AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik geloof je wel maar ik snap er niks van. hoe kan het dat die uit de grote emmer een stuk meer schuimt dan die uit de kleine emmer? het is hetzelfde schepje ook. en dezelfde smaak maar dan de sample schuimt ook lang niet zo erg als die uit de grote emmer.

kan iemand mij uitleggen waardoor dit komt terwijl het precies hetzelfde product is met hetzelfde schepje in dezelfde shakebeker met hetzelfde water..?

Anders geschud ermee? Shakebeker iets vuiler of niet genoeg uitgespoeld dus nog een zeer klein restje afwasmiddel?

Als ik m'n shakebeker niet goed omspoel voordat ik 'm gebruik gaat het ook schuimen als de malle.. misschien ligt het daar idd aan bij jou.

die jack3d is ook dikke illusie, dacht dat ik een grote pot kreeg, maar krijg mini potje hehehe.

Wel thnx trouwens voor de shakebeker, weeer reclame maken voor jullie dan heehehe.

Waar gaat jullie voorkeur trouwens naar uit:

Jack3d of Novi pro

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 20:57 ----------

NoxiPro bedoelde ik trouwens

die jack3d is ook dikke illusie, dacht dat ik een grote pot kreeg, maar krijg mini potje hehehe.

Wel thnx trouwens voor de shakebeker, weeer reclame maken voor jullie dan heehehe.

Jack3d of Novi pro

mijn voorkeur gaat uit naar whey perfection prima pre workout

Anders geschud ermee? Shakebeker iets vuiler of niet genoeg uitgespoeld dus nog een zeer klein restje afwasmiddel?

Als ik m'n shakebeker niet goed omspoel voordat ik 'm gebruik gaat het ook schuimen als de malle.. misschien ligt het daar idd aan bij jou.

Dit zijn inderdaad een paar opties wat ervoor kan zorgt dat er meer schuim is. Verder is er niks veranderd aan Whey Perfection. :)

Jack3d of Novi pro

Jack3d is met energie en focus iets rustiger als NoxiPro. NoxiPro en 1RM zijn vrij hoog gedoseerd en daardoor heftiger dan andere PreWorkout Supplementen.

-Leon

bodybuilders trainen, eten 6à7 maaltijden per dag en gebruiken supplementen

fitnessers zoals jij kunnen inderdaad gewoon gaan trainen ;)

greetz

tja,

het zijn gewoon errug veel dingen die je extra neemt, en of het nou nodig is, valt te betwijfelen, tuurlijk de werking is bewezen, maar met de helft minder aan supps zou je er ook wel komen gezien je in de praktijk die zgn 'bewezen functie' meestal niet weer terug ziet.

Maar als jij er tevreden mee bent, vooral blijven doen :thumb:

Zopas volgende bestelling gedaan, tijdens de zomervakantie niet veel getraind te hebben er nu weer volop tegenaan.

1 Olimp Supplements BCAA Mega Caps 1x 300 capsules (Kassakorting van toepassing!) € 33,90 € 33,90
1 Anabolic Xtreme Mass Fx The Destroyer 1x 112 capsules (Kassakorting van toepassing!) € 49,90 € 49,90
2 Body & Fit Sportsnutrition PeptoPro * 1x 500 Gram/50 doseringen Neutraal € 24,90 € 49,80
1 Body & Fit Sportsnutrition Lean Gain * 1x 5000 gram Vanilla Milkshake € 49,90 € 49,90
2 Body & Fit Sportsnutrition Bodybuilding Vitamin Pack * 1x 30 Packs (Maandverpakking) € 14,90 € 29,80
1 Body & Fit Sportsnutrition Super Duo! * 1x Per Combinatie Fruit Sensation, Fresh Fruit € 49,90 € 49,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Isolaat Perfection * 1x 2000 Gram (71 Shakes) Cookies en Cream € 34,90 € 34,90
1 Now Foods Horny Goat Weed * 1x 90 Tablets € 14,90 € 14,90
1 Body & Fit Sportsnutrition D-Aspartatic Acid (zuiver poeder!) * 1x 100 Gram / 33 dagen € 12,90 € 12,90
1 Body & Fit Sportsnutrition ANABOLIC ZMA * 1x 90 capsules € 9,90 € 9,90

khoop morgen alles in huis te hebben, maak er iets moois van :D
greetz
Sven
Heel wat van plan! :eek:

jack3d net binnen gekregen yeaah vanavond ff knalle, helaas niet gekregen wat ik bij de comments had geplaatst :(

shakebeker was kapot gegaan door een dumbbell, meestal als ze vragen waar ik eiwitten haal laat ik direct me shakebeker zien dit gaat helaas nietmeer nu :(
en met me keycord ga ik niet door de gym das vrij irritant :D

Hoe bevalt Star! ?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 10:48 ----------

En wat kan ik nemen om een lekkere pomp te krijgen en te behouden??

Lijkt wel of de inhoud van mijn nieuwe pot Micellar Casein Superior beter oplosbaar is dan de pot ervoor ? Ene was nog met oude sticker, die nieuwe is glinsterend.

ik kan niet beoordelen, gezien ik die 'oude' potten nooit heb gehad,
maar heb ook een pot staan met die nieuwe label, en kan me die ophef over slechte oplosbaarheid ook niet voorstellen, lost perfect op bij mij.

Moet alleen wel veel water in om het vloeibaar te houden ipv dat het papperig wordt :)

Hoe bevalt Star! ?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 10:48 ----------

En wat kan ik nemen om een lekkere pomp te krijgen en te behouden??

Star verkoopt als een trein! Hoop dat er snel een paar recenties en reviews komen. :)

Lijkt wel of de inhoud van mijn nieuwe pot Micellar Casein Superior beter oplosbaar is dan de pot ervoor ? Ene was nog met oude sticker, die nieuwe is glinsterend.

ik kan niet beoordelen, gezien ik die 'oude' potten nooit heb gehad,
maar heb ook een pot staan met die nieuwe label, en kan me die ophef over slechte oplosbaarheid ook niet voorstellen, lost perfect op bij mij.

Moet alleen wel veel water in om het vloeibaar te houden ipv dat het papperig wordt :)

De poeder is inderdaad fijner en oplosbaarheid is goed. We zijn altijd bezig met kleine innovaties om producten beter te maken. :)

-Leon

die star ziet er wel interessant uit. Miss toch maar is bestellen.

Star verkoopt als een trein! Hoop dat er snel een paar recenties en reviews komen. :)

De poeder is inderdaad fijner en oplosbaarheid is goed. We zijn altijd bezig met kleine innovaties om producten beter te maken. :)

-Leon

Sinds wanneer waren die nieuwe potten beschikbaar eigenlijk? Ik had namelijk gisteren de Micellar Casein Superior besteld, maar ik kreeg gewoon een emmer.

Ik ben op zoek naar een post- (evt. tevens pre-) workout supplement voor snel herstel tussen de trainingen door. Zonder creatine, zonder dimethylamylamine. Voor gebruik in de off-periode van TMS+Magnificent. Naast 3 krachttrainingen heb ik o.a. ook 7 zwemtrainingen (12,5u), dus als het daar ook nog eens extra geschikt voor is zou het mooi zijn.

Graag advies :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven