Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben wel eens benieuwd welke 80% hiervan juist allemaal onzin is ? Ik zeg niet dat je dit allemaal nodig hebt, maar op het eerste zicht zie ik toch een meerderheid van producten die bewezen werking hebben ?

Palmtje, ik vermoed dat zijn stats niet echt kloppen, tenzij hij aan het surfen is van op de anorexiakliniek :rolleyes:

Nuttig:

- ZMA, kan wel eens nuttig zijn ivm testosteron en zijn leeftijd
- Isolaat perfection, altijd handig
- Vitamines

Onnodig:

- Lean gain, kan je ook uit vaste voeding halen

Nutteloos:
-Xtreme mass blabla
- Horny goat weed
- BCAA, bcaa's zitten al in vast voedsel, heb je geen pillen voor nodig.
- Peptopro
- D-aspartic acid

En geen idee wat fruit duo is, maar zal vast ook nutteloos zijn als het geen whey is. Want voor de overige nuttige supplementen(creatine en vitamines) betaal je geen 50 euro.

Ik had in plaats van de cadeau (shakebeker), aangezien mijn kast er onderhand van uit puilt, om samples gevraagd en bij mijn een na laatste bestelling heb ik niks gehad. Zo net mijn laatste bestelling opgehaald en daar zaten er 3 in. :thumbs:

Nuttig:

- ZMA, kan wel eens nuttig zijn ivm testosteron en zijn leeftijd
- Isolaat perfection, altijd handig
- Vitamines

Onnodig:

- Lean gain, kan je ook uit vaste voeding halen

Nutteloos:
-Xtreme mass blabla
- Horny goat weed
- BCAA, bcaa's zitten al in vast voedsel, heb je geen pillen voor nodig.
- Peptopro
- D-aspartic acid

En geen idee wat fruit duo is, maar zal vast ook nutteloos zijn als het geen whey is. Want voor de overige nuttige supplementen(creatine en vitamines) betaal je geen 50 euro.

PeptoPro + BCAA's zijn wel nuttig is ook vaak genoeg bewezen. Die combi is een combi van Total muscle solution (compleet creatine product met veel bewezen ingrediënten) en Magnificent (Post workout met creatine, en snelle carbs + Toegevoegde aminozuren) dus deze zijn beide ook zeer nuttig.
Lean gain = ook nuttig. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om genoeg uit vaste voeding te halen door een te drukke job (geen tijd om vaste maaltijd te eten) dus dan is een gainer altijd handig dus ook nuttig.

Of iets nuttig voor iemand is of niet verschilt zoveel per persoon, daar kan je een mening over geven maar de constatering dat wat hij koopt weggegooid geld is kan je niet zomaar doen.

Btw, potje Noxipro besteld en nog wat shit, ben zeer benieuwd wat het gaat doen. Heb nog geen pre-workout geprobeerd met beta-alanine dus ben daar ook erg benieuwd naar. :)

Hee b&f, dat shirt van mutant wat je erbij krijgt..

is dat deze?:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vond ik op een site met supplementen en is van mutant dus?
of hebben jullie een foto van dat shirt.. misschien wel handig om erbij te zetten

Of iets nuttig voor iemand is of niet verschilt zoveel per persoon, daar kan je een mening over geven maar de constatering dat wat hij koopt weggegooid geld is kan je niet zomaar doen.

Btw, potje Noxipro besteld en nog wat shit, ben zeer benieuwd wat het gaat doen. Heb nog geen pre-workout geprobeerd met beta-alanine dus ben daar ook erg benieuwd naar. :)

En niet te vergeten de N-carbamyl glutamaat :)

is dat deze?:

[Link niet meer beschikbaar]

of hebben jullie een foto van dat shirt.. misschien wel handig om erbij te zetten

Wat moet je bestellen om het te krijgen? (sorry ben gevoelig voor gratis goodie(s) bij bestellingen)

Maar eens kijken of ik morgen wat ga bestellen :) Donderdag vrij .. Ljeøn njøg wjat sjuggesjtiesj ?

Gisteren een bestelling geplaatst met de verwachting het morgen te krijgen zoals altijd..

12.09.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

13.09.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Lekker logisch..:rolleyes:

Dat is inderdaad niet logisch. Heb je misschien een ref nummer voor mij? Kan ik het dubbelchecken. :)

Damn bestelling netjes binnen. Jammer van de whey perfection sample want heb al n pot had liever wat anders gewild maar, ben super tevereden!:)
Lag netjes op t postkantoor. En de noxipro Verbaasde me echt.
Na 10minv oelde ik wacht lichte prikkels toen naar sportschool gegaan. en in de eerste oefening toen ik begon voelde ik n heerlijke prikkel iets van en Ging echt lekker! TOP focus en moeiheid was verdwenen.

Voor zover nog geen crash:)

NoxiPro blijft populair! Dagelijks nog veel vraag naar deze preworkout knaller!

Ik had in plaats van de cadeau (shakebeker), aangezien mijn kast er onderhand van uit puilt, om samples gevraagd en bij mijn een na laatste bestelling heb ik niks gehad. Zo net mijn laatste bestelling opgehaald en daar zaten er 3 in. :thumbs:

Graag gedaan en jij bedankt voor de bestelling! :thumbs:

Het effect van supplementen ligt inderdaad aan veel factoren. Voeding, trainingschema, leeftijd, geslacht etc.

De NoxiPro zal je zeker gaan bevallen. Ik raad wel aan om eerst met een dosering van 1 maatschep te starten. Daarna kan je rustig opbouwen. :)

PeptoPro + BCAA's zijn wel nuttig is ook vaak genoeg bewezen. Die combi is een combi van Total muscle solution (compleet creatine product met veel bewezen ingrediënten) en Magnificent (Post workout met creatine, en snelle carbs + Toegevoegde aminozuren) dus deze zijn beide ook zeer nuttig.
Lean gain = ook nuttig. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om genoeg uit vaste voeding te halen door een te drukke job (geen tijd om vaste maaltijd te eten) dus dan is een gainer altijd handig dus ook nuttig.

Mooi verwoord, Heljen. :) :thumbs:

is dat deze?:

[Link niet meer beschikbaar]

Nee, deze is zwart. :)

Wat moet je bestellen om het te krijgen? (sorry ben gevoelig voor gratis goodie(s) bij bestellingen)

Mutant Mass. :)

Maar eens kijken of ik morgen wat ga bestellen :) Donderdag vrij .. Ljeøn njøg wjat sjuggesjtiesj ?

Wat is je doel? Ben je aan het bulken of cutten? :)

-Leon

Dit is nou de tweede keer op rij dat het 'voor 22.00 besteld...' niet wordt waargemaakt. Order geplaatst op maandagavond 21.40 uur en het wederom niet binnen de beloofde tijd ontvangen. Zou je kunnen kijken of het ondertussen is verstuurd? Ordernummer; 64699

Dit is nou de tweede keer op rij dat het 'voor 22.00 besteld...' niet wordt waargemaakt. Order geplaatst op maandagavond 21.40 uur en het wederom niet binnen de beloofde tijd ontvangen. Zou je kunnen kijken of het ondertussen is verstuurd? Ordernummer; 64699

Ik ga er vanuit dat je 264699 als ref nummer hebt en deze is gister al afgeleverd. :)

-Leon

Verkopen jullie in zwolle ook bokshandschoenen en scheenbeschermis?

Ik ga er vanuit dat je 264699 als ref nummer hebt en deze is gister al afgeleverd. :)

-Leon

Klopt, ik was de 2 ervoor vergeten. Als het gisteren was afgeleverd had ik mijn voorgaande post niet gemaakt. Ik heb niets ontvangen en mij buren hebben geen pakketje voor mij in ontvangst genomen..

Ik zal je even een p.m sturen met alle gegevens. Ook met de handtekening. :)

-Leon

Ik moet mijzelf corrigeren, mijn ma heeft het in ontvangst genomen en die vond het schijnbare nodig om te zeggen dat er niets was gekome.

Ik moet mijzelf corrigeren, mijn ma heeft het in ontvangst genomen en die vond het schijnbare nodig om te zeggen dat er niets was gekome.

Dus als we tot conclusie komen , was het onnodig om direct fel in de aanval te gaan tegen body en fit shop maar eerder zou je je ma moeten aanspreken om beter te communiceren met je .

@ Leon, nog steeds keihard bulken.

heb de meeste Pre workouts al geprobeerd .. maar weinig werkt bij mij .. enige waar ik wel profijt van had en voelde was Unleash van XXL.. maar daardoor kreeg ik 's nachts waanillusies..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven