AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het wel verdacht hoe vaak mensen iets 'fout' of 'maar 1 pot' geleverd krijgen. Denk niet dat BnF aan de oorzaak ligt maar parasieten die vinden dat gratis beter smaakt?

bestelling 260893 geplaatst, even gevraagd voor extra sample omdat vorige bestelling net geen €30 was.

hmm warm water uit de kraan is ook niet erg gezond.....
De maagklachten bij creatine komen dus vaak doordat het niet goed opgelost is? ikzelf gooi altijd 1 scoop erin roer ff snel en gooi het gelijk achterover:S? maar dat is dus helemaal niet goed.

Hoor graag hoe ik het het beste kan innemen dan:)

Vind het wel verdacht hoe vaak mensen iets 'fout' of 'maar 1 pot' geleverd krijgen. Denk niet dat BnF aan de oorzaak ligt maar parasieten die vinden dat gratis beter smaakt?

kan niet, als er echt een pot te weinig bij een bestelling zit is dit te zien aan afwijkende pakketgewicht.

kan niet, als er echt een pot te weinig bij een bestelling zit is dit te zien aan afwijkende pakketgewicht.

Hangt er vanaf welke pot. Als het zo een kleintje van now foods is kun je het verschil niet echt merken denk ik.

Ik heb wel laatst super duo bestelt, en er staan barcode's op. Dus misschien scannen ze vanaf nu elke bestelling?

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 18:44 ----------

Als je je ref nr hier post krijg je gratis samples ofzo?

Goeie vraag. Hier is mijn refnr alleszinds 260796 :)

Na powersupplements en xxlnutrition probeer ik nu eens b&f shop. Het ruime assortiment en de prijzen spreken me wel aan.

Ik gebruik Powerfull inmiddels twee dagen en mijn kracht is onwijs vooruit gegaan en heb nog meer voordelen gemerkt, o.a. beter slapen. Nou weet ik niet 100% zeker of de krachttoename echt door het product komt of door het placebo effect. :D Hoe dan ook, mijn kracht is er flink op vooruit gegaan. :thumbs:

Zie ook http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/usp-labs-243001/#post6119888

Ik houd u op de hoogte... ;)

PS mijn Isolaat Perfection is bijna op, zal het vandaag (maandag) weer bestellen.

Laatst bewerkt:
hoi,
ik keek rond en zag dat jullie hier ook lid zijn, ik heb een bestelling gedaan en zag dat als je je kenmerk plaatst, extra samples kan proberen ipv een 2e kado?
mijn kenmerk is 260909 voor het geval dat.
ik heb soja eiwit gekozen ipv whey eiwit dit keer, ik was al nieuwschierig hiernaar toen ik het zag in de wachtlijst, dus ben benieuwd hoe mijn pakket eruit komt te zien!

groetjes, robin

@ButchMcDick: Is er een supplement dat jij niet gebruikt? :p

is het mogelijk om in de shake beker schep jack3d te doen?? wil graag proberen maar ben best imuum voor pre workouts dus durf hem nog niet te kopen ;).
Referentie:
260575
staat ook in opmerking maar even voor de zekerheid ff vrage of dit wel kan :D

Haha dat zal helaas niet mogelijk zijn. Sorry. :)

Zo het probleem van de verkeerde smaak is al afgehandeld:D Er werd mij aangeboden of die ik nu thuis had staan (verkeerde smaak dus) voor de helft van prijs en dat ze dan goede smaak zouden nasturen of gewoon deze terug sturen en goede smaak opgestuurd krijgen. Ik heb gekozen voor optie 2 omdat ik banaan toch echt niet te drinken vind wel jammer anders had ik mooi een pot isolaat voor helft van de prijs:(. Had toch nog een vraagje hoe moet ik deze pot terugsturen? Gewoon via postkantoor?

Gewoon via het postkantoor inderdaad. :)

heb deze cafeine bij jullie gekocht vanmiddag ma waarneer moet ik ze nemen? heb ze als fatburner

3x daags 200 mg. :)

Body en Fit,

Zijn bij de vestiging in Zwolle nagenoeg alle producten te verkrijgen als via de webshop?

Nagenoeg. :) Anders kan je ze altijd van te voren even bellen. :)

Vandaag het resterende deel van mijn pakketje opgehaald. Nogmaals hulde voor deze top service!

Graag gedaan en jij ook bedankt voor je bestelling! :)

Wederom fantastisch!

Referentie nummer: 259288
Faktuur datum: 31-08-2011
Betaalmethode: Vooruitbetaling

Bedankt!

Ik maak het in orde. :)

Zo, weer ff WP, Magic EAA en Noxi besteld. :D

Komen de vitamine pillen en dergelijke nog een keer in de aanbieding/korting? :p

Ik zal het overleggen met Ilco. :)

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 18:44 ----------

Als je je ref nr hier post krijg je gratis samples ofzo?

Niet altijd, maar wij doen natuurlijk altijd ons best als we iets extra's hebben liggen. :)

Naar mijn idee beste die er is:) snelle toplevering, leuke cadeaus, en natuurlijk laag prijsje.
Laatst weer een pot no-xplode en creapure creatine gekocht:)

Bedankt voor de complimenten! No-Xplode en Creapure blijven toppers!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nav dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=SqY_JtJazyw

en wat lichte maag/darm klachten vroeg ik mij af of het verstandig is om de TMS & Magnificent met warm water in te nemen?

Met warm water is geen probleem. Ik heb het zelf alleen nog nooit gedaan. Ik denk dat maag/darm klachten eerder komen door het slecht oplossen tijdens het klaarmaken. :)

Hangt er vanaf welke pot. Als het zo een kleintje van now foods is kun je het verschil niet echt merken denk ik.

Ik heb wel laatst super duo bestelt, en er staan barcode's op. Dus misschien scannen ze vanaf nu elke bestelling?

We zijn nu bezig met een nieuw systeem voor de bestellingen. Een foutmarge houd je helaas altijd, maar wij doen natuurlijk altijd ons best om zo snel mogelijk een goede oplossing te vinden. Bedriegers hebben we nu snel door en kunnen ook consequenties verwachten, maar dat weten zij niet direct. :D

Goeie vraag. Hier is mijn refnr alleszinds 260796 :)

Na powersupplements en xxlnutrition probeer ik nu eens b&f shop. Het ruime assortiment en de prijzen spreken me wel aan.

Bedankt voor je bestelling! Helaas is je bestelling al weg, maar als je het volgende keer vermeld bij de op- en aanmerkingen dan komt het helemaal goed. :)

Ik gebruik Powerfull inmiddels twee dagen en mijn kracht is onwijs vooruit gegaan en heb nog meer voordelen gemerkt, o.a. beter slapen. Nou weet ik niet 100% zeker of de krachttoename echt door het product komt of door het placebo effect. :D Hoe dan ook, mijn kracht is er flink op vooruit gegaan. :thumbs:

Zie ook http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/usp-labs-243001/#post6119888

Ik houd u op de hoogte... ;)

PS mijn Isolaat Perfection is bijna op, zal het vandaag (maandag) weer bestellen.

Top! Ga het zeker even doorlezen. Bedankt voor je review over de Powerfull

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoi,
ik keek rond en zag dat jullie hier ook lid zijn, ik heb een bestelling gedaan en zag dat als je je kenmerk plaatst, extra samples kan proberen ipv een 2e kado?
mijn kenmerk is 260909 voor het geval dat.
ik heb soja eiwit gekozen ipv whey eiwit dit keer, ik was al nieuwschierig hiernaar toen ik het zag in de wachtlijst, dus ben benieuwd hoe mijn pakket eruit komt te zien!

groetjes, robin

Je kan bij op- en aanmerkingen altijd je wensen plaatsen. Als we extra samples hebben doen wij deze natuurlijk graag bij een bestelling. :)

Alles voor de klant. :)

-Leon

hey,
ik heb zaterdag bestelling geplaatst referentienummer: 260575
die is zondag nog niet binne gekomen. weet niet zeker of ze dat doen? ik dacht namelijk van wel maar nu kijk ik vandaag bij track trace.. en staat dat die vervolgd word ofzoiets. komt die vandaag nog aan of morge??

alvast bedankt ;)

hey,
ik heb zaterdag bestelling geplaatst referentienummer: 260575
die is zondag nog niet binne gekomen. weet niet zeker of ze dat doen? ik dacht namelijk van wel maar nu kijk ik vandaag bij track trace.. en staat dat die vervolgd word ofzoiets. komt die vandaag nog aan of morge??

alvast bedankt ;)

Nee, TNT werkt niet op zondag.

Vandaag verzonden, morgen in huis. :)

-Leon

Nee, overdag zijn de Oats de beste bron omdat ze puur complex zijn. Na de training kiezen voor WMS, Dextrose, Malto, Vitargo inderdaad.

Waarom neem je de Dextrose Professional niet. Heb je Dextrose en Malto kant en klaar samen in de mix. De smaken zijn heerlijk.

Magnificent is overigens het best Post-Workout product dat er is momenteel. Dan heb je ook direct PeptoPro, BCAA4:1:1, Creatine, Carnitine, ALA etc.... Beter is er niet voor groei en herstel na de training.:)

Omdat daar dacht ik geen maltodextrine inzit (Ingredienten: Dextrose, Taurine, Zuurteregelaar Citroenzuur E330, Kalium Chloride, Natrium Chloride, Calcium Gluconaat, Magnesium Citraat, Sucralose), maar dat zit dus wel in??
Ik heb al peptopro, BCAA, creatine enzo al los dus magnificent heb ik niet nodig :cool:.

Om nog even hierop terug te komen, in welk product van jullie zit nu wel dextrose en maltodextrine, hebben jullie die wel?? :o

Om nog even hierop terug te komen, in welk product van jullie zit nu wel dextrose en maltodextrine, hebben jullie die wel?? :o

Kan je lezen? ???
http://bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/magnificent

In Magnificent zit zowel dextrose als maltodextrine.

@ButchMcDick: Is er een supplement dat jij niet gebruikt? :p
;). Ik bekijk de reviews van producten waarvan ik denk dat ik ze nodig heb, test ze, en dan zie ik wel of die in mijn vaste stack komt. Vandaar dat ik "even" een groot gebruiker van supplementen ben. :)

Laatst bewerkt:
Net weer een bestelling geplaatst, referentie: 260583
De vorige keer zou die Perfect Preworkout Kit opgestuurd worden maar tot op heden is die niet aangekomen.
Is het dan mogelijk om deze dan nu mee te versturen? Of een ander product als 'compensatie'? :o:D
<hebzucht mode uit>

Hartelijk dank.

Sorry dat was inderdaad een foutje van mijn collega. Hij bedoelde de Complete Carb3D. Deze bevat Maltodextrine en Dextrose, maar ook Waxy Maize Starch. :) Een prima combinatie.

Net weer een bestelling geplaatst, referentie: 260583
De vorige keer zou die Perfect Preworkout Kit opgestuurd worden maar tot op heden is die niet aangekomen.
Is het dan mogelijk om deze dan nu mee te versturen? Of een ander product als 'compensatie'? :o:D
<hebzucht mode uit>

Hartelijk dank.

De PreWorkout Kit hebben we helaas niet meer. Stuur ander je gegevens even via de p.m dan kan ik dubbelchecken wat er met je nazending is gebeurd. :)

-Leon

Ik maak gebruik van Total Muscle Solution vóór en na de krachttraining (3x/week). Volgens de sportdiëtiste kan ik TMS door de aanwezige creatine niet langer dan 6 weken gebruiken gevolgd door 6 weken zonder, alvorens weer te beginnen. Is dit waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven