AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak gebruik van Total Muscle Solution vóór en na de krachttraining (3x/week). Volgens de sportdiëtiste kan ik TMS door de aanwezige creatine niet langer dan 6 weken gebruiken gevolgd door 6 weken zonder, alvorens weer te beginnen. Is dit waar?

6 weken rust vind ik te lang. 2 weken en daarna kan je weer opnieuw beginnen. :)

-Leon

Zowel de bessen, multifruit en de banaankers. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste twee, miltifruit is altijd goed. Het is extreem sterk geconcentreerd spul, dus echt een mililiter of 25 is al genoeg voor 700ml (shakebeker) aan sterke drank.

Thanks. De banaankers klinkt ook best lekker. :p.

Er is voor zover ik weet geen bewijs dat creatine cyclen nodig (dat wil zeggen: minder schadelijk met tussenpozen) is?

Je kan maar +/- 2 maanden een verhoogd creatineniveau hebben, daarna wordt het automatisch weer afgestoten/verlaagd (dacht ik ergens gelezen te hebben).

Body En Fitshop heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.

Druk bezette inbox precies. :p

Een vraagje heb nu 8 weken pre-work out + Magnificent kuurtje gedaan.
Voel dat ik wel op hoogte punt zit en wil deze combo even rust geven.

Heb deze 2 maanden onwijs veel massa gewonnen, wel een beetje plof kop hehe vandaar dat ik er nu ook even mee stop.

Ik had nu in gedachten om dan een maand Agmatine,Cafeïne,vis olie en multi te nemen.
Wil hier mee wat vocht verliezen maar wel nog die pomp pakken en de spier opbouw.

Gaat deze Combi goed samen of raden jullie wat anders aan?

hoelang voor je training moet je cafeine tab nemen?

Zo,

net weer ff bestelling gemaakt;

ref: 261473

Kan ik die morgen mooi op mijn verjaardag ontvangen :D

Heb deze 2 maanden onwijs veel massa gewonnen, wel een beetje plof kop hehe vandaar dat ik er nu ook even mee stop.

Ik had nu in gedachten om dan een maand Agmatine,Cafeïne,vis olie en multi te nemen.
Wil hier mee wat vocht verliezen maar wel nog die pomp pakken en de spier opbouw.

Of misschien nog beter,

pre-work out pil + Agmatine?

Zat te kijken voor een pre-workout Waarbij niet geranium (1,3 dimethylamylamine) in zit. Ivm doping controles bij schaatsen.
Welke raad je me aan?
En hoelang blijft die 1,3dimethylamylamine in je lichaam aantoonbaar?

Vrijdag heb ik nog snel een potje whey besteld. Maar postnl heeft volgens mij een probleem: eerst geven ze aan dat de zending gesorteerd is daarna dat deze niet gesorteerd is en hierna 2x dat hij gesorteerd is???, ik heb al vaker wat besteld ma dit heb ik nog niet gezien. Wat kan ik het beste doen? Referentie nummer: 260367

Alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 07:37 ----------

Toen ik dit gepost had en ik keek stond die opeens op: Zending in distributieproces, misschien maakt die dit rondje ook 3x haha, maja als die maar aankomt :P

Body En Fitshop heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.

Druk bezette inbox precies. :p

Leeg! :D

Dat is een prima combinatie. Lees anders eens de logs door op Dutchbodybuilding.com over Agmatine. Het zal je bevallen! :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoelang voor je training moet je cafeine tab nemen?

+- 20 minuten. :)

Zo,

net weer ff bestelling gemaakt;

ref: 261473

Kan ik die morgen mooi op mijn verjaardag ontvangen :D

Bedankt voor je bestelling en natuurlijk gefeliciteerd! :)

Zat te kijken voor een pre-workout Waarbij niet geranium (1,3 dimethylamylamine) in zit. Ivm doping controles bij schaatsen.
Welke raad je me aan?
En hoelang blijft die 1,3dimethylamylamine in je lichaam aantoonbaar?

In dit geval zou ik dan voor de NO370 gaan. :) Een prima preworkout product met een scherpe prijs van 17,00

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrijdag heb ik nog snel een potje whey besteld. Maar postnl heeft volgens mij een probleem: eerst geven ze aan dat de zending gesorteerd is daarna dat deze niet gesorteerd is en hierna 2x dat hij gesorteerd is???, ik heb al vaker wat besteld ma dit heb ik nog niet gezien. Wat kan ik het beste doen? Referentie nummer: 260367

Alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 07:37 ----------

Toen ik dit gepost had en ik keek stond die opeens op: Zending in distributieproces, misschien maakt die dit rondje ook 3x haha, maja als die maar aankomt :P

Waarschijnlijk omdat het weekend ertussen zat. Geen zorgen. Komt gewoon in orde. :)

Maakt het nog uit of je het op een lege maag neemt of vlak na een maaltijd?

Ik zelf nam het wel altijd met een koolhydraatbron. :)

-Leon

Zo het probleem van de verkeerde smaak is al afgehandeld:D Er werd mij aangeboden of die ik nu thuis had staan (verkeerde smaak dus) voor de helft van prijs en dat ze dan goede smaak zouden nasturen of gewoon deze terug sturen en goede smaak opgestuurd krijgen. Ik heb gekozen voor optie 2 omdat ik banaan toch echt niet te drinken vind wel jammer anders had ik mooi een pot isolaat voor helft van de prijs:(. Had toch nog een vraagje hoe moet ik deze pot terugsturen? Gewoon via postkantoor?
Ik heb onlangs een pot whey perfection 10lb chocolade gekocht, maar ik had toen de smaak banaan ontvangen. Ik dacht: maakt niet zoveel uit, gewoon proberen. Maar ik ben nu bijna halverwege de emmer en baal toch wel dat ik geen chocolade heb. Kan ik dan de volgende keer ook een pot voor de helft bestellen? Referentienummer 246014

Er is voor zover ik weet geen bewijs dat creatine cyclen nodig (dat wil zeggen: minder schadelijk met tussenpozen) is?

Ik raad het meer aan om het effect weer te vergroten van de creatine. :)

-Leon
Link naar wetenschappelijk onderzoek als onderbouwing?:p

Je kan maar +/- 2 maanden een verhoogd creatineniveau hebben, daarna wordt het automatisch weer afgestoten/verlaagd (dacht ik ergens gelezen te hebben).
Link naar wetenschappelijk onderzoek als onderbouwing?:p

Better safe than sorry zou ik zeggen.

Gaarne doe ik verwijzen naar de http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/

zo,

pakketje ook netjes binnen gekregen.

grote dozen waren op? :P kreeg 2 met tape aan elkaar gemaakte kleine dozen :P

Bezorger begon toch benieuwd te raken wat jullie allemaal verkochten gezien hij van jullie vaker die grote dozen mocht slepen en dat vooral bij mensen was die zichtbaar fanatiek aan de gewichtjes hingen :)

dus heb maar een beetje reclame gemaakt voor jullie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven