MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo,

pakketje ook netjes binnen gekregen.

grote dozen waren op? :P kreeg 2 met tape aan elkaar gemaakte kleine dozen :P

Bezorger begon toch benieuwd te raken wat jullie allemaal verkochten gezien hij van jullie vaker die grote dozen mocht slepen en dat vooral bij mensen was die zichtbaar fanatiek aan de gewichtjes hingen :)

dus heb maar een beetje reclame gemaakt voor jullie :D

:hb: Frank :D.

Ik heb onlangs een pot whey perfection 10lb chocolade gekocht, maar ik had toen de smaak banaan ontvangen. Ik dacht: maakt niet zoveel uit, gewoon proberen. Maar ik ben nu bijna halverwege de emmer en baal toch wel dat ik geen chocolade heb. Kan ik dan de volgende keer ook een pot voor de helft bestellen? Referentienummer 246014

Dat gaat natuurlijk niet meer lukken. Het is onze fout als er een verkeerde smaak komt en dat kunnen wij ook direct rechtzetten, maar dat kan natuurlijk niet als je eerst de pot half opmaakt en dan ineens van gedachten veranderd. :)

zo,

pakketje ook netjes binnen gekregen.

grote dozen waren op? :P kreeg 2 met tape aan elkaar gemaakte kleine dozen :P

Bezorger begon toch benieuwd te raken wat jullie allemaal verkochten gezien hij van jullie vaker die grote dozen mocht slepen en dat vooral bij mensen was die zichtbaar fanatiek aan de gewichtjes hingen :)

dus heb maar een beetje reclame gemaakt voor jullie :D

Top! Bedankt! :D

-Leon

Spullen zijn vandaag binnen gekomen, mijn mammie is jullie dankbaar :D

Fu7arkkkkk postbode gemist!

Ik ben iedere dag van 13:00 - 14:00 van huis en die gvdse postbode komt altijd om 13:30 zzzzzzz

Morgen weer een kans hehehehje

Leon is DPD vervangen door TNT nu? :p. Vandaag voor 2de keer bestelling geleverd door iemand van TNT. :p. Best eens leuk om iemand te hebben die je pakje brengt die Nederlands spreekt. :p. De vorige van dpd zei geen woord en wees alleen maar waar je moest tekenen. :p.

Zal eens een briefje op de deur hangen heheehe. Graag voortaan VOOR 12:00 komen,

mvg

bewoners

hehehee

:D!

Leon is DPD vervangen door TNT nu? :p. Vandaag voor 2de keer bestelling geleverd door iemand van TNT. :p. Best eens leuk om iemand te hebben die je pakje brengt die Nederlands spreekt. :p. De vorige van dpd zei geen woord en wees alleen maar waar je moest tekenen. :p.

Geen idee, maar speciaal voor jou omdat je zo vaak iets laat bezorgen? :D

-Leon

:D!

Geen idee, maar speciaal voor jou omdat je zo vaak iets laat bezorgen? :D

-Leon

Geen idee eigenlijk. :p. Maakt in principe ook totaal niet uit. :p. Misschien dat het in de regio Limburg wat veranderd is. :D.

Echt wel topservice dat voor 22u besteld morgen in huis. Toch wel een serieus lange afstand van bij jullie tot hier. :p

Referentie nummer: 261862
kijk ff in de pm :)

hallo,

ik heb een pot protein perf mix gekocht van 4kg nu zit er een van 1.8kg in de doos ;(
ref: 260575

groetjes

Net met Flashover getraind. Moet zeggen dat ik echt een lekkere training gehad heb. Goede pomp, goede energie en goede concentratie. De smaak is zeer goed te doen. Drinkt makkelijk weg en geeft geen vieze nasmaak of droge mond na de inname. Voorlopig blijft de crash ook uit en het overmatig zweten heb ik ook geen last van gehad.

Wel raar is dat er 2 scoops bijzitten. 1 van 5-6 gram en de andere is een halve scoop. Op het zakje waarin de halve scoop zit staat dat je deze moet gebruiken en niet die in de pot zit. Maar als je 45 doseringen hebt en een pot van 252 gram dan kom je uit op een 5-6 gram per serving.
Dus toch maar de grote scoop van 6 gram genomen. :D.

Postbode toch nog langs geweest toevallig om 19:30, die whey perfection Fruit Blast ofzo is echt super lekker met water! Zeker aan te raden voor iemand die whey gaat kopen.

Cookie en Cream nog niet geprobeerd, melk was op, dus test het morgen wel ff.

hallo,

ik heb een pot protein perf mix gekocht van 4kg nu zit er een van 1.8kg in de doos ;(
ref: 260575

groetjes

Ga ik vandaag direct voor je in orde maken. :) Morgen in huis. :)

Net met Flashover getraind. Moet zeggen dat ik echt een lekkere training gehad heb. Goede pomp, goede energie en goede concentratie. De smaak is zeer goed te doen. Drinkt makkelijk weg en geeft geen vieze nasmaak of droge mond na de inname. Voorlopig blijft de crash ook uit en het overmatig zweten heb ik ook geen last van gehad.

Wel raar is dat er 2 scoops bijzitten. 1 van 5-6 gram en de andere is een halve scoop. Op het zakje waarin de halve scoop zit staat dat je deze moet gebruiken en niet die in de pot zit. Maar als je 45 doseringen hebt en een pot van 252 gram dan kom je uit op een 5-6 gram per serving.
Dus toch maar de grote scoop van 6 gram genomen. :D.

Dat ga ik inderdaad even controleren. Had er nog niet eerder van gehoord. Bedankt voor je bestelling! :D

Postbode toch nog langs geweest toevallig om 19:30, die whey perfection Fruit Blast ofzo is echt super lekker met water! Zeker aan te raden voor iemand die whey gaat kopen.

Cookie en Cream nog niet geprobeerd, melk was op, dus test het morgen wel ff.

Berry Blast is inderdaad een topper van de Whey Perfection. Ik wissel het vaak af met Framboos. Altijd een feest! :thumbs: :zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

You got pm :p

Beste B&F,

Ik vroeg me af hoeveel % Casein in Protein Perfection Mix zit. Een emmer van 4kg is al ongeveer even duur als ON Casein van 1.8kg, zit er echt zoveel verschil in kwaliteit als het verschil in prijs? ;)

Op jullie nieuwe Casein wachten is helaas geen optie (gezien deze pas eind volgende week komt?)....mijn xtend is bijna op en wil vandaag/morgen per mail groter bestelling plaatsen :)

Beste B&F,

Ik vroeg me af hoeveel % Casein in Protein Perfection Mix zit. Een emmer van 4kg is al ongeveer even duur als ON Casein van 1.8kg, zit er echt zoveel verschil in kwaliteit als het verschil in prijs? ;)

Op jullie nieuwe Casein wachten is helaas geen optie (gezien deze pas eind volgende week komt?)....mijn xtend is bijna op en wil vandaag/morgen per mail groter bestelling plaatsen :)

Geloof dat het 40% casein was in de protein perfection mix. Staat in de review ervan geschreven. Ook ergens in dit topic. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven