Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paar vragen:
- Weten jullie misschien een suplement wat voor beter concentratie zorgt? ik merk dat ik de laatste tijd me hoofd niet echt erbij kan houden en daar erger ik me mateloos aan.
De Mutant Mass: Hoeveel gr is 1 scoop en hoeveel scoops zijn per dag aanbevolen? als het een beetje meevalt hoelang je het kan gebruiken wil ik het misschien bestellen
En de maximize V2, een vriend van mij die wil deze aan mij doorverkopen omdat hij er nogal slecht op reageert ( ik had 3/4de scoop geprobeerd bij de 1ste keer en merkte er niet zoveel van) maar hoeveel gr mag je daar maximaal van gebruiken? voor als ik straks 2 scoops moet nemen voordat het werkt ofso.

gister mn pakketje ontvangen... helaas ontbrak t volgende
1x whey perfection 5lb aardbei smaak.
mn referentie is:
Referentie nummer: 264275
Faktuur datum: 12-09-2011
![]()

Bestelling binnen...
Maar ik had gevraagd om de bidon weg te laten(en te vervangen door een sample) en de whey perfection sample was doorgekrast terwijl ik graag de Lemon Ice (igg die citroen)wou proberen?
Jammer!

B&F, is het een probleem om alleen vitamine D3 te bestellen?
Voor de rest ben ik nog wel even voorzien...

Is de winkel in zwolle ook vanavond los? De, rest in zwolle wel

@ body en Fit.
Heb bij mij laatste bestelling in de mededelingen gevraagd om een extra tanktop ipv kado 1 en 2.
En ik heb om wat pre workout samples gevraagd.
Helaas is daar niet op gereageerd. Kan ik dit alsnog bij een volgende bestelling krijgen?
Ron

Shit hé, back training op Noxi gisteren heeft me voor het eerst sinds lange tijd weer eens spierpijn bezorgd.
Kreeg onderhand het gevoel dat dat onmogelijk was bij mij, spierpijn.
noxipro tot nu toe een blijvertje, geen crash niks, kom na training thuis en kan gerust ff half uurtje powerbnap houden alvorens te eten 
ik vind noxipro ook echt heerlijk tijdens de training, ik kan alleen niet meer slapen en zweet me helemaal kapot snacht's
zijn er geen supps die de bijwerkingen van 1.3 snel doen afnemen?
dat zou ideaal zijn voor het slapen.
ik gebruik namelijk wel eens L-tryptofaan, alleen ik ben door m'n 6 weken heen waardoor ik meer moet nemen voor hetzelfde effect,
ik vind noxipro ook echt heerlijk tijdens de training, ik kan alleen niet meer slapen en zweet me helemaal kapot snacht's
zijn er geen supps die de bijwerkingen van 1.3 snel doen afnemen?
dat zou ideaal zijn voor het slapen.
ik gebruik namelijk wel eens L-tryptofaan, alleen ik ben door m'n 6 weken heen waardoor ik meer moet nemen voor hetzelfde effect,
gisteren anabolic ZMA van B&F besteld maar kreeg ZMA van NowSports binnen.
Wat is hiervan de reden ben namelijk toch wel een fan van de B&F producten
Referentie nummer: 265631