, weer ff WP, Magic EAA en Noxi besteld. :D

Komen de vitamine pillen en dergelijke nog een keer in de aanbieding/korting? :p

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 18:44 ----------

Als je je ref nr hier post krijg je gratis samples ofzo?

Naar mijn idee beste die er is:) snelle toplevering, leuke cadeaus, en natuurlijk laag prijsje.
Laatst weer een pot no-xplode en creapure creatine gekocht:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven