Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
die star ziet er wel interessant uit. Miss toch maar is bestellen.

De nieuwe Star! vliegt er werkelijk uit!!!! Ze kwamen net aan mijn bureau. Of we alleen nog Whey Perfection en Star! verkopen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 11:43 ----------

Syntha-6 Bars - aanbieding

Normaal 36,00 nu 24,90!

Endorush Xtreme - aanbieding

Normaal 39,90 nu 24,90

Zojuist bestelling 264349 ontvangen. Had er een tanktop van jullie bij gekocht. Deze zou one size fits all XL/XXL moeten zijn ( ook volgens de leverbon ), maar ik ontvang een miniscuul maatje L. Dit gaat mij natuurlijk nooit passen LOL. Kunnen jullie mij de goede maat sturen? Alvast bedankt.

Zojuist bestelling 264349 ontvangen. Had er een tanktop van jullie bij gekocht. Deze zou one size fits all XL/XXL moeten zijn ( ook volgens de leverbon ), maar ik ontvang een miniscuul maatje L. Dit gaat mij natuurlijk nooit passen LOL. Kunnen jullie mij de goede maat sturen? Alvast bedankt.

Ai:rolleyes: Geef mij even het referentienummer door. Gaan we er direct mee aan de gang!

Star verkoopt als een trein! Hoop dat er snel een paar recenties en reviews komen. :)

De poeder is inderdaad fijner en oplosbaarheid is goed. We zijn altijd bezig met kleine innovaties om producten beter te maken. :)

-Leon
Ik ga waarschijnlijk ook voor een pot Star, zeker nu met de introductie-aanbieding. :rolleyes:

En ik maar wachten op de perfection.. Die Micellar Casein Superior beviel mij niet zo heel erg, zeker ook door de klonten.. heb er echt lang over gedaan om die pot weg te werken.. :)

Sinds wanneer waren die nieuwe potten beschikbaar eigenlijk? Ik had namelijk gisteren de Micellar Casein Superior besteld, maar ik kreeg gewoon een emmer.

Dit is nog niet de Casein Perfection. Deze komt volgende week uit. :)

Ik ben op zoek naar een post- (evt. tevens pre-) workout supplement voor snel herstel tussen de trainingen door. Zonder creatine, zonder dimethylamylamine. Voor gebruik in de off-periode van TMS+Magnificent. Naast 3 krachttrainingen heb ik o.a. ook 7 zwemtrainingen (12,5u), dus als het daar ook nog eens extra geschikt voor is zou het mooi zijn.

Graag advies :)

Wat dacht je van Agmatine? :) De positieve reacties over Agmatine zijn niet te stoppen op Dutchbodybuilding.com. Zeker een aanrader! :)

-Fantastische en aanhoudende spierpomps!
-Massieve droge spiermassa!
-Verhoogde Nitric Oxide synthese
-Simulatie GH-, LH en IGF-1
-Spierherstel
-Sterkere prestaties
-Vetverlies

-Leon

Dit is nog niet de Casein Perfection. Deze komt volgende week uit. :)

Wat dacht je van Agmatine? :) De positieve reacties over Agmatine zijn niet te stoppen op Dutchbodybuilding.com. Zeker een aanrader! :)

-Spierherstel
-Sterkere prestaties
-Vetverlies

-Leon

staan geen ingrediënten bij.

staan geen ingrediënten bij.

Agmatine is agmatine. Zijn geen andere ingredienten. En is een heerlijk supplement trouwens!
Agmatine is een derivaat van Arginine.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 11:54 ----------

Ai:rolleyes: Geef mij even het referentienummer door. Gaan we er direct mee aan de gang!

Stond al in het berichtje, referentienummer 264349 ;) Thanks :)

Laatst bewerkt:
Agmatine is geweldig voor de pomp.
Tip: combineren met N-Carbamylglutamate

-Spierherstel
-Sterkere prestaties
-Vetverlies

-Leon

Top! Heb 'm direct besteld :D Ben benieuwd!

Leon,

Heb net m'n bestelling van b&f binnegekregen maar de nitrix ontbreekt :s
Ik hoop dat hiervoor kan gezorgd worden?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 13:34 ----------

Leon, er is nog een fout gebeurd heb 2x No xplode 2.0 besteld, ik heb 2 maal no xplode gekregen... Precies wat foutjes gebeurd daar in jullie magazijn

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 13:36 ----------

Referentienummer 264104 ter waarde van 277.02 euro, ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk kunnen rechtzetten.

Leon,

Heb net m'n bestelling van b&f binnegekregen maar de nitrix ontbreekt :s
Ik hoop dat hiervoor kan gezorgd worden?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 13:34 ----------

Leon, er is nog een fout gebeurd heb 2x No xplode 2.0 besteld, ik heb 2 maal no xplode gekregen... Precies wat foutjes gebeurd daar in jullie magazijn

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 13:36 ----------

Referentienummer 264104 ter waarde van 277.02 euro, ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk kunnen rechtzetten.

Maak ik direct in orde. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 13:53 ----------

ISO-100 Dymatize - Pina Colada
AANBIEDING!

5lbs/81 shakes voor 44,90!!

Tijdje weggeweest van hier (wel gewoon mijn bestellinkjes gehad natuurlijk).

Wat is het verschil tussen de Star en de PWP? Excuses als dat hier al uitgelegd is. :)

Tijdje weggeweest van hier (wel gewoon mijn bestellinkjes gehad natuurlijk).

Wat is het verschil tussen de Star en de PWP? Excuses als dat hier al uitgelegd is. :)

Pre-Workout Power is en blijft de luxere pre-workout. Star! is puur een aanvulling in het assortiment. Een goed product voor een hele nette prijs!:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 14:04 ----------

-Leon

Heb zondag een bestelling geplaatst met pakjesgemak maar geen track en trace gekregen. VOrige keer ook al niet kan je kijken of hij er al is? ref : 264077

Heb zondag een bestelling geplaatst met pakjesgemak maar geen track en trace gekregen. VOrige keer ook al niet kan je kijken of hij er al is? ref : 264077

Direct verzonden, de zending is beschikbaar op de afhaallocatie (Postkantoor Aalsmeer). Dank je, voor de bestelling:)

edit - de track & trace heb ik je nog een keer doorgezonden via email. Staat dus in je inbox.

Referentie nummer: 265152

Gisteren een bestelling geplaatst met de verwachting het morgen te krijgen zoals altijd..

12.09.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

13.09.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Lekker logisch..:rolleyes:

Damn bestelling netjes binnen. Jammer van de whey perfection sample want heb al n pot had liever wat anders gewild maar, ben super tevereden!:)
Lag netjes op t postkantoor. En de noxipro Verbaasde me echt.
Na 10minv oelde ik wacht lichte prikkels toen naar sportschool gegaan. en in de eerste oefening toen ik begon voelde ik n heerlijke prikkel iets van en Ging echt lekker! TOP focus en moeiheid was verdwenen.

Voor zover nog geen crash:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven