MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet mijzelf corrigeren, mijn ma heeft het in ontvangst genomen en die vond het schijnbare nodig om te zeggen dat er niets was gekome.

Geen probleem! :) Kan gebeuren.

-Leon

@ Leon, nog steeds keihard bulken.

heb de meeste Pre workouts al geprobeerd .. maar weinig werkt bij mij .. enige waar ik wel profijt van had en voelde was Unleash van XXL.. maar daardoor kreeg ik 's nachts waanillusies..

Agmatine en NoxiPro? :D

-Leon

Heb Star! maar besteld, m'n PwP was alweer op, dus dat kwam goed uit.
Schuimt hij minder dan PwP? Want dat was 't enige wat me niet zo beviel :P

Ben benieuwd! :D

Van Star moet je niet hetzelfde verwachten als PWP hè. PWP is toch een luxer (en daardoor ook duurder) product.

Weer eens een bestelling gedaan, heb wat bij de opmerkingen gezet. Hoop dat dit in orde komt..;) Bedankt! Zal even een berichtje doen morgen als ik hem binnen heb..:) (ref: 265581)

Wanneer verwacht je de muscle protect? En voor welke prijs?

Ziet er echt een goed product uit :)

Wanneer verwacht je de muscle protect? En voor welke prijs?

Ziet er echt een goed product uit :)

Dank je, mooi compliment!! We verwachten inderdaad enorm veel van Muscle Protect. 500 gram gaat waarschijnlijk 19,90 kosten.:) Ook in deze categorie willen we het beste product gaan aanbieden:D

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 13:10 ----------

Weer eens een bestelling gedaan, heb wat bij de opmerkingen gezet. Hoop dat dit in orde komt..;) Bedankt! Zal even een berichtje doen morgen als ik hem binnen heb..:) (ref: 265581)

Als het erbij staat moet het goed komen. Dank je, voor de order!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 13:11 ----------

Goedemiddag had een vraagje hebben jullie of krijgen jullie deze binnen kort in het asssortiment?
http://www.nowfoods.com/Products/078565.htm
Is best lastig te krijgen en overal uitverkocht of torenhoge verzendkosten
mvg

hmmm, ik heb net een bestelling gedaan. Zal het noteren en kijken of het volgende keer lukt. We hebben wel ADAM in 90 capsules!

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 13:13 ----------

Van Star moet je niet hetzelfde verwachten als PWP hè. PWP is toch een luxer (en daardoor ook duurder) product.

Klopt. Pre-Workout Power is een blijft onze topper. De nieuwe Star! doet echter goed mee en voor een hele mooie prijs!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Star! - introductie aanbieding 14,90!!!

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 13:14 ----------

Heb Star! maar besteld, m'n PwP was alweer op, dus dat kwam goed uit.
Schuimt hij minder dan PwP? Want dat was 't enige wat me niet zo beviel :P

Ben benieuwd! :D

:thumb: Dank je, voor de order! Star! smaakt heel goed en lost ook goed op. Schuim heb ik eigenlijk niet op gelet en is mij ook niet opgevallen dus dat zal wel goed zitten:D

Nice! :D

-Leon

@ Leon, nog steeds keihard bulken.

heb de meeste Pre workouts al geprobeerd .. maar weinig werkt bij mij .. enige waar ik wel profijt van had en voelde was Unleash van XXL.. maar daardoor kreeg ik 's nachts waanillusies..

Bij mij werkt ook niet alles maar eentje wat het altijd doet bij mij is de nox pump,

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Is het een aardig plan om in de cut gebruik te maken van Pure Muscle BCAA voor de training (tegen spierafbraak) en na de training wat Pep to Pro + Dextrose voor een extra snel herstel ?

Uiteraard gebruik ik ook andere supplementen als Whey Perfection maar het gaat ff puur om net voor en net na de training.

Is het een aardig plan om in de cut gebruik te maken van Pure Muscle BCAA voor de training (tegen spierafbraak) en na de training wat Pep to Pro + Dextrose voor een extra snel herstel ?

Uiteraard gebruik ik ook andere supplementen als Whey Perfection maar het gaat ff puur om net voor en net na de training.

Jazeker! Een perfect combinatie. Je kan eventueel ook Magnificent na de training gebruiken.

-Leon

toch weer ff wat bestellen hopelijk lezen ze de opmerkingen van de comments dit keer wel! :( was vorige keer niet gebeurt volgens mij want het was niet een hele spannende aanvraag.

Zet je ref nummer even neer hier. :) Maak ik het in orde. :)

-Leon

Referentie: 265631

Alvast bedankt ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven