XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
de 2kg emmer met "Micro Whey Protein Isolate" is op. Elke morgen lekkere pannekoeken er van gebakken. De structuur van het poeder was niet poeder maar meer fluffy, heel licht plakkerig. Ik zit er over te denken een 2 kg Isolaat Perfection emmer te kopen met de hoop hetzelfde product te krijgen.

de 2kg emmer met "Micro Whey Protein Isolate" is op. Elke morgen lekkere pannekoeken er van gebakken. De structuur van het poeder was niet poeder maar meer fluffy, heel licht plakkerig. Ik zit er over te denken een 2 kg Isolaat Perfection emmer te kopen met de hoop hetzelfde product te krijgen.

Of kies voor Eiwitpannenkoeken. ? ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

zou je alvast een tipje van de sluier kunnen lichten ivm de weekaanbiedingen? :D

Hoi Leon, Kun je me vertellen of jullie de pure omega-3 van jullie huismerk test op kwaliteit? Zoals XXL dat ook doet zeg maar. Jullie zijn namelijk veel goedkoper, maar ben bang dat er troep uit china in zit...

-B

Hoi Leon, Kun je me vertellen of jullie de pure omega-3 van jullie huismerk test op kwaliteit? Zoals XXL dat ook doet zeg maar. Jullie zijn namelijk veel goedkoper, maar ben bang dat er troep uit china in zit...

-B

Wij laten al onze producten fabriceren bij de grootste leverancier van West Europa (volgens GMP en ISO Certificatie). Zoals je kunt zien bij de Perfectionlijn (Volactive, Carberry) staat kwaliteit hoog in het vaandel bij Body en Fitshop. :)
[/FONT]
-Leon

Thanx, ff inlezen over jack3d en vitargo

waarom zat bij mijn laatste bestelling whey perfection alle whey in een grote zak in de emmer? en het valt me op dat sinds ik deze pot gebruik de shake veel meer schuimt als het ware en een stuk minder lekker wegdrinkt.. hoe komt dat? hebben jullie iets veranderd?

ik heb dezelfde smaak besteld als mijn vorige pot maar toch was er een verschil.

het gaat hier om whey perfection aardbeien smaak.

Gisteren na 9 uur besteld en nu al binnen. Thanks!

niet dus? (zelfde product) (zie mijn vraag, eerder).

even een opmerking , baal van dat de scoop in de whey nu breder uit loopt dan de oude versie .
Schept niet lekker in bidon , morst, de oude scoop was precies goed . kwam er helaas achter toen die al weg was

even een opmerking , baal van dat de scoop in de whey nu breder uit loopt dan de oude versie .
Schept niet lekker in bidon , morst, de oude scoop was precies goed . kwam er helaas achter toen die al weg was

Je moet ook scheppen in een shakebaker, niet in een bidon! :D

OT: Heb rond 23:20 een grote bestelling geplaatst, is er kans dat dit morgen nog komt(vandaag dus)?

Kan je lezen? ???
http://bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/magnificent

In Magnificent zit zowel dextrose als maltodextrine.

;). Ik bekijk de reviews van producten waarvan ik denk dat ik ze nodig heb, test ze, en dan zie ik wel of die in mijn vaste stack komt. Vandaar dat ik "even" een groot gebruiker van supplementen ben. :)

Kan jij wel lezen???: ik vroeg om een product met alleen die 2 ingrediënten, de rest heb ik wel los.

hahahahahahahahahah wat een lol hier :D

OT: Heb rond 23:20 een grote bestelling geplaatst, is er kans dat dit morgen nog komt(vandaag dus)?

Nope, geen enkele kans. Behalve als hun hem persoonlijk komen brengen, al acht ik die kans nog kleiner.

Leon, zou je AUB op mijn mail willen antwoorden? I.V.M Alive! Once Daily Multi Vitamin , die niet geleverd kan worden. Ik heb je een mail gestuurd voor een tegemoetkoming..

Groeten,
Maikel

En de nieuwe weekaanbiedingen zijn?:P

vind het wel jammer dat we steeds minder vaak tipjes vd sluier krijgen over de weekaanbiedingen... ;)

en wat betreft dioe nieuwe breed uitlopende scoops in de whey; vind ik ook wat irritanter, als je heel iets te snel wilt scheppen en in de shaker wil gooie, gooi je de helft er al gauw naast. Had ik met die oude scoops nooit last van...

maar goed, wennen we ook wel weer aan :)

vind het wel jammer dat we steeds minder vaak tipjes vd sluier krijgen over de weekaanbiedingen... ;)

en wat betreft dioe nieuwe breed uitlopende scoops in de whey; vind ik ook wat irritanter, als je heel iets te snel wilt scheppen en in de shaker wil gooie, gooi je de helft er al gauw naast. Had ik met die oude scoops nooit last van...

maar goed, wennen we ook wel weer aan :)

niet zo zeiken. Gwn een scoop whey in je mond nemen en wegspoelen met wat water. Real hardcore bb style!

waarom zat bij mijn laatste bestelling whey perfection alle whey in een grote zak in de emmer? en het valt me op dat sinds ik deze pot gebruik de shake veel meer schuimt als het ware en een stuk minder lekker wegdrinkt.. hoe komt dat? hebben jullie iets veranderd?

ik heb dezelfde smaak besteld als mijn vorige pot maar toch was er een verschil.

het gaat hier om whey perfection aardbeien smaak.

De Whey Perfection (groot) zit al een tijd in een grote zak. We hebben niks veranderd aan de smaak/kwaliteit. :)

Gisteren na 9 uur besteld en nu al binnen. Thanks!

Graag gedaan! :)

niet dus? (zelfde product) (zie mijn vraag, eerder).

Jawel, je kan ook de Isolaat gebruiken, maar de eiwitpannenkoeken zijn natuurlijk perfect voor het maken van uhmmm.. pannenkoeken? :D

Bedankt voor de feedback! Zal het even overleggen. :)

Nee, helaas. Dat is de volgende dag pas. :)

Leon, zou je AUB op mijn mail willen antwoorden? I.V.M Alive! Once Daily Multi Vitamin , die niet geleverd kan worden. Ik heb je een mail gestuurd voor een tegemoetkoming..

Groeten,
Maikel

Ik heb mijn mail nog helemaal doorgelopen, maar kan niks vinden? Zou je deze misschien nog een keer kunnen sturen? Regel ik het vandaag direct voor je. :)

En de nieuwe weekaanbiedingen zijn?:P

** Weekaanbiedingen **

JACK3D, nu 24,50

MUTANT MASS, nu 59,90

VAPORIZE, nu 19,90

TESTED TEST, nu 19,00

-Leon

Hoeveel kost jack3d normaliter??

De Whey Perfection (groot) zit al een tijd in een grote zak. We hebben niks veranderd aan de smaak/kwaliteit. :)

Graag gedaan! :)

Jawel, je kan ook de Isolaat gebruiken, maar de eiwitpannenkoeken zijn natuurlijk perfect voor het maken van uhmmm.. pannenkoeken? :D

Bedankt voor de feedback! Zal het even overleggen. :)

Nee, helaas. Dat is de volgende dag pas. :)

Ik heb mijn mail nog helemaal doorgelopen, maar kan niks vinden? Zou je deze misschien nog een keer kunnen sturen? Regel ik het vandaag direct voor je. :)

** Weekaanbiedingen **

JACK3D, nu 24,50

MUTANT MASS, nu 59,90

VAPORIZE, nu 19,90

TESTED TEST, nu 19,00

-Leon

Jack3d ziet er idd goed uit hmm...

Ben nu bijna aan het einde van me 6weken crea, wil 2weekjes pauze inlassen (ook stoppen met me beta alaline). Lijkt me overbodig om er dan nog Jack3d erbij te gebruiken.

Ik train trouwens altijd pas naar 8uur door de weeks, en probeer rond 23 erin te liggen. Geen last van overmatige caffeine dat slaap problemen kan geven? Vooral omdat ik pas tegen 20:15 - 20:30 begin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven