XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is eigenlijk de reden dat jullie bij de superduo combi TMS op niet trainingsdagen adviseren? Als het gewoon om de creatine gaat kun je toch ook gewoon 5 gr creapure nemen op niet trainingsdagen?

Jack3d toevallig? Verder neem ik aan dat die nieuwe star pwo niet te vergelijken is met een echte pre workout booster?

Hoe minder van dat dymelanthime spul hoe minder crash lijkt het bij mij....
Wellicht kun je een kleinere dosis gebruiken ?

Vraag me wel af waarom TMS en dan nu weer een andere goede ingredienten PWO ? Zitten ook een aantal dezelfde spulletjes in dus snap niet echt ?

Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 16:31 ----------

Maandag of dinsdag komt onze nieuwe Pre-Workout Star!
Een hoog gedoseerde pre-workout met de juiste ingredienten voor een geweldige prijs!!!!! (de smaak is ook super)

We introduceren Star! voor 14,90!

Per dosering;
Creatine Malaat 2000 mg
Taurine 2000 mg
Beta-alanine 1000 mg
Arginine-AKG 2000 mg
Citrulline Malaat 2000 mg
L-Leucine 1500 mg
L-valine 750 mg
L-Isoleucine 750 mg
L-Tyrosine 250 mg
Caffeine 200 mg

Waarom zo weinig beta alanine?

Ben opzoek naar een goede pre-workout.
En aangezien ik erg goed bestand ben tegen cafeine ben. Zoek ik een goede pre workout product. Alleen zit met het 1,3dimethylamylamine. Ivm hoge schaatsen. Hoelang is dit meetbaar?.. En welke alternatieve zijn er zonder 1,3 di En ga je die 1,3 di echt missen? Bijv no 370 is zonder 1,3 etc.

Kan iemand mij vertellen waarom meer dan de helft van elke serving in STAR uit vulmiddelen bestaat??? Zijn al die additieven nodig om de smaak acceptabel te krijgen of de actieve ingredienten in transport te ondersteunen? Verder zegt de ingredientenlijst 50 kcal per serving terwijl er in ieder geval al 13 gram koolhydraten in zit (13x4kcal=52kcal)

Kan iemand mij vertellen waarom meer dan de helft van elke serving in STAR uit vulmiddelen bestaat??? Zijn al die additieven nodig om de smaak acceptabel te krijgen of de actieve ingredienten in transport te ondersteunen? Verder zegt de ingredientenlijst 50 kcal per serving terwijl er in ieder geval al 13 gram koolhydraten in zit (13x4kcal=52kcal)

Dat klopt ja. Fabrieksopgave. Ik kijk het even na en pas het nu even op internet aan. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 10:45 ----------

Ben opzoek naar een goede pre-workout.
En aangezien ik erg goed bestand ben tegen cafeine ben. Zoek ik een goede pre workout product. Alleen zit met het 1,3dimethylamylamine. Ivm hoge schaatsen. Hoelang is dit meetbaar?.. En welke alternatieve zijn er zonder 1,3 di En ga je die 1,3 di echt missen? Bijv no 370 is zonder 1,3 etc.

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en kiezen voor een product zonder 1,3. No Xplode is nog steeds een heel veel gevraagde topper. Die kan ik je aanraden. Ook voor een mooie prijs op het moment.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 10:47 ----------

Waarom zo weinig beta alanine?

Dat is een keuze. Een hoog gewaardeerd ingredient als Citrulline is daarentegen weer heel hoog waar veel merken daar juist weer op besparen. :)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 10:48 ----------

Hoe minder van dat dymelanthime spul hoe minder crash lijkt het bij mij....
Wellicht kun je een kleinere dosis gebruiken ?

Vraag me wel af waarom TMS en dan nu weer een andere goede ingredienten PWO ? Zitten ook een aantal dezelfde spulletjes in dus snap niet echt ?

In Star! zit inderdaad bewust geen 1,3. Zo hebben mensen altijd keuze. Star! is een goede pre-workout en prijs-kwaliteit erg scherp.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 10:49 ----------

Wat is eigenlijk de reden dat jullie bij de superduo combi TMS op niet trainingsdagen adviseren? Als het gewoon om de creatine gaat kun je toch ook gewoon 5 gr creapure nemen op niet trainingsdagen?

Correct inderdaad, je kunt als je het voordelig wilt doen op de rustdagen ook 5 gram Creapure nemen.:)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 10:52 ----------

Ik gebruik nu noxipro, maar die crash is niet te harden. Train tijdens de pauze van mijn werk en moet daarna weer verder werken, met noxipro is dat best een klus. Dus vroeg me af welke pre workout producten dit niet hebben.

Jack3d toevallig? Verder neem ik aan dat die nieuwe star pwo niet te vergelijken is met een echte pre workout booster?

Jack3D zal hetzelfde hebben als Noxipro. Probeer de nieuwe Star! eens, het effect zal je nog verbazen!!:)

Komen er ook nog samples van Star?

Komen er ook nog samples van Star?

Nee, dat niet. Je moet het puur zien als een goede pre-workout voor een wel hele scherpe prijs..:)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 14:43 ----------

Oke mooi, ik heb nog een volle pot creapure staan en heb net super duo mogen ontvangen voor de komende 6 weken, ben benieuwd hoe het werkt. :)

Helemaal goed! Laat maar weten hoe het gaat:)

Nee, dat niet. Je moet het puur zien als een goede pre-workout voor een wel hele scherpe prijs..:)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 14:43 ----------

Hmm Star is inderdaad erg goedkoop vergeleken met NO-Xplode Jack3d en Noxi.

Heb zelf NO-Xplode, maar geeft Star dan hetzelfde effect, of is het toch minder effectief ook in vergelijking met jack3d enzo?

Weet dat dit soort dingen vaak persoonsgebonden zijn maar als het hetzelfde/een beter effect heeft, waarom Star niet bestellen, kende namelijk het hele product nog niet en heb er ook nog niks over gelezen dus ben benieuwd!!

Erg spijtig dat er geen samples zijn van Star. Ik hou me dan denk ik toch maar bij Noxipro ;)

Waarom vraagt men samples voor Star! ? Het kost slechts €14,90.

Star lijkt zeker op de pre workout power pill? Laatst genoemde werkte namelijk niet bij mij.

Duidelijk andere ingrediënten. Het is niet meer dan "zoek de verschillen" en je bent er uit.

Waarom vraagt men samples voor Star! ? Het kost slechts €14,90.

Duidelijk andere ingrediënten. Het is niet meer dan "zoek de verschillen" en je bent er uit.

Klopt, maar om een voorbeeld te noemen in mijn geval: Student zoals ik die geen werk heeft(klein inkomen). gaat toch minder snel iets kopen van 15 euro als hij niet weer hoe of wat. als je dan een sample krijgt en overtuigd bent van de kracht wil je de investering wel maken, anders doe je dat minder snel, voor jou is 15 euro bijv. helemaal niks. als het niks is maakt het je dus ook minder uit, wij hebben meet iets van het zekere voor het onzekere.

Star lijkt goedkoop, maar heeft "slechts" 17 servings en de bekende anderen (noxipro, maximize, jack3d) allemaal 45 servings van 25 á 30 euro, dus zijn eigenlijk goedkoper. :)

Al een exacte datum bekend wanneer de Micellar Cassein Perfection uitkomt?

Erg spijtig dat er geen samples zijn van Star. Ik hou me dan denk ik toch maar bij Noxipro ;)

Noxipro is en blijft voor velen de topper inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 13:35 ----------

Al een exacte datum bekend wanneer de Micellar Cassein Perfection uitkomt?

De Micellar Casein Perfection verwachten we niet aankomende week maar de week erop. We krijgen ook Sachet Box verpakkingen erbij. Elke box bevat 12 sachets (elke smaak 2 sachets). Deze gaan we aanbieden voor 9,90 euro!! Zo kan iedereen voordelig zijn favoriete smaak bepalen.

De 1500 grams verpakking blijft hetzelfde in prijs 29,90. De 4500 grams verpakking wordt nog een stukje voordeliger. We hebben nu 3x1500 gram voor 74,90, de 4500 gram verpakking gaan 64,90 kosten. :) We kijken er ook onderhand wel naar uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven