Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat vooral ook de sachets voor een scherpe prijs een toegevoegde waarde zal zijn zodat jullie veel makkelijker de favoriete smaken kunnen kiezen!
Je weet als je een grote pot wilt gaan bestellen van tevoren precies welke smaken je wilt. Zo hoef je nooit meer te gokken! Daarnaast kun je voor die prijs bijna alleen maar sachets gaan bestellen.
Ook makkelijk mee te nemen in de sporttas, naar het werk, school, vakantie etc....
ref: 263977
bij de opmerkingen ook wat geschreven hopelijk is dat te regelen! zal vast wel altijd top service van jullie!![]()
(als het bij opmerkingen staat dan moeten ze het direct zien, komt goed!Star lijkt zeker op de pre workout power pill? Laatst genoemde werkte namelijk niet bij mij.
Total muscle solution is een topproduct Leon wat zorgt voor snel herstel aangezien ik t enkel neem na de training.
Ik hoor niks meer over de Ncarbamylglutamate?? Ik merk zelf een goeie en vooral harde pomp door de capsules!
Shakebeker die bij de bestelling van gister kwam nu al kapot helaas
dikke verticale barst er al in
Heb net weer een bestelling gedaan! heb bij aanmerkingen nog wat gevraagd! Hoop dat er wat geregeld kan worden! ref 264077![]()
Total muscle solution is een topproduct Leon wat zorgt voor snel herstel aangezien ik t enkel neem na de training.
Ik hoor niks meer over de Ncarbamylglutamate?? Ik merk zelf een goeie en vooral harde pomp door de capsules!
B&F,
Hebben jullie de prijs van Ultimate Creatine iets verhoogd?
Mij staat bij dat de prijs voor 2 * 500 gram E 29.95,- bedroeg.
Daarnaast vroeg ik me af of jullie de hoeveelheid creatine per dosis niet kunnen verhogen naar bijv. 4900 mg. ipv 3500 mg. Je bent als je op 10 gram creatine p.d. wilt zitten, wat gewoon de best werkzame hoeveelheid is, in iets minder dan 17 dagen door een pot heen.
Als je dit vergelijkt met een ander product wat jullie verkopen, lijkt het erop dat jullie 5 gram suiker per dosering toevoegen. Jullie vermelden overigens voor dit product geen specificaties?
http://www.predatornutrition.com/pd-creatine-xplode-500g.cfm
Dan is die prijs helemaal niet meer zo aantrekkelijk. Ik ben nu wat kritisch, normaal gezien erg tevreden over jullie producten.
Groet,
B.

is het geen idee om een stack te maken van Agmatine en N-Carbamylglutamate? die zou ik wel eens willen proberen

is het geen idee om een stack te maken van Agmatine en N-Carbamylglutamate? die zou ik wel eens willen proberen
Sounds interesting!
Denk dat ik ze zelf maar eens ga stacken.