Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
29,90. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 10:07 ----------

Jack3d ziet er idd goed uit hmm...

Ben nu bijna aan het einde van me 6weken crea, wil 2weekjes pauze inlassen (ook stoppen met me beta alaline). Lijkt me overbodig om er dan nog Jack3d erbij te gebruiken.

Ik train trouwens altijd pas naar 8uur door de weeks, en probeer rond 23 erin te liggen. Geen last van overmatige caffeine dat slaap problemen kan geven? Vooral omdat ik pas tegen 20:15 - 20:30 begin.

Kan altijd met Jack3d. Ligt een beetje aan de persoon. :)

-Leon

Nette weekaanbiedingen weer :thumbs: Mutant mass is een goede gainer.

Btw prettig weekend allemaal :d

Enige alternatieven voor vitargo? En welke bedoel je trouwens? Ik zie er meerder namelijk.

Die vitargo lijkt me niets :(

Voor NoxiPro kan je Jack3d, PreWorkout Power Pill of PreWorkout Power nemen en voor Magnificent zou ik overstappen op Vitargo.

-Leon
________

Enige alternatieven voor vitargo? En welke bedoel je trouwens? Ik zie er meerder namelijk.

Die vitargo lijkt me niets :(

Voor NoxiPro kan je Jack3d, PreWorkout Power Pill of PreWorkout Power nemen en voor Magnificent zou ik overstappen op Vitargo.

-Leon
________

Vervanging vitargo: WMS en Magnificent. :)

Beide van Body En Fitshop.nl :)

-Leon

Methylxanthines (Cafeïne & Theofylline)

Beide van deze verbindingen behoren tot de familie van methylxanthine verbindingen. Ze zijn allebei in staat om het centraal zenuwstelsel te stimuleren. Cafeïne heeft ook het voordeel van de bestrijding van vermoeidheid en slaperigheid; toenemende alertheid en verbetering van de intellectuele inspanningen, samen met het produceren van euforie of een gevoel van welzijn in sommige gevallen.

Nja... ik weet het nog niet. Denk dat ik toch een pot aanschaf en alleen gebruik in het weekend (zater/zondagdag morgen).

Is Fruit Punch bijna dezelfde smaak als Fruit Punch Whey Perfection?

Jack3d weekaanbieding.
Weekaanbieding 100 capsules 29,90 24,50!
(Onderstaande weekaanbiedingen zijn geldig tot vrijdag 9 September)

denk ff aanpassen hehe!! :D
vanmiddag denk jack3d bestellen zat er al over na te denken!

Laatst bewerkt:
Jack3d weekaanbieding.

Oeps! Ga het gelijk veranderen!

-Leon

Ik train trouwens altijd pas naar 8uur door de weeks, en probeer rond 23 erin te liggen. Geen last van overmatige caffeine dat slaap problemen kan geven? Vooral omdat ik pas tegen 20:15 - 20:30 begin.

Mijn ervaring met jack3d is super, maar in slaap vallen was wat lastig wanneer ik 's avonds trainde ;). Je zal het eens moeten uitproberen want iedereen reageert anders er op.

Ga nu ff bestellen, zal zo me ref nr doorgeven voor een eventuele shake beker want de mijne is onlangs kapot gegaan :(.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 13:12 ----------

Referentie nummer: 263286

indien mogelijk een shake beker erbij hehehe, ben vergeten om bij de aantekeningen te zetten.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 13:13 ----------

indien mogelijk een shake beker erbij hehehe, ben vergeten om bij de aantekeningen te zetten.

Zijn jullie toevallig al bezig met het importeren van Muscletech Neurocore?

Ik lees er wel veel positiefs over op supplementreviews.com, alleen de smaak schijnt erg slecht te zijn. :p

Jack3d weekaanbieding.

Het was mijn fout, ik had het nogal druk vanmorgen en zat schijnbaar daardoor niet op te letten:D

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 13:35 ----------

Ik lees er wel veel positiefs over op supplementreviews.com, alleen de smaak schijnt erg slecht te zijn. :p

Ja:), we verwachten deze echter pas wel over 3 weken.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 13:42 ----------

Ga nu ff bestellen, zal zo me ref nr doorgeven voor een eventuele shake beker want de mijne is onlangs kapot gegaan :(.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 13:12 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 13:13 ----------

Heb het nog voor je kunnen regelen!!:) Dank je, voor de bestelling.

De maxi force van vyomax (op is op) is dat dezelfde als van yates of ultralife

Bedankt man! Alweer Topservice, snap niet waarom jullie hier en daar nog kritiek krijgen...

Bedankt man! Alweer Topservice, snap niet waarom jullie hier en daar nog kritiek krijgen...

Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 16:31 ----------

Maandag of dinsdag komt onze nieuwe Pre-Workout Star!
Een hoog gedoseerde pre-workout met de juiste ingredienten voor een geweldige prijs!!!!! (de smaak is ook super)

We introduceren Star! voor 14,90!

Per dosering;
Creatine Malaat 2000 mg
Taurine 2000 mg
Beta-alanine 1000 mg
Arginine-AKG 2000 mg
Citrulline Malaat 2000 mg
L-Leucine 1500 mg
L-valine 750 mg
L-Isoleucine 750 mg
L-Tyrosine 250 mg
Caffeine 200 mg

Ik gebruik nu noxipro, maar die crash is niet te harden. Train tijdens de pauze van mijn werk en moet daarna weer verder werken, met noxipro is dat best een klus. Dus vroeg me af welke pre workout producten dit niet hebben.

Jack3d toevallig? Verder neem ik aan dat die nieuwe star pwo niet te vergelijken is met een echte pre workout booster?

Jack3d ziet er idd goed uit hmm...

Ben nu bijna aan het einde van me 6weken crea, wil 2weekjes pauze inlassen (ook stoppen met me beta alaline). Lijkt me overbodig om er dan nog Jack3d erbij te gebruiken.

bij jack3d zijn de 1.3 dym....nogwat en een paar andere ingredienten eruit gehaald.. gewoon ter informatie brengen

Je moet ook scheppen in een shakebaker, niet in een bidon! :D

OT: Heb rond 23:20 een grote bestelling geplaatst, is er kans dat dit morgen nog komt(vandaag dus)?
ja is een bidon gewoon die van B&F shop , heb er inmiddels al meer dan posts denk ik.
Heb idd ook zo een grote shake beker van hun maar die is niet echt praktisch als ik op pad ben en er 2 mee moet nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven